Fixed! Morgen uitlijnrapportje laten maken, dan kan ik vergelijken wat erbij gekomen is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFixed! Morgen uitlijnrapportje laten maken, dan kan ik vergelijken wat erbij gekomen is.
Comment
-
Nee gij, wou 'm sowieso eerst laten uitmeten. Vandaag gedaan. Heb anderhalve graad negatief camber nu (links toch, rechts maar ne graad en 10 minuten ofzo, meer kan ni). Geen idee of ik nog ga Dremelen, 'k vind dat gelijk een beetje pijnlijk in een nieuwe kar.
Eerst 2 trackdays doen en voelen hoe 'ie gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee gij, wou 'm sowieso eerst laten uitmeten. Vandaag gedaan. Heb anderhalve graad negatief camber nu (links toch, rechts maar ne graad en 10 minuten ofzo, meer kan ni). Geen idee of ik nog ga Dremelen, 'k vind dat gelijk een beetje pijnlijk in een nieuwe kar.
Eerst 2 trackdays doen en voelen hoe 'ie gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja en post 'es een piccie van dat dremelding van jou, of serienummer ofzo? Thanks.
Of zo'n diamantfreesje, 7122 of 7123 ofzo. Maar ik denk eerder die hier boven....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenGaat da geen problemen geven dat je geen gelijk camber hebt ?
Ik heb de punten gemarkeerd die overeenkomen met stock setup (ongeveer 20 minuten negatief), en ik verstel ze gewoon zelf. Easypeasy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten9901, denk ik.
Of zo'n diamantfreesje, 7122 of 7123 ofzo. Maar ik denk eerder die hier boven....
Comment
-
Ja. Gedownload en geinstalleerd in 1,5 minuten. Eerste keer www.dremel.com zei 'ie dat 'k de Flash Player moest downloaden, gedaan, klaar in half minuutje en site werkte!
Allez, 't is te zeggen, in dat Flash-venster onderaan rechts op de Dremel-site verslikte 'ie zich nog wel (laadt wel maar niet correct), maar bon, 't is al beter dan IE.
Edit : 'es kijken of ik de laatste flash heb
Edit2 : ja, en die Dremel-site crasht nog steeds m'n IE
Edit3 : hallo vanuit chrome
Edit4 : chrome geeft dremel-site nu wel correct weer
Comment
-
ajajaj
mij had ie ook even liggen met m'n vuurvosje.... 2de keer geprobeerd en toen ging 'm!
7123:
7122:
9901:
die eerste twee zijn diamantfreesjes, die derde is een hardmetaalfrees. Ik geloof dat ik die heb genomen... maar ben niet 100% zeker, heb een doos vol met van die spullen
Maar probeer die laatste toch maar. Moet wel lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa. Gedownload en geinstalleerd in 1,5 minuten. Eerste keer www.dremel.com zei 'ie dat 'k de Flash Player moest downloaden, gedaan, klaar in half minuutje en site werkte!
Allez, 't is te zeggen, in dat Flash-venster onderaan rechts op de Dremel-site verslikte 'ie zich nog wel (laadt wel maar niet correct), maar bon, 't is al beter dan IE.
Edit : 'es kijken of ik de laatste flash heb
Edit2 : ja, en die Dremel-site crasht nog steeds m'n IE
Edit3 : hallo vanuit chrome
Edit4 : chrome geeft dremel-site nu wel correct weer
Edit5 : FAAAAK, zo bloody snel dat Chrome de Porsche CC weergeeft !!!
ik ga ook eens blingblingen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenHey
Iemand zijn E90 318d al laten chippen?
Is het de moeite?
Thx Yves
Na chippen 163 pk en 340 nm
Comment
Comment