Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben absoluut geen tuner, en ben zeker niet pro aftermarket xenon. Het enige wat ik niet snap is wat er verkeerd is met een andere bumper te monteren? Dat stuk plastiek maakt toch geen zak uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door calculon Bekijk Berichten
      Ik ben absoluut geen tuner, en ben zeker niet pro aftermarket xenon. Het enige wat ik niet snap is wat er verkeerd is met een andere bumper te monteren? Dat stuk plastiek maakt toch geen zak uit?
      Zo is dat maar net!

Niks mis mee, toch?
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik vind dat gatlelijk, die mens zal dat geweldig vinden. Niks mis mee :-)

Comment

• Vraagje. Kan ik mijn pilot xenon makkelijk terug naar halogeen omschakelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
            Vraagje. Kan ik mijn pilot xenon makkelijk terug naar halogeen omschakelen?
            gewoon alles van pilot eruit halen en je originele halogeen lampjes terug steken he
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
              gewoon alles van pilot eruit halen en je originele halogeen lampjes terug steken he
              Sorry voor de domme vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                Sorry voor de domme vraag
                is geen domme vraag
                simpel antwoord voor wat soms nog heel wat werk kan zijn bij bepaalde modellen.
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Ik heb gisteren ontdekt dat mijn twee xenon lampen plots niet meer hetzelfde lichtkleur hebben.De linkse is blauwer en schijnt precies minder hard dan de rechtse die witter van kleur is.Ik had via internet 50 watt bestelt in engeland maar ik vraag me nu eigenlijk af of die 50 watt kits echt meer licht geven dan 35 watt kits?Men beweert dat 50watt tot 4500lumen licht genereert i p v de 3200lumen van de 35watt kits.Ik begin daar wel mijn twijfels over te krijgen.Is dat geen boerenbedrog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door speedy67 Bekijk Berichten
                    Ik heb gisteren ontdekt dat mijn twee xenon lampen plots niet meer hetzelfde lichtkleur hebben.De linkse is blauwer en schijnt precies minder hard dan de rechtse die witter van kleur is.
                    Als dat vroeger niet zo was kan dat wijzen op een lamp die stilletjes aan de geest aan het geven is...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Ja ,dat dacht ik dus ook.Ik denk dat ik beter twee goede lampjes van pilot of zo aanschaf.Eerder in dit forum was er iemand die zei dat philips het enigste merk was dat 50watt xenonlampjes maakte maar ik ben ze nog niet tegen gekomen op het internet!

Comment

• Ebay staat er vol van
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Ebay staat er vol van
                          Ja maar geen 50watt HID lampen.

Comment

Ja ,dat dacht ik dus ook.Ik denk dat ik beter twee goede lampjes van pilot of zo aanschaf.
                            Wel opletten dan, ik heb al een klant gehad die bij mij ook Pilot lampen is komen kopen en ze werkten niet op zijn ballasten die niet van Pilot waren. Van een andere klant ging het dan weer wel. Best even testen dus voor je effectief koopt...
                            sigpic

Comment

• Weet iemand soms welke bi xenon projectoren de beste zijn?Die in de mercedes E classe lijken prima licht te geven op de weg.Maar welk merk van projector is dat?Zou het hella zijn?Ik zou die van mij wille veranderen maar weet niet welke de beste zijn?

Comment

Weet iemand soms welke bi xenon projectoren de beste zijn?Die in de mercedes E classe lijken prima licht te geven op de weg.Maar welk merk van projector is dat?Zou het hella zijn?Ik zou die van mij wille veranderen maar weet niet welke de beste zijn?
                                Ik denk dat bestaande projectoren overzetten niet echt simpel is en een dure aangelegenheid zal zijn...
                                sigpic

Comment

• Ik heb een 525d bj 2002 en ben aan het overwegen om Xenon lampen te plaatsen.
                                  In hoogte is hij wel verstelbaar maar er zijn geen lampensproeiers erop.

En wat is de kans dat de boordcomputer een fout geeft.

Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door recep32 Bekijk Berichten
                                    Ik heb een 525d bj 2002 en ben aan het overwegen om Xenon lampen te plaatsen.
                                    In hoogte is hij wel verstelbaar maar er zijn geen lampensproeiers erop.

En wat is de kans dat de boordcomputer een fout geeft.
                                    Dan ga je je xenons moeten uithalen voor de keuring tenzij je een heel lage kleur neemt, 4300 of zo. Dan zou het kunnen dat ze het niet eens merken.
                                    Foutmelding is meestal niet het geval maar wel mogelijk, maar je kunt dat laten wegschrijven bij een BMW garage.
                                    sigpic

Comment

• in nl is per 1 april de sproeiinstallatie komen te vervallen...aftermarket xenon is dus toegelaten

in de rest van de wereld buiten europa is dat al even zo, wanneer gaan ze in belgie de (duitse) autolobby-eis naast zich neerleggen ?

Comment

Working...
                                      X