Iemand een oplossing voor flitspalen te integreren in de BMW idrive navigatie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
flitspalen via BMW idrive
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
ik vind dit eigelijk niet zo handig,je hebt het grootste deel wel van de flitspalen maar je zou met iedere update een andere dvd moeten branden +je krijgt geen melding maar ziet enkel maar cameratjes
met een pda kan je die dagelijks updaten +je krijgt een melding
het zou leuk zijn moest je dit ook softwarematig kunnen doen bij bmw maar dat zit er niet in denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g320c Bekijk Berichtenik vind dit eigelijk niet zo handig,je hebt het grootste deel wel van de flitspalen maar je zou met iedere update een andere dvd moeten branden +je krijgt geen melding maar ziet enkel maar cameratjes
met een pda kan je die dagelijks updaten +je krijgt een melding
het zou leuk zijn moest je dit ook softwarematig kunnen doen bij bmw maar dat zit er niet in denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenen nu met de harde schijf navigatie, nog niemand???
Ik heb morgen ook mijn nieuw speelgoed en die flitspaal locaties interesseren mij wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenKoopt u een GPS van 150 euro in plaats van 2.500 euro te geven voor iets dat nog niet de helft zoveel mogelijkheden heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar die gps'en van 2500€ werken allemaal wel 10 keer beter dan gelijk welke gps van 150€ imho!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenIk vind mijn tomtom duizend keer handiger dan de gps van de BMW van men vader. Het ziet er in de BMW dan wel veel beter uit, maar om puur de weg te vinden gebruik ik liever men tomtom!
Comment
-
Mijn ma heeft een Garmin, ik heb een externe antenne moeten bijkopen want 1/2 van de tijd was die zijn sattelieten kwijt. Ook klein scherm, gebrekkige adressen (veel adressen kende die niet, vooral in het buitenland) bestand, onhandig plaatsen en verwijderen iedere keer je geparkeerd staat, geen omleiding met nieuwe route aanduiding als er file is, te stille onverstaanbare stem enz..
Uw standpunt dat externe navigaties beter zijn werkt niet in mijn geval allezins.
Maar los daarvan het gaat voornamelijk over properheid: je kan een keuken verkiezen waar alles ingebouwd is of je kan een keuken kiezen waar alle toestellen lukraak los verspreid overal op of naast staan in het zicht. Het zal allemaal wel werken maar proper kun je het niet noemen.
Comment
-
Als je zoals je zegt ontvangstproblemen hebt, dan heb je natuurlijk een probleem.
In mijn geval: men tomtom wordt in 3 auto's frequent gebruikt en doet dat goed. Anderzijds, als ik in men vader zijn wagen zit met ingebouwde gps vind ik het wel prachtig om met de idrive te werken en de daarbijhorende gps.
Maar ik ben nog jong, voor mij is een ingebouwde gps eerder luxe dan noodzaak, maar als ik het geld er later makkelijk voor kan neertellen wordt het uiteindelijk ook een ingebouwde gps hoor
(Maar ik blijf momenteel mjin tomtom handiger vinden dan de gps in de BMW )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenMaar los daarvan het gaat voornamelijk over properheid: je kan een keuken verkiezen waar alles ingebouwd is of je kan een keuken kiezen waar alle toestellen lukraak los verspreid overal op of naast staan in het zicht. Het zal allemaal wel werken maar proper kun je het niet noemen.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenEen goede kok kan in een keuken van 2.000 euro een fantastisch feestmaal bereiden, terwijl sommigen in een keuken van 20.000 euro nog geen ei kunnen klaarmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenTopic ging over een adres intikken in een navigatie en niet over de snelste zijn op de ring e
Maar sommigen hebben hier blijkbaar twee ferme linkerpoten als ze zoveel problemen hebben om een eenvoudige GPS te laten werken zoals het moet.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenWij hebben een garmin gehad.. dat was kut Zelfs in België stuurde hij ons verloren...
Nu gekozen voor navi prof en wat een luxe, nog nooit verkeerd gereden, werkt perfect, snel,...
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment