Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier nog een 1 serie met dakspoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Hier nog een 1 serie met dakspoiler
      Mooi Eens navragen hoeveel het kost om zoiets te laten spuiten. Allicht geen schatten.

Comment

• Ik denk zo'n 200 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Neen, 't weghalen van de einddemper geeft quasi geen verschil in geluid. Als 'ie enkele decibelletjes luider wordt, is 't al veel. Ook het soundtype blijft nagenoeg identiek gelijk. Zo luidt het toch bij de verschillende eigenaren van BMW vierpitters die een review schreven over hun sportuitlaat op 't dieseltje.

Doorgaans raadt men 't af, als iemand op een diesel een andere demper wil steken of die wil weghalen, met de bedoeling om meer geluid te krijgen ... omdat 't niks brengt.

Mij gaat 't enkel om de look.
          Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Zou milltek geen gaan maken ? Mijn ex-A3 klonk zalig met die Milltek IMHO
          gTa, ge onderschat Milltek. Ga nu allen ene gaan kopen, want ie is echt goed (jammer dat ik geen comissie krijg) (edit: het schone geluid valt buiten het frequentiebereik van de prutsluidspekers die op de meeste laptops te vinden zijn...):

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Last edited by Onehp; 27/08/2009, 01:55.
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Waar kan ik mij zo'n verkorte antenne halen voor mijn 1-serie, en wat kost zoiets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
              Waar kan ik mij zo'n verkorte antenne halen voor mijn 1-serie, en wat kost zoiets?
              Ik heb een tijdje geleden ook zo'n kleine antenne gekocht in nederland:

dit type had ik besteld: SY 5408Z

voor alles samen ongeveer een 10€ en ben er heel tevreden over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                Ik heb een tijdje geleden ook zo'n kleine antenne gekocht in nederland:

dit type had ik besteld: SY 5408Z

voor alles samen ongeveer een 10€ en ben er heel tevreden over.

Ok bedankt!

Comment

• Bij peugeot of citroen van een volumewagen 807 of c8 kostprijs 6 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                    Bij peugeot of citroen van een volumewagen 807 of c8 kostprijs 6 euro
                    Bij u marcheerde dat toch niet 100% hé? Of vergis ik mij met iemand anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                      bij iedereen die ik ken gaat het perfect,maar bij mij niet zo best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                        bij iedereen die ik ken gaat het perfect,maar bij mij niet zo best
                        Idd, werkt perfect!

btw: ben u gisteren nog tegengekomen in u 1. ge kwam van u huis richting de grote baan, ik ben u gekruist met een E60 Vette velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                          Als mijn antenne nu op mn eend staat of niet. Ik blijf goeie ontvangst halen. Ik dacht dat een eend verschillende antennes had ingebouwd in zijn dak. Dacht dat eens ergens gelezen te hebben.

Comment

• Zo is dat, de antenne die voor minstens 95% de FM-ontvangst verzorgt zit in de achterruit. De antenne op het dak is (enkel?) voor middengolf, als 'k me niet vergis.

Ik ben 'es m'n antenne gepikt, en nog bleef m'n ontvangst perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

weet iemand wat voor velgen dit zijn? ik heb hier op dit forum zo veel velgen gezien dat ik eve de weg kwijt ben. weet niet goed welke is mooi zou vinden, maar deze lijken mij wel knap!

Comment

• Bbs Ch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                  Als mijn antenne nu op mn eend staat of niet. Ik blijf goeie ontvangst halen. Ik dacht dat een eend verschillende antennes had ingebouwd in zijn dak. Dacht dat eens ergens gelezen te hebben.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Zo is dat, de antenne die voor minstens 95% de FM-ontvangst verzorgt zit in de achterruit. De antenne op het dak is (enkel?) voor middengolf, als 'k me niet vergis.

Ik ben 'es m'n antenne gepikt, en nog bleef m'n ontvangst perfect.
                                  Ik heb thans de antenne er eens afgedraaid, zonder antenne geen Traffic, met antenne had ik weliswaar geen problemen.

Dus een sharkfin mag dus eigenlijk weinig tot geen problemen vormen? Want stiekem heb ik daar toch wel zin in om er een te installeren.

Comment

• Ik ben eigenlijk best wel benieuwd of er car-bra's bestaan voor zo'n eend, hoe dat eruit ziet, wat dat kost, ... Iemand? 'k Vind op goegel niet zoveel.

Comment

• Waarom zou je dat willen? 't Is gigantisch lelijk en het krast je lak meer dan je zou denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Waarom zou je dat willen? 't Is gigantisch lelijk en het krast je lak meer dan je zou denken.
                                        Ik heb om te beginnen al geen één hoor We zijn een beetje aan't rondkijken.

Ergens vind'k die bra's wel iets hebben, smaken en meningen hè . En akkoord, dat krast misschien (al zal dat wel meevallen denk ik), maar 't helpt ook wel tegen steenslag (?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                                          Ik heb om te beginnen al geen één hoor We zijn een beetje aan't rondkijken.

Ergens vind'k die bra's wel iets hebben, smaken en meningen hè . En akkoord, dat krast misschien (al zal dat wel meevallen denk ik), maar 't helpt ook wel tegen steenslag (?).
                                          het maakt meer krassen dan het tegen steenslag beschermt hoor. er komt altijd zand en ander fijn spul tussen terecht, en bij elke hobbel schuurt het over je lak. bovendien heb ik op mijn 1 serie na dik 3 jaar nog geen een steenslagputje op de motorkap ontdekt (voorbumper wel een beetje), ligt ongetwijfeld aan de vorm van de de voorkant :motorkap ligt bijna volledig horizontaal met de voorbumper er dwars verticaal tegen gemonteerd...
                                          en verder geef ik gTa gelijk, tis gigantisch lelijk!! meer iets voor de tjoening scene waar 98% er een sport van maakt de auto zo veel mogelijk te laten opvallen zonder enige vorm van smaak...

Comment

Working...
                                          X