Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shiznit Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shiznit Bekijk Berichten
Comment
-
mijn e87
bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?
alvast bedankt
Comment
-
Is daar nu een striping op de zijkant of zie ik dat verkeer?
Tis nice! Kleur is eens wat anders, nog niet gezien eigenlijk i.c.m. sportpakket.
Maar dat M-logo zou ik daar ni durven opkleven, en denk dat je hier wel veel die opmerking zal krijgen.
De plaats van uw nummerplaat vooraan is wel niet echt bevorderlijk voor de koeling!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenbij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?
alvast bedankt
Verlaging zou ik toch nog zeker monteren, eibach veren -3cm zou voor mij al voldoende zijn.
Enkel nog de sideskirts monteren, en de M-logo's eraf halen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenhet is het model van voor de facelift van 2006 maar heb de achterlichten van het nieuw model gestoken en dat was heel leuk en het is de 118 d met 122 pk en 280 nm maar is gechipt tot 155 pk en 345 nm
Comment
-
@deneyer, zeer schone 1
Zou zo een dakspoiler in het zwart schoon zijn op le mans blauw?
Ik zou dan ook wel mijn achterspoiler in het zwart laten spuiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenmaar hij heeft nog genoeg koeling ik heb speciaal daarvoor een kleinere nrplaat gestoken zaodat de zijkanten lucht krijgen en bovenaan door de nieren krijg de ook nog koeling dus ik denk ni echt da da een probleemis en ik vind het ook mooier zo
Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenMooie bmw, heb je geen interieurfotos?
Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen
Comment
-
Ik zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?
Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenIk zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?
Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.
maar dit alles was het makkelijke deel want de vorm van de haaivin komt niet overeen met dat van de antenne dus moet je dat gans mooi uitvijlen tot het mooi aansluit en dan met sterke dubbelzijdige tape erop plakken en dan heb je mijn resultaat
Comment
-
Zal ook eens pics van mijn 120d posten, hij is van 2005 met 78000 km momenteel
Nog even een vraag, ik zie hierboven een 2005 model met facelift achterlichten. Zijn er veel aanpassingen nodig voor die te plaatsen, of gewoon hetzelfde?
En weet er iemand of ik mp3 kan afspelen? vind het nergens terug in mijn handleiding (is in frans)
Comment
-
nee er zijn aanpassing voor nodig ikzelf was eerst naar de garage geweest voor te vragen of het mogelijk was en kreeg daar het antwoord dat weet ik niet dat moet ik opzoeken. ik heb ze dan zelf geinstalleerd ben er wel ongeveer 3 uur aan bezig geweest voor de draden juist te verbinden. en belde dan de week erna naar de garage en kregg daar het antwoord sorry dat is niet mogelijk.
maar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooierBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment