Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
    dat zou ik wel eens willen zien,

Bijna elke één met ck velgen heeft een M-sportpakket.
    Ik zou 't ook eens willen zien en voor 1500 Euro valt de prijs nog mee en dus het proberen waard

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Bbs LM is anders ook zeer knap
    Vind ik ook ontzettend knap, maar ze zijn ook héél duur
    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Ik zou 't ook eens willen zien en voor 1500 Euro valt de prijs nog mee en dus het proberen waard

Vind ik ook ontzettend knap, maar ze zijn ook héél duur
      Inderdaad, bbs ck is ook heel knap Maar bbs lm is zoo

Misschien een op eBay.de kijken?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Inderdaad, bbs ck is ook heel knap Maar bbs lm is zoo

Misschien een op eBay.de kijken?
        Als je een mooie aanbieding vind mag je ze altijd sturen en wie weet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Dat wit staat hem ook geweldig goed!
          PRACHTIG
          Volledig mee akkoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            E81 120d, Alipineweiss, 19" bbs ck, dakspoiler.

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

I don't know.

'k Vind de velgen te groot, 18" vind ik persoonlijk ideaal. En de CK's heb ik nooit hyperknap gevonden, 'k heb 't veel meer voor de CH, de LM, de RS-Gt e.a. Ja zelfs de RC's vind ik knapper.

Niet volledig overtuigd van deze.

Comment

• Comment

• Volledig OEM, en mooi, verschiet ik van want normaal ben ik geen echte voorstander van dat Aero-pakket.

Comment

• Ziet er inderdaad vrij mooi uit. Enige wat niet echt past op het Aero pack is die dubbele uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                    Ziet er inderdaad vrij mooi uit. Enige wat niet echt past op het Aero pack is die dubbele uitlaat.
                    Hè?

Comment

• Ik vind de achterbumper van het Aero Pack er nogal klungelig uitzien. Het is net of ze vergeten zijn om een gat te voorzien voor de uitlaat. Op de wagen van deze foto valt dat nog eens des te meer op, omdat hij voorzien is van een dubbele uitlaat.

Comment

• Niemand foto's van witte eendjes met donkerdere velgen?

Geen volledig zwarte velgen, maar zo'n soort gunmetal/antraciet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                          Link naar iemand van een 1-Serie forum die net dezelfde dubbele uitlaat heeft(Hartge)

Ow, had dit nog niet gezien.

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            Niemand foto's van witte eendjes met donkerdere velgen?

Geen volledig zwarte velgen, maar zo'n soort gunmetal/antraciet...

ni content?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Thanks!

Zie die M-badge

OT: ik vind deze uitlaten iets te groot, elke kenner ziet dat het fake is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Zie die M-badge

OT: ik vind deze uitlaten iets te groot, elke kenner ziet dat het fake is.
                                Wat is daar fake aan? 't is een werkende uitlaat. Is een naar beneden gekromd pijpje dan mooier?

Alles wat niet-BMW is zo telkens afbreken

Alleen heeft hij er echt wel een belachelijke prijs voor betaald, zou zo'n 575€ moeten zijn omgerekend. En dan voor alleen wat buis. Zoiets kan je beter gewoon zelf laten maken bij de betere custom uitlaatlijnbouwer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Wat is daar fake aan? 't is een werkende uitlaat. Is een naar beneden gekromd pijpje dan mooier?

Alles wat niet-BMW is zo telkens afbreken

Alleen heeft hij er echt wel een belachelijke prijs voor betaald, zou zo'n 575€ moeten zijn omgerekend. En dan voor alleen wat buis. Zoiets kan je beter gewoon zelf laten maken bij de betere custom uitlaatlijnbouwer.
                                  Ik vind het fake in het opzicht dat het op een 130i-uitlaat moet lijken. Uiteraard is het beter dan een gekromd pijpje.

Comment

ni content?

Tuurlijk wel

Maar ik heb hier nog een setje M3 velgen liggen die ik wil laten oplappen en dan een soort antraciet laten spuiten of misschien toch zwart... hhhmmm

Comment

Thanks!

lekker
                                      die uitlaat is schitterend !

Comment

• Vind 't ook knap. En ik wil gewoon een knappe, niet té opvallende dubbele uitlaat. De 130i heeft er nou toevallig eentje die 'k superknap vind, en zo mág 'ie eruit zien, maar 't hoeft niet noodzakelijk een 130i-replica te zijn, een beetje anders mag gerust. Bovendien: ik laat de type-aanduiding "120d" op z'n poepke hangen, dus er is niks "wannabe-130i" aan.

Ik *vermoed* echter dat je de chroomhulsjes op de buizen zélf kan positioneren alvorens ze vast te maken. Want de blauwe met dezelfde Hartge-uitlaat heeft die helemaal zo ver niet uitsteken.

See :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          interesse

Heb je daar wat voorbeelden van, van zo'n uitlatenbouwers? In België? En eventueel contactgegevens?

Thanks.

Comment

Working...
                                          X