Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Die heeft vandaag een nat interieur opgelopen
Zijn raam vergeten dichtdoen terwijl het aan 't regenen was
Comment
-
Hallo iedereen .... Ferme karren die hier al gepost zijn.
Heb me hier ingeschreven op dit forum omdat we (ik en mijn madam) een 1'tje besteld hebben en er hier toch wel verschillende BMW 1 liefhebbers zijn die regelmatig van gedachten wisselen. Heb al verschillende interressante post gezien ! Kga nu een beetje verder lezen (pag da'k een beetje weet wat er al zo allemaal gezegd is.
PS : We zouden de onze moeten hebben rond 15/03.
Greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenHallo iedereen .... Ferme karren die hier al gepost zijn.
Heb me hier ingeschreven op dit forum omdat we (ik en mijn madam) een 1'tje besteld hebben en er hier toch wel verschillende BMW 1 liefhebbers zijn die regelmatig van gedachten wisselen. Heb al verschillende interressante post gezien ! Kga nu een beetje verder lezen (pag da'k een beetje weet wat er al zo allemaal gezegd is.
Greets
Comment
-
K'zal ne keer in de paperassen kijken .... ne 120D met M sportpakket in Le Mansblauw en zwart leder .... de grootste opties : xenon, navi prof, HiFi prof, performance line, kofferspoiler, carbon wings vooraan, carbon diffusor, .... Kdenk dat er juist een schuifdak niet inzit (vond ik nie echt nodig, zit airco in).
Kheb hem nog nie maar ben al aan het uitkijken naar andere velgskes en ne uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenHallo iedereen .... Ferme karren die hier al gepost zijn.
Greets
Nog zo lang wachten? Sterkte!
Nee echt, ik zou 't daar echt moeilijk mee hebben, ben nogal ongeduldig zie je.
Anyway, welkom op 't forum, en proficiat met je 1!
Comment
-
Greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenK'zal ne keer in de paperassen kijken .... ne 120D met M sportpakket in Le Mansblauw en zwart leder .... de grootste opties : xenon, navi prof, HiFi prof, performance line, kofferspoiler, carbon wings vooraan, carbon diffusor, .... Kdenk dat er juist een schuifdak niet inzit (vond ik nie echt nodig, zit airco in).
Kheb hem nog nie maar ben al aan het uitkijken naar andere velgskes en ne uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHoe kom je aan die niet OEM BMW interieurs?
Dat blauwe en bruine interieur heeft men gewoon alles laten overtrekken met ander leder, bij een bepaalde firma.
Ondere andere W3N op haar A3 heeft haar zetels ook achteraf laten overtrekken met leder.
Comment
-
@ iedereen ... merci'kes
@ Chevy ... t'is inderdaad een tijdje wachten :-( (nog 1427 uurkes waarvan er ongeveer 410 geslapen zullen zijn ... van ongeduldig gesproken :-)
@ Tulpje & Co .... nee, gene facelift. Heb foto's gezien en vond de meerprijs niet de moeite. Ivm de velgskes .... zullen geen ori bmw worden. K'heb hier al zeer mooie van Breyton gezien .... zal in dat genre worden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenDat blauwe en bruine interieur heeft men gewoon alles laten overtrekken met ander leder, bij een bepaalde firma.
Ondere andere W3N op haar A3 heeft haar zetels ook achteraf laten overtrekken met leder.
Het is zo op foto te zien wel mooi gedaan.
Comment
-
[quote=MaCaSa;1625263
@ Tulpje & Co .... nee, gene facelift. Heb foto's gezien en vond de meerprijs niet de moeite. Ivm de velgskes .... zullen geen ori bmw worden. K'heb hier al zeer mooie van Breyton gezien .... zal in dat genre worden denk ik.[/quote]
Zoveel meerprijs is dat niet hoor. En sowieso krijgt je dat verschil in herverkoop achteraf terug verdiend met het facelift model
Hebben ze bij het M pack de prijs van de velgen afgetrokken? Want anders lijkt mij dit tochwel een verloren kost, alsook het hele M pack als je toch sowieso voor andere velgen gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwordt het M en aero pack eigelijk wel gefacelift ? krijgen die ook andere voor en achterbumper ?
Volgens die WTCC versie(foto) blijft de onderspoiler hetzelfde met die ronde mistlichten.
Maar bij een Aeropack behouden ze wel de mistlampen(geheel) van de standaard wagen en worden die aero bumperset achteraf gemonteerd.
Dus weet ik niet hoe ze dat gaan oplossen of veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHeb er ook al aan zitten denken.
Volgens die WTCC versie(foto) blijft de onderspoiler hetzelfde met die ronde mistlichten.
Maar bij een Aeropack behouden ze wel de mistlampen(geheel) van de standaard wagen en worden die aero bumperset achteraf gemonteerd.
Dus weet ik niet hoe ze dat gaan oplossen of veranderen
Comment
Comment