weet er wil er iemand zeggen hoeveel dat kost om bv. een golf of iets omtezetten tot xenonlook ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vragen I.v.m xenon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenweet er wil er iemand zeggen hoeveel dat kost om bv. een golf of iets omtezetten tot xenonlook ?
Ik denk niet dat je er dan met 300 euro zal vanaf komen...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenBedoel je echt de koplampen van een Xenon-golf? Dus enkel de look overdag, niet 's nachts?
Ik denk niet dat je er dan met 300 euro zal vanaf komen...
koplampen niet , die kosten te veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzoiets zoals jij en Gio gedaan hebben
koplampen niet , die kosten te veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenH4 lampen 205€, de rest van formaten 165€
en bedankt hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendus ist mss beter om een golf 4 of iets originele xenons te steken dan achteraf
en bedankt hé
Als je die niet zou vinden...tja aftermarket dan, heb het al gezien op een G4. Was mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIn een G4 was standaard al xenon te verkrijgen hé. Eens zoeken achter 2de hands xenonblokken dan en die steken. Zijn ook knapper vind ik...
Als je die niet zou vinden...tja aftermarket dan, heb het al gezien op een G4. Was mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja kweet dat je die kan krijgn bij VW. ik wilde gewoon ff de prijs weten om te zien wat het best uitkomt. tis dus ongeveer gelijk é
Comment
-
Ik heb ze bij Remco al zien liggen aan € 119 !
Maar dan heb je wel maar 3 maanden garantie, voor 1 jaar garantie te krijgen moet je ca. € 180 betalen.
-edit-
Blijkbaar hebben ze ook een website: http://www.remcoshop.nl
3 maand garantie --> € 119
1 jaar garantie --> € 175
2 jaar garantie --> € 215Last edited by sibi; 03/07/2007, 22:42.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Maar een groot verschil is er sowieso natuurlijk, maar _niet_ in dié mate, da's bijna stand- vs. grootlichten.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenJaaaaaaa ok, die eerste foto is ook op een veel minder lichtgevoelige modus gemaakt dan de tweede, dat zie je toch zo ! Alsof de straatverlichting tussen de bomen toevallig een upgrade gekregen heeft tussen de twee foto's in ?!
Maar een groot verschil is er sowieso natuurlijk, maar _niet_ in dié mate, da's bijna stand- vs. grootlichten.
Ik vermoed dat de camera (gsm) door de grotere lichthoeveelheid gewoon algemeen een betere foto kan nemen...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenGeen idee of het zowat gelijk is....ik denk dat een setje originele xenon lichtblokken wel duurder gaan 2de hands
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar dan mis je wel de dubbele pinker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenEr is toch niet met de lichtinstellingen gebeurt... Allebei met dezelfde GSM getrokken in dezelfde modus...
Comment
-
Nog een aanbieder gevonden die Xenon-ombouw doet ,desgewenst ook op verplaatsing :
Waarom bij ons kopen:
• Wij geven 2 jaar volledige garantie
• Werken altijd met factuur.
• Complete kit H1, H3, HB3, HB4, H4(Xe/Ha), H7 voor 161,15€ Ex. Btw = 194,99 Incl. Btw.
• Complete kit H4 (Bi-Xenon) voor 202,45€ Ex Btw = €244,99€ Incl. Btw.
• Wij verzorgen ook installatie bij u thuis vanaf 50€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Segastandlichten, xenon ea zijn voor andere topics guys.
Thanks.
(maar denk eraan, gTa heeft het gestart... )
Oorspronkelijk geplaatst door LeftlaneIk rij overdag zelfs meestal met m'n gewone lichten aan. Wat mij betreft mag dat algemeen "sociaal" aanvaard worden, het verbetert de zichtbaarheid en ik vind het absoluut niet storend.
Daarom kan ik ook alleen maar het nieuwe design van Audi en de LED's toejuichen.
Zo kan je je standlichten aanzetten, zonder 'teveel' licht te geven en het nog mooi is ook.
En je komt dan niet sjonie over.
Allé, voor sommige toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEn je komt dan niet sjonie over.
Allé, voor sommige toch!
Comment
Comment