Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pfff stop ik mijn xenons (na een half jaar) weer terug in, krijg ik weer van die foutmelding waarbij o.a. mijn tacho stilvalt . Zo heb ik voorbij weekend gebold naar de kust en staan er 200 ongenoteerde kms.

Nochtans zitten er resistors op. Zijn die dan stuk omdat ze zolang niet gebruikt zijn?

Comment

• Kijk maar dat uwe ruitenwisser nog werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Kijk maar dat uwe ruitenwisser nog werkt
        ruitenwissers zijn ook al op. Ga nieuwe halen.

Comment

• Ik bedoel uwe ruitenwisser motor

Naar't schijnt durft dat bij VAG nog wel eens misgaan met aftermarket xenon, dat die ruitenwisser motor kapot gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Ik bedoel uwe ruitenwisser motor

Naar't schijnt durft dat bij VAG nog wel eens misgaan met aftermarket xenon, dat die ruitenwisser motor kapot gaan.
            Echt?

Comment

• mijn aftermarket xenons doen het iig erg goed.
              had ik trouwens nog niet gehoord van die ruiterwissermotor

Wat ik wel voor heb is een foutmelding als ze net aangestoken heb, tot ze op volledige sterkte zijn, second of 4-5
              dan gaat dat storingslampje weer uit.
              Hebben ze op mijn onderhoud wel niks van gezegd of gedaan, normaal zouden ze zoiets toch moeten zien?
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                Echt?
                Yup, heel dat netwerk van licht en regensensoren hangt samen. Tijdens mijn gegoogle toch echt vaak tegengekomen dat VAG'ers opeens geen ruitenwissers meer hadden na aftermarket xenon

Op cleaned kennen ze het fenomeen precies goed

Comment

• Ben ook aan 't denken om xenons op m'n E39 520d (bwj 2002) te plaatsen.
                  Welke kit's zijn aan te raden ?

Comment

• Heb al enkele (duurdere) sets gehad, en ik zweer bij Pilot... blijft voor mij de top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                      Heb al enkele (duurdere) sets gehad, en ik zweer bij Pilot... blijft voor mij de top.
                      heb ook al enkele pilots gehad, dan eens lux-pro geprobeerd. Lux-pro werkt perfect, heb nu al een 5-tal kits bij kameraden steken waarvan er 3zijn die al 2jaar ingebouwd zitten zonder problemen, en kost een 8ste minder

Comment

• Ik heb nog geen problemen ondervonden met pilot's

Comment

• Ik heb wel wat problemen met Pilot: zeer sporadisch wilt een lamp niet opstarten. Dan moet ik mijn lichten afzetten en terug opzetten en het is in orde. Ik denk dat ik het ondertussen 4 keer gehad heb op een jaar en een maand.

Comment

Ik heb wel wat problemen met Pilot: zeer sporadisch wilt een lamp niet opstarten. Dan moet ik mijn lichten afzetten en terug opzetten en het is in orde. Ik denk dat ik het ondertussen 4 keer gehad heb op een jaar en een maand.
                            automatische lichten? die hebben dat wel vaker voor

Comment

Ik heb wel wat problemen met Pilot: zeer sporadisch wilt een lamp niet opstarten. Dan moet ik mijn lichten afzetten en terug opzetten en het is in orde. Ik denk dat ik het ondertussen 4 keer gehad heb op een jaar en een maand.
                              Starter die hapert allicht, zit garantie op he, als je er mee terug gaat vervangen ze dat normaal wel.

Heb de mijne nu 2 jaar en nog geen problemen mee gehad. Enkele sets geplaatst en nooit last gehad.

had vroeger eerst een philips set, die gaf storing op de radio, en die was na een jaar kapot... was wel garantie op maar de winkel waar ik het gekocht had was failliet... Om dan rechtstreeks bij philips te gaan aankloppen zag ik niet zitten

Comment

Heb al enkele (duurdere) sets gehad, en ik zweer bij Pilot... blijft voor mij de top.
                                Mijn beide lampen zijn stuk gegaan. Dik 2 jaar of klein 100.000 km zijn die meegegaan. Normale levensduur?

Nu kan ik iets verderop in de buurt (bij Online Styling Parts) afzonderlijke Pilot lampen kopen. Prijs per stuk is 60€.
                                Daarnaast heb je budget lampen. Die zijn helft zo duur.
                                Zal wel verschillen in levensduur zeker?
                                En die Pilot lampen passen op allemaal zeker?

Comment

• Normaal gaat dat niet kapot maarja... de praktijk bewijst het tegendeel natuurlijk.
                                  Zit ook 2 jaar garantie op he...

Andere lampen zullen ook een andere kwaliteit hebben ja, en je moet zien dat ze passen op je starters he...

De lampen zitten vast aan de draad die je aan je rekeneenheid aansluit, dus alleen een lamp gaat niet he (de draad hangt vast aan de lamp).

Elke xenonset past op elke wagen he (als je de juiste fitting neemt natuurlijk, H7, H4, ...). Alleen de kwaliteit van de zitting verschilt dan ook weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Mijn beide lampen zijn stuk gegaan. Dik 2 jaar of klein 100.000 km zijn die meegegaan. Normale levensduur?

Nu kan ik iets verderop in de buurt (bij Online Styling Parts) afzonderlijke Pilot lampen kopen. Prijs per stuk is 60€.
                                    Daarnaast heb je budget lampen. Die zijn helft zo duur.
                                    Zal wel verschillen in levensduur zeker?
                                    En die Pilot lampen passen op allemaal zeker?
                                    Voor 60-70€ heb je Philips lampen op ebay, heb er pas zo gekocht. Die geven een mooi wit licht en een veel beter lichtbeeld dan die namaak rommel (daar heb ik een week mee rondgereden en gaven minder licht en veel verstrooiïng).
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Normaal gaat dat niet kapot maarja... de praktijk bewijst het tegendeel natuurlijk.
                                      Zit ook 2 jaar garantie op he...

Andere lampen zullen ook een andere kwaliteit hebben ja, en je moet zien dat ze passen op je starters he...

De lampen zitten vast aan de draad die je aan je rekeneenheid aansluit, dus alleen een lamp gaat niet he (de draad hangt vast aan de lamp).

Elke xenonset past op elke wagen he (als je de juiste fitting neemt natuurlijk, H7, H4, ...). Alleen de kwaliteit van de zitting verschilt dan ook weer...
                                      zou er dan toch iets anders stuk zijn gegaan?

lamp springt heel even aan (gedurende 4 sec) en springt dan plots uit.

andere lamp gaat nog gelukkig, maar 't is niet fijn om met een werkende lamp te rijden plus het mag niet

Comment

• Kan ook een ballast zijn, wissel die eens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          zou er dan toch iets anders stuk zijn gegaan?

lamp springt heel even aan (gedurende 4 sec) en springt dan plots uit.

andere lamp gaat nog gelukkig, maar 't is niet fijn om met een werkende lamp te rijden plus het mag niet
                                          Als ze ff aangaat is je lamp niet stuk he, dan ligt het aan je ballast/aansturing van de lamp, probeer eens te wisselen met die andere he, dan weet je het direct.

Comment

Working...
                                          X