Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Kan er iemand eens zeggen hoe het nu eigenlijk in elkaar zit?
Kan ik op mijn 118d met stalen velgen en wieldeksels (16") zonder wettelijk in de problemen te raken 18" alu's plaatsen?
Het is nl de eerste keer dat ik niet fabrieks uit alu's er op gezet heb wegens te duur en ik weet geen reet van tunen das wie helpt me?
Greetz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AFX Bekijk BerichtenKan er iemand eens zeggen hoe het nu eigenlijk in elkaar zit?
Kan ik op mijn 118d met stalen velgen en wieldeksels (16") zonder wettelijk in de problemen te raken 18" alu's plaatsen?
Het is nl de eerste keer dat ik niet fabrieks uit alu's er op gezet heb wegens te duur en ik weet geen reet van tunen das wie helpt me?
Greetz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTuurlijk, er zijn ook 118d die op 18 duim worden afgeleverd hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOok A6"en met 19" wielen maar nochtans mag het niet op de mijne .
Dat is wat ik ook dacht!
ik heb er ook al gezien die een heel jaar met 18" rijden en de dag van de keuring 16" eronder.
Maar daar heb ik geen zin in.
Moet wel maar in 2010 gekeurd worden maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AFX Bekijk BerichtenIdd,
Dat is wat ik ook dacht!
ik heb er ook al gezien die een heel jaar met 18" rijden en de dag van de keuring 16" eronder.
Maar daar heb ik geen zin in.
Moet wel maar in 2010 gekeurd worden maar toch...
En daar bovenop is het met de Belgische wetgeving zo (dacht ik, maar ik kan me vergissen) dat je ook grotere velgen mag leggen (los van de goedkeuring van de constructeur), zolang er nauwelijks afwijking is inzake rolomvang, de breedte van de banden ook ongeveer overeen komt met de goedgekeurde maten, en de wielen niet uit de wielkassen komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKijk 'es op de sticker die op de deurpost hangt (bestuurdersdeur open doen, ergens onderaan de B-zuil. Alle maten die daarop staan zijn 100% zeker goedgekeurd voor jouw wagen.
En daar bovenop is het met de Belgische wetgeving zo (dacht ik, maar ik kan me vergissen) dat je ook grotere velgen mag leggen (los van de goedkeuring van de constructeur), zolang er nauwelijks afwijking is inzake rolomvang, de breedte van de banden ook ongeveer overeen komt met de goedgekeurde maten, en de wielen niet uit de wielkassen komen.
Alle,
Bedankt voor de uitleg.
Ik weet toch alweer wat bij merci...
Comment
-
Comment
-
Hey Kristof,dat zijn Tomason velgen
Comment
Comment