Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen I.v.m xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet er wil er iemand zeggen hoeveel dat kost om bv. een golf of iets omtezetten tot xenonlook ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      weet er wil er iemand zeggen hoeveel dat kost om bv. een golf of iets omtezetten tot xenonlook ?
      Bedoel je echt de koplampen van een Xenon-golf? Dus enkel de look overdag, niet 's nachts?

Ik denk niet dat je er dan met 300 euro zal vanaf komen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Bedoel je echt de koplampen van een Xenon-golf? Dus enkel de look overdag, niet 's nachts?

Ik denk niet dat je er dan met 300 euro zal vanaf komen...
        zoiets zoals jij en Gio gedaan hebben
        koplampen niet , die kosten te veel

Comment

zoiets zoals jij en Gio gedaan hebben
          koplampen niet , die kosten te veel
          H4 lampen 205€, de rest van formaten 165€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            H4 lampen 205€, de rest van formaten 165€
            dus ist mss beter om een golf 4 of iets originele xenons te steken dan achteraf

en bedankt hé

Comment

dus ist mss beter om een golf 4 of iets originele xenons te steken dan achteraf

en bedankt hé
              In een G4 was standaard al xenon te verkrijgen hé. Eens zoeken achter 2de hands xenonblokken dan en die steken. Zijn ook knapper vind ik...

Als je die niet zou vinden...tja aftermarket dan, heb het al gezien op een G4. Was mooi

Comment

In een G4 was standaard al xenon te verkrijgen hé. Eens zoeken achter 2de hands xenonblokken dan en die steken. Zijn ook knapper vind ik...

Als je die niet zou vinden...tja aftermarket dan, heb het al gezien op een G4. Was mooi
                ja kweet dat je die kan krijgn bij VW. ik wilde gewoon ff de prijs weten om te zien wat het best uitkomt. tis dus ongeveer gelijk é

Comment

ja kweet dat je die kan krijgn bij VW. ik wilde gewoon ff de prijs weten om te zien wat het best uitkomt. tis dus ongeveer gelijk é
                  Geen idee of het zowat gelijk is....ik denk dat een setje originele xenon lichtblokken wel duurder gaan 2de hands

Comment

• Ik heb ze bij Remco al zien liggen aan € 119 !

Maar dan heb je wel maar 3 maanden garantie, voor 1 jaar garantie te krijgen moet je ca. € 180 betalen.

-edit-
                    Blijkbaar hebben ze ook een website: http://www.remcoshop.nl

3 maand garantie --> € 119
                    1 jaar garantie --> € 175
                    2 jaar garantie --> € 215
                    Last edited by sibi; 03/07/2007, 22:42.
                    Life's too short. Not to. Live it.
                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Ook even een vergelijking:

Voor :

Na:

Jaaaaaaa ok, die eerste foto is ook op een veel minder lichtgevoelige modus gemaakt dan de tweede, dat zie je toch zo ! Alsof de straatverlichting tussen de bomen toevallig een upgrade gekregen heeft tussen de twee foto's in ?!

Maar een groot verschil is er sowieso natuurlijk, maar _niet_ in dié mate, da's bijna stand- vs. grootlichten.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                        Jaaaaaaa ok, die eerste foto is ook op een veel minder lichtgevoelige modus gemaakt dan de tweede, dat zie je toch zo ! Alsof de straatverlichting tussen de bomen toevallig een upgrade gekregen heeft tussen de twee foto's in ?!

Maar een groot verschil is er sowieso natuurlijk, maar _niet_ in dié mate, da's bijna stand- vs. grootlichten.
                        Idd, er zal wel iets niet kloppen... Maar ik heb zeker niet gefoefeld. Gewoon op twee donkere nachten een fotootje genomen op dezelfde plek...

Ik vermoed dat de camera (gsm) door de grotere lichthoeveelheid gewoon algemeen een betere foto kan nemen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

Geen idee of het zowat gelijk is....ik denk dat een setje originele xenon lichtblokken wel duurder gaan 2de hands
                          ja ,das waar

Comment

• maar dan mis je wel de dubbele pinker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              maar dan mis je wel de dubbele pinker
                              ja , maar da geeft niet. tis nie voor een G4 en tis maar een vraagje

Comment

Er is toch niet met de lichtinstellingen gebeurt... Allebei met dezelfde GSM getrokken in dezelfde modus...
                                Welja, niet dat jij daar opzettelijk mee gefoefeld hebt. Een gsm regelt dat automatisch. En er is niet altijd te voorspellen hoe een gsm de lichtgevoeligheid instelt.

Comment

• Nog een aanbieder gevonden die Xenon-ombouw doet ,desgewenst ook op verplaatsing :

Waarom bij ons kopen:

• Wij geven 2 jaar volledige garantie

• Werken altijd met factuur.

• Complete kit H1, H3, HB3, HB4, H4(Xe/Ha), H7 voor 161,15€ Ex. Btw = 194,99 Incl. Btw.
                                  • Complete kit H4 (Bi-Xenon) voor 202,45€ Ex Btw = €244,99€ Incl. Btw.

• Wij verzorgen ook installatie bij u thuis vanaf 50€.
                                  Bron : http://www.2dehands.be/xenon-kits-vo...ll&user=486924

Comment

• Xenon koplampen redden levens en zijn milieuvriendelijker :

Xenon koplampen kunnen levens redden en zijn milieuvriendelijker. Dat blijkt dinsdag uit een studie van het Duitse TÜV Rheinland Group, een dienstverlenend bedrijf op het gebied van veiligheid en kwaliteit.

Comment

• Xenonlicht mindert Unfallrisiko deutlich :

en vermindert ook de CO2-uitstoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                        standlichten, xenon ea zijn voor andere topics guys.

Thanks.
                                        Oké, we doen hier verder.

(maar denk eraan, gTa heeft het gestart... )

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
                                        Ik rij overdag zelfs meestal met m'n gewone lichten aan. Wat mij betreft mag dat algemeen "sociaal" aanvaard worden, het verbetert de zichtbaarheid en ik vind het absoluut niet storend.
                                        ²²²²²²²²²

Daarom kan ik ook alleen maar het nieuwe design van Audi en de LED's toejuichen.

Zo kan je je standlichten aanzetten, zonder 'teveel' licht te geven en het nog mooi is ook.

En je komt dan niet sjonie over.
                                        Allé, voor sommige toch!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          En je komt dan niet sjonie over.
                                          Allé, voor sommige toch!
                                          Eerder als een botsauto die van de kermis is ontsnapt

Comment

Working...
                                          X