Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fixed! Morgen uitlijnrapportje laten maken, dan kan ik vergelijken wat erbij gekomen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Fixed! Morgen uitlijnrapportje laten maken, dan kan ik vergelijken wat erbij gekomen is.
      heb je dat gisterenavond nog uitgedremeld of wat?

Comment

• Nee gij, wou 'm sowieso eerst laten uitmeten. Vandaag gedaan. Heb anderhalve graad negatief camber nu (links toch, rechts maar ne graad en 10 minuten ofzo, meer kan ni). Geen idee of ik nog ga Dremelen, 'k vind dat gelijk een beetje pijnlijk in een nieuwe kar.

Eerst 2 trackdays doen en voelen hoe 'ie gaat.

Comment

• Ah ja en post 'es een piccie van dat dremelding van jou, of serienummer ofzo? Thanks.

Comment

Nee gij, wou 'm sowieso eerst laten uitmeten. Vandaag gedaan. Heb anderhalve graad negatief camber nu (links toch, rechts maar ne graad en 10 minuten ofzo, meer kan ni). Geen idee of ik nog ga Dremelen, 'k vind dat gelijk een beetje pijnlijk in een nieuwe kar.

Eerst 2 trackdays doen en voelen hoe 'ie gaat.
            Gaat da geen problemen geven dat je geen gelijk camber hebt ?

Comment

Ah ja en post 'es een piccie van dat dremelding van jou, of serienummer ofzo? Thanks.
              9901, denk ik.

Of zo'n diamantfreesje, 7122 of 7123 ofzo. Maar ik denk eerder die hier boven....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Gaat da geen problemen geven dat je geen gelijk camber hebt ?
                't Camber staat van geen enkele auto exact gelijk. Net zomin als 't spoor, 't caster, ... Bovendien staan de meeste race-auto's asymmetrisch afgesteld (en dan met meerdere graden verschil soms), en die rijden ook goed rechtdoor, hoor. En een wegauto is op zoveel vlakken meer dan soft genoeg om dergelijke kleine afwijkingen (we spreken hier over maar 1/3e graad!) volledig te verdoezelen, daar voel je niks van. En tot slot : kijk 'es naar de tolerantiegrenzen die BMW zelf opgeeft, en BMW is dan nog vrij streng daarin (vergeleken met sommige andere merken), daar zit veel méér marge op...

Ik heb de punten gemarkeerd die overeenkomen met stock setup (ongeveer 20 minuten negatief), en ik verstel ze gewoon zelf. Easypeasy.
                Last edited by ; 19/09/2008, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                  9901, denk ik.

Of zo'n diamantfreesje, 7122 of 7123 ofzo. Maar ik denk eerder die hier boven....
                  Dit koleresite van Dremel vriest hier continu m'n IE vast.

Comment

• Chrome gebruiken

Comment

• Dat een beetje een deftig spul? Nog ni binnengehaald, 'es zien. 'k Sta er maar sceptisch tegenover, maar bon...

Comment

• ja das deftig spul

en snel

Comment

• Ja. Gedownload en geinstalleerd in 1,5 minuten. Eerste keer www.dremel.com zei 'ie dat 'k de Flash Player moest downloaden, gedaan, klaar in half minuutje en site werkte!

Allez, 't is te zeggen, in dat Flash-venster onderaan rechts op de Dremel-site verslikte 'ie zich nog wel (laadt wel maar niet correct), maar bon, 't is al beter dan IE.

Edit : 'es kijken of ik de laatste flash heb

Edit2 : ja, en die Dremel-site crasht nog steeds m'n IE

Edit3 : hallo vanuit chrome

Edit4 : chrome geeft dremel-site nu wel correct weer
                          Last edited by ; 19/09/2008, 00:50.

Comment

• ajajaj

mij had ie ook even liggen met m'n vuurvosje.... 2de keer geprobeerd en toen ging 'm!

7123:

7122:

9901:

die eerste twee zijn diamantfreesjes, die derde is een hardmetaalfrees. Ik geloof dat ik die heb genomen... maar ben niet 100% zeker, heb een doos vol met van die spullen

Maar probeer die laatste toch maar. Moet wel lukken.

Comment

Ja. Gedownload en geinstalleerd in 1,5 minuten. Eerste keer www.dremel.com zei 'ie dat 'k de Flash Player moest downloaden, gedaan, klaar in half minuutje en site werkte!

Allez, 't is te zeggen, in dat Flash-venster onderaan rechts op de Dremel-site verslikte 'ie zich nog wel (laadt wel maar niet correct), maar bon, 't is al beter dan IE.

Edit : 'es kijken of ik de laatste flash heb

Edit2 : ja, en die Dremel-site crasht nog steeds m'n IE

Edit3 : hallo vanuit chrome

Edit4 : chrome geeft dremel-site nu wel correct weer

Edit5 : FAAAAK, zo bloody snel dat Chrome de Porsche CC weergeeft !!!
                              hmz....

ik ga ook eens blingblingen denk ik

Comment

• Ik neem m'n woorden terug wat de Porsche CC betreft -> geeft enkel de 2D weer, je kan de 3D niet kiezen. En op de BMW CC struikelt 'ie ook.

Comment

• Hey

Iemand zijn E90 318d al laten chippen?
                                  Is het de moeite?

Thx Yves

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                                    Hey

Iemand zijn E90 318d al laten chippen?
                                    Is het de moeite?

Thx Yves
                                    Ja ikke mijn e90 318d 122 pk en 280 nm Een adres; PPE tuning

Na chippen 163 pk en 340 nm

Comment

• Voila, het is gebeurd mijn318d is gechipt.
                                      Oorspronkelijk had hij 146,3 pk (was nogthans een 136 pk versie) en 308,8 Nm
                                      Nu 182,7 pk en 377,9 Nm.
                                      Wat een verschil ... much much better.
                                      Yeeha

Comment

• Nice! Have fun with it.

Comment

• weet niet of het hier al staat en of het uberhaut bestaat, maar heeft er iemand foto's van een zwarte eend met zwarte BBS LM met rode rim-protector. Of moet k bij het fotoshop topic zijn?
                                          Grts

Comment

Working...
                                          X