Mededeling

Collapse
No announcement yet.

flitspalen via BMW idrive

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Geloof ik niks van.

Beide gebruiken NAVTEQ. http://www.navteq.com/about/findus.html
    Hoeveel cartografie-aanbieders denk je dat er zijn wereldwijd?
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
      Iemand een oplossing voor flitspalen te integreren in de BMW idrive navigatie?
      was dus de vraag om terug on topic te komen
      met DVD vindt je op internet de manier om ze toe te voegen maar met HDD???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Beide gebruiken NAVTEQ. http://www.navteq.com/about/findus.html
        Hoeveel cartografie-aanbieders denk je dat er zijn wereldwijd?
        Hoe verklaar jij het dan dat die ons hopeloos fout stuurde? Daarbovenop was het duizend keer zo traag en satellietverbinding viel weg in tunnels...
        -

Comment

Begrijpend lezen is blijkbaar niet iedereen gegeven.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Begrijpend lezen is blijkbaar niet iedereen gegeven.

Leg het mij dan eens uit wiil je ikzit.. euhh Ndblabla..
            Correcte zinnen schrijven zonder DT fouten ook niet hé ikzit of nd.. of... tja
            -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
              was dus de vraag om terug on topic te komen
              met DVD vindt je op internet de manier om ze toe te voegen maar met HDD???
              Daar ben ik ook benieuwd naar! Dit zou toch geen probleem moeten vormen?

Comment

Leg het mij dan eens uit wiil je ikzit.. euhh Ndblabla..
                Nu je het zegt, de dochter en het vrouwtje zien dat wel zitten zo'n Wii.
                Maar de dochter is al een Nintendo DS beloofd voor haar verjaardag.

Wat denk je? Van het goede teveel?

Comment

Nu je het zegt, de dochter en het vrouwtje zien dat wel zitten zo'n Wii.
                  Maar de dochter is al een Nintendo DS beloofd voor haar verjaardag.

Wat denk je? Van het goede teveel?

Je kan je kinderen nooit genoeg verwennen!
                  -

Comment

Wij hebben een garmin gehad.. dat was kut Zelfs in België stuurde hij ons verloren...
                    Nu gekozen voor navi prof en wat een luxe, nog nooit verkeerd gereden, werkt perfect, snel,... En het is nog 'ns mooi ingebouwd ook. Het is het geld waard imho.
                    Ik had in mn Z ook ingebouwde gps. Werkte geweldig, was zelfs beter dan die van in de A3 (voorloper van de 3G MMI met harddisk) qua aanduiding enzo.

Nu auto weg en om me te behelpen een Garmin 760 gekocht.
                    Man man man... Wat een zooi eigenlijk. Ding doet alles maar niks 100% zoals het moet. Zijn routeberekeningen zijn soms echt ridicuul. Vooral als je van de ene steenweg naar de andere moet en die kruisen mekaar 400 meter verder. Dan stuurt ie je liever alle kleine weggetjes door om die hoek af te snijden. En je kan de snelheden volgens het type weg gewoon niet instellen

Ingebouwde gpssen zijn ook veel beter in steden zoals Brussel met veel hoge gebouwen en tunnels.

En zoals hierboven vermeld, veel properder ingewerkt in de wagen.

Comment

Is er iemand die dit ondertussen al op een Idrive met ingebouwde HD heeft gezet? (nieuwe E91)

Alvast bedankt!

Comment

Zou het lukken om een bestand van deze site: http://flits.bnet.be/flitspalen/download.jsp
                        Toe te voegen aan de POI van de idrive met harde schijf?

Comment

Ik heb nog zo een DVD liggen voor prof met flitspalen. Is versie 2008-1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                            De nieuwe navigatie van BMW werkt niet meer met DVD's

Comment

Voor de MK V ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                                Voor de MK V ?
                                E60/90/91/61/70/....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                  De nieuwe navigatie van BMW werkt niet meer met DVD's
                                  is dat zo? Met wat dan? Blu-ray?

Comment

is dat zo? Met wat dan? Blu-ray?
                                    Harde schijf!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Harde schijf!
                                      En als er nieuwe kaarten zijn? Nu komen ze per jaar met 2 dvd's op de markt. Als je constant moet kopen, dan ben je per jaar minstens 500eur kwijt Nu gewoon updaten bij de dealer?

Comment

Nieuwe kaartdata uploaden kan nog altijd met DVD.

Het verschil tussen raamplakkers en ingebouwde GPSsen zit 'm voornamelijk in rekenkracht en het feit dat een ingebouwde zowat altijd uitgerust is met een gyroscoop (zodat ie weet welke richting ie uitrijdt) en een verbinding met de snelheidspuls (zodat ie weet hoe snel ie rijdt). Raamplakkers hebben soms een gyroscoop, en zélden een verbinding met de snelheidspuls.

Garmin en BMW kunnen inderdaad dezelfde kaarten gebruiken, maar als de kaartnavigatiesoftware in de ene beter werkt dan de andere, dan krijg je verschillen in gegenereerde routes.

Persoonlijk heb ik jaren genoeg met inbouw-VDO Daytons gewerkt, en rij nu liever met het OEM materiaal. Een raamplakker is leuk voor een huurwagen of voor iemand die vaak kleine, identieke verplaatsingen doet, maar voor mij die elk moment van de dag eender waar moet/kan rijden, heb ik liever een diefstalveiligere oplossing met een groot scherm en grote betrouwbaarheid.

TomTom vind ik overigens traag werken, en Garmin is ook irritant. Ben positief verrast van wat iGO kan doen op m'n smartphone, en vrouwtje heeft een Navigon met leuke dingen zoals Reality View Pro en Lane Assistant. Perfect voor het vrouwtje!

Comment

is het eigenlijk mogelijk om die dvd's te kopieren?
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X