Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk denk niet dat ze dat gaan doen bij Jorssen.
B&C all the way
Comment
-
Heb je uw 120d nu al laten chippen Odan?
Ik ben serieus aan het overwegen om het te doen bij ziptuning (Belgische vestiging). Ze beweren toch uw garantie over te nemen en geven bovendien 24/24 uur assistentie...
Enfin, ik ga nog wachten tot ik terug ben van vakantie maar tegen half augustus ga ik ervoor denk ik.
Comment
-
Ik heb het nog niet laten doen,
en ik vertrek overmorgen ner frankrijk (was wat uitstel) dus zal er deze maand ni mer van komen...
ik ga ni in het buitenland bollen en brakken ( zuid franse wegels ) met een vers gechipte motor, waarvan het tuning programma ook nog vers is
En als ik hem laat chippen, is het zeker niet bij zip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk BerichtenHeb je uw 120d nu al laten chippen Odan?
Ik ben serieus aan het overwegen om het te doen bij ziptuning (Belgische vestiging). Ze beweren toch uw garantie over te nemen en geven bovendien 24/24 uur assistentie...
Enfin, ik ga nog wachten tot ik terug ben van vakantie maar tegen half augustus ga ik ervoor denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenow yeah
Comment
-
Ik vrees voor de oprechtheid van die claim
Oh jah ze zullen dat wel beloven, maar ze zullen er alles aan doen, om te bewijzen dat de schade niet rechtstreeks het gevolg is van tuning (bv kapotte turbo etc etc)...
Nee dank je
Dat is volgens mij gebakken lucht...
pas op he
ergens anders bieden ze ook niet die garantie he... maar mijn ondervinding met PPE (om maar een vb te noemen) is dat ze daar toch redelijk hulpvaardig blijken...
Hoe dat je het nu draait of keert, aan (chip)tuning blijft een (minimaal )risico verbonden...
Dat weet zelfs een believer als ik
ALs je niet zeker bent, of je vertrouwd het niet.. doe het dan niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenM'n dealer weigerde het te doen. Had vandaag een afspraak om o.a. ook die afstelling te laten doen, alles was in orde, en terwijl ze bezig zijn met z'n eerste kleine onderhoud wordt er wat ondereen gebabbeld en komt de meestergast vertellen dat 'ie 't niet wil doen. Had ik 't geweten, ik had eerst wat rondgevraagd voor ik 't klein onderhoud liet doen.
"Onze auto's staan perfect, en wij mogen enkel binnen de tolerantiegrenzen afstellen."
Dat de BMW's de dag van vandaag vaak met zeer verschillende afstellingen af fabriek worden geleverd, en niet meer worden nagemeten bij 't klaarzetten voordat de klant ze komt ophalen, dat wordt er niet bijgezegd natuurlijk. Of dat de af-fabriek instelling soms zo staat dat er zoveel slijtage is aan de buitenzijde van de voorbanden dat een instelling achteraf noodzakelijk is, dat evenmin. Ik heb uitlijnrapporten gezien van BMW '1 en '3 die meer dan 2% buiten de tolerantiegrenzen stonden, nieuw, af fabriek!
Maar op vraag van de klant wat meer negatief camber steken, zelfs evt. binnen de "tolerantiegrenzen", dat willen ze dan niet. Er stond nog 'n andere auto op de brug waarop ze de uitlijningen doen, die moest dan worden verplaatst maar ze waren er nog mee bezig, en bovendien liep ik continu in de buurt van m'n auto terwijl ze eraan bezig waren ... zou 't er allemaal iets mee te maken hebben?
'k Ben niet tevreden. Enfin ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenIk vrees voor de oprechtheid van die claim
Oh jah ze zullen dat wel beloven, maar ze zullen er alles aan doen, om te bewijzen dat de schade niet rechtstreeks het gevolg is van tuning (bv kapotte turbo etc etc)...
Nee dank je
Dat is volgens mij gebakken lucht...
pas op he
ergens anders bieden ze ook niet die garantie he... maar mijn ondervinding met PPE (om maar een vb te noemen) is dat ze daar toch redelijk hulpvaardig blijken...
Hoe dat je het nu draait of keert, aan (chip)tuning blijft een (minimaal )risico verbonden...
Dat weet zelfs een believer als ik
ALs je niet zeker bent, of je vertrouwd het niet.. doe het dan niet
Comment
-
Auto Tune Heinz heeft nu officieel ook de software gekraakt ... Ze geven ook waarden op hun site www.autotuneheinz.be Ik vind hun prijzen wel veel duurder geworden, dat doet me twijfelen ...
Is er al iemand met ervaringen?2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dorst Bekijk Berichtenhebben die mannen van PPE ook een site ?
via google vindt ik het niet direkt...
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPPE is 'n tuner met meer specifieke ervaring voor BMW, en is goedkoper. Ik zou in ieder geval niet twijfelen...2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
Comment