Hier nog een 1 serie met dakspoiler
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHier nog een 1 serie met dakspoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, 't weghalen van de einddemper geeft quasi geen verschil in geluid. Als 'ie enkele decibelletjes luider wordt, is 't al veel. Ook het soundtype blijft nagenoeg identiek gelijk. Zo luidt het toch bij de verschillende eigenaren van BMW vierpitters die een review schreven over hun sportuitlaat op 't dieseltje.
Doorgaans raadt men 't af, als iemand op een diesel een andere demper wil steken of die wil weghalen, met de bedoeling om meer geluid te krijgen ... omdat 't niks brengt.
Mij gaat 't enkel om de look.Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZou milltek geen gaan maken ? Mijn ex-A3 klonk zalig met die Milltek IMHO
+ YouTube Video Last edited by Onehp; 27/08/2009, 01:55.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk BerichtenWaar kan ik mij zo'n verkorte antenne halen voor mijn 1-serie, en wat kost zoiets?
dit type had ik besteld: SY 5408Z
voor alles samen ongeveer een 10€ en ben er heel tevreden over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
Ok bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenBij peugeot of citroen van een volumewagen 807 of c8 kostprijs 6 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenBij u marcheerde dat toch niet 100% hé? Of vergis ik mij met iemand anders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichtenbij iedereen die ik ken gaat het perfect,maar bij mij niet zo best
btw: ben u gisteren nog tegengekomen in u 1. ge kwam van u huis richting de grote baan, ik ben u gekruist met een E60 Vette velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenBij u marcheerde dat toch niet 100% hé? Of vergis ik mij met iemand anders?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAls mijn antenne nu op mn eend staat of niet. Ik blijf goeie ontvangst halen. Ik dacht dat een eend verschillende antennes had ingebouwd in zijn dak. Dacht dat eens ergens gelezen te hebben.Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo is dat, de antenne die voor minstens 95% de FM-ontvangst verzorgt zit in de achterruit. De antenne op het dak is (enkel?) voor middengolf, als 'k me niet vergis.
Ik ben 'es m'n antenne gepikt, en nog bleef m'n ontvangst perfect.
Dus een sharkfin mag dus eigenlijk weinig tot geen problemen vormen? Want stiekem heb ik daar toch wel zin in om er een te installeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarom zou je dat willen? 't Is gigantisch lelijk en het krast je lak meer dan je zou denken.
Ergens vind'k die bra's wel iets hebben, smaken en meningen hè . En akkoord, dat krast misschien (al zal dat wel meevallen denk ik), maar 't helpt ook wel tegen steenslag (?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenIk heb om te beginnen al geen één hoor We zijn een beetje aan't rondkijken.
Ergens vind'k die bra's wel iets hebben, smaken en meningen hè . En akkoord, dat krast misschien (al zal dat wel meevallen denk ik), maar 't helpt ook wel tegen steenslag (?).
en verder geef ik gTa gelijk, tis gigantisch lelijk!! meer iets voor de tjoening scene waar 98% er een sport van maakt de auto zo veel mogelijk te laten opvallen zonder enige vorm van smaak...
Comment
Comment