Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenja idd,ik wil niet zo'n ronny geluid maar iets wat stil is in lage toeren en brut in hoge toeren.Eigelijk ben ik nu al tevreden met de sound ervan, maar wil gewoon een dubbele pot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenja idd,ik wil niet zo'n ronny geluid maar iets wat stil is in lage toeren en brut in hoge toeren.Eigelijk ben ik nu al tevreden met de sound ervan, maar wil gewoon een dubbele pot
Ik begrijp het best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenHeb jij een sportuitlaat van bmw zitten?
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenJe hebt mijn MINI gehoord en bent jaloers.
Ik begrijp het best.
check dit maar eens
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn Tommie z'n kwakje op wielen, yep.
Fok jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe sound die jij wil valt perfect te bekomen met 'n "open" inlaat. Check Jarno z'n Engelse banaan. En Tommie z'n kwakje op wielen, yep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ivm uw diff: Pond -> Euro was *1,6 dacht ik. En qua werkuren denk ik dat dat wel moet lukken in een uur of 4-5.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenmaar dan heb ik nog steeds geen dubbele pot
Comment
-
+ YouTube Video
Trouwens, deze velgen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Trouwens...'t hoeft zelfs niet echt een custom uitlaatbouwer specifiek te zijn. Stap de eerste de beste firma binnen waar ze aan metaalbewerking doen. Daar zijn ook altijd lassers. Die kunnen dat even goed maken.
Op het bedrijf waar ik m'n stage heb gedaan kwam er regelmatig iemand langs die er vroeger ook werkte maar nu zelfstandig was geworden. Die gast maakt inoxe balustrades enzo voor op je terras te zetten. Zo'n mensen kunnen dat evengoed maken. Neem een dunwandige inoxe buis en je krijgt dezelfde look zoals een eisenmann demper
Elke kerel die kan lassen kan zoiets maken. Alleen zal je hier zelf wat moeten opmeten enzo. 't zal je alleen een PAK goedkoper uitkomen. 575€ is gewoon belachelijk...'t enige wat je kan zeggen is dat het van Hartge komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMet sportuitlaatje dus, zoals ik dacht... Denk je dat die op de nieuwe 1 ook verkrijgbaar is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHeb de BBS Lemans gevonden
Thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBert, zet je nog 'es online, please?
Thanks.
Zoja ... ik vrees dat em weg is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZalig toch die BBS Le Mans hé ..
Gaat gTa zich zo een setje aanschaffen misschien ?
ik vind het ook een zalige velg en de '1 vind ik een zalige auto!
Maar op internet vind je (ik toch) er niet veel foto's van, je komt via google enzo vaak gewoon terug op het autowereld forum
Comment
Comment