Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dikke turbo blazer. de kleur is echt de max op die kar.
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten

ShadowlineDiffusor, 19" BMW Rims + 25/50 Springs.
      En dikke spacers heeft 'ie zeker ook steken.

'k Vind de quad tailpipes niet zo knap. Is die diffusor gewoon gespoten, of is 't de carbon versie van BMW Performance?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        'k Vind de quad tailpipes niet zo knap.
        Idem ... 't is zo wannabe-M3 he. Iemand die de 1-reeks een beetje kent weet zo dat het fake is.
        AutoMinded.be

Comment

• niet mooi!

Comment

• AF, zo wil ik hem wel !

Comment

'k Vind de quad tailpipes niet zo knap. Is die diffusor gewoon gespoten, of is 't de carbon versie van BMW Performance?
              Is de M bumper die gespoten werd (niet die van BMW Performance).

Comment

• iemand foto's van een 1 serie met styling 193 velg van e90?
                ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                  iemand foto's van een 1 serie met styling 193 velg van e90?
                  Voila..
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe 1 maar enkel spijtig van quad eisenmann exhaust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Knappe 1 maar enkel spijtig van quad eisenmann exhaust.
                      Idd! Enkel de zijschorten van de P kunnen me niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk Berichten
                        Voila..
                        thx. staan er niet slecht op. kameraad overweegt deze op zijn 118d. vanwege mooi aanbod.

Comment

• Als je es ééntje irl wil zien staan... in Aalst aan de Sint Annabrug staat er elke dag een zwarte met deze velgen
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Neen, geen spacers denk ik,
                            is de 19" performance velg voor de E92... die komen zo breed op een eend d8 ik

Comment

• velgen

ik heb ze onder mijne 1 reeks staan maar zou geen 19 pakken maar 18 moet nog een beetje confortabel blijven he hieronder vind je de foto
                              als je vragen hebt over prijs of zo laat je maar iets weten

Comment

• Nog enkele 1 -Series:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk Berichten
                                  Nog enkele 1 -Series:

Comment

• die zwarte op bbs is echt prachtig mss iets te laag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                      iemand foto's van een 1 serie met styling 193 velg van e90?
                                      Heeft er niemand een foto van deze velgen op een titansilber kleur van auto 1 reeks hé

Mvg stefaan

Comment

• die zwarte op BBS'en vind ik er niet uitzien eerlijk gezegd, terwijl ik normaal super fan ben van BBS Le Mans!

auto te laag... velgen 2 maten te groot, het klopt gewoon niet meer...

trouwens, die bruine 5 deurs: nieuwe kleur??? nog niet eerder gezien!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                                          die zwarte op BBS'en vind ik er niet uitzien eerlijk gezegd, terwijl ik normaal super fan ben van BBS Le Mans!

auto te laag... velgen 2 maten te groot, het klopt gewoon niet meer...
                                          Idem. 't Is er gewoon over. Heb nog maar weinig '1 gezien op 19" die ik echt knap vond. Tot nu toe enkel die 130i op CSL-velgen (velgen hebben nog op dit forum te koop gestaan), alles CSL-voorvelgen achteraan en CS-voorvelgen vooraan. Dat was knap.

Zou wel 'es pics willen zien van een duck op de 19" 225M van de '3 coupé.

Comment

Working...
                                          X