Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand al iets gekocht via die site die hierboven gepost is?

zou me deze achterlichten willen bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shiznit Bekijk Berichten
      Iemand al iets gekocht via die site die hierboven gepost is?

zou me deze achterlichten willen bestellen
      Doen, betrouwbare site

Comment

• Oei, het zullen de deze worden:

wagen is van 2005

Comment

• goeie keuze, blacklines staan veel mooier dan de originele achterlichten

Comment

• mijn e87

bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?

alvast bedankt
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is daar nu een striping op de zijkant of zie ik dat verkeer?

Tis nice! Kleur is eens wat anders, nog niet gezien eigenlijk i.c.m. sportpakket.
              Maar dat M-logo zou ik daar ni durven opkleven, en denk dat je hier wel veel die opmerking zal krijgen.

De plaats van uw nummerplaat vooraan is wel niet echt bevorderlijk voor de koeling!
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44663

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichten
                bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?

alvast bedankt
                ik vind hem vet! zeker omdat deze kleur gecombineerd met M-pakket eigenlijk niet voorkomt.
                Verlaging zou ik toch nog zeker monteren, eibach veren -3cm zou voor mij al voldoende zijn.
                Enkel nog de sideskirts monteren, en de M-logo's eraf halen

Comment

• ja ik heb op de zijkant ook de orginele striping maar door het licht en het fototoestel zie je hem niet zo goed

Comment

• Welke motor ligt er in?

Comment

• het is het model van voor de facelift van 2006 maar heb de achterlichten van het nieuw model gestoken en dat was heel leuk en het is de 118 d met 122 pk en 280 nm maar is gechipt tot 155 pk en 345 nm

Comment

het is het model van voor de facelift van 2006 maar heb de achterlichten van het nieuw model gestoken en dat was heel leuk en het is de 118 d met 122 pk en 280 nm maar is gechipt tot 155 pk en 345 nm
                        Aangezien hij gechipt is het mss toch geen zo'n goed gedacht om de koeling te belemmeren....

Comment

• maar hij heeft nog genoeg koeling ik heb speciaal daarvoor een kleinere nrplaat gestoken zaodat de zijkanten lucht krijgen en bovenaan door de nieren krijg de ook nog koeling dus ik denk ni echt da da een probleemis en ik vind het ook mooier zo

Comment

• @deneyer, zeer schone 1

Zou zo een dakspoiler in het zwart schoon zijn op le mans blauw?
                            Ik zou dan ook wel mijn achterspoiler in het zwart laten spuiten.
                            BMW E87 118d M

Comment

maar hij heeft nog genoeg koeling ik heb speciaal daarvoor een kleinere nrplaat gestoken zaodat de zijkanten lucht krijgen en bovenaan door de nieren krijg de ook nog koeling dus ik denk ni echt da da een probleemis en ik vind het ook mooier zo
                              Mooie bmw, heb je geen interieurfotos?
                              Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                                Mooie bmw, heb je geen interieurfotos?
                                Je weet toch dat in oktober/november de nummerplaten groter zullen worden, dan zou ik toch je nummerplaat niet voor je koeling meer hangen
                                Je krijgt enkel zo'n nieuwe nummerplaat als je een wagen inschrijft, of bij verlies van je huidige nummerplaat. Anders blijf je gewoon rondrijden met de huidige (kleine) nummerplaat, dus 't vormt niet meteen een probleem.

Comment

• Ik zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?

Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                    Ik zie ook dat je een sharkfin antenne hebt geplaatst. Hoe heb je dit gedaan? Is dat gewoon zo'n model wat je over de bestaande blok zet? Of van een andere BMW (E91 oid.) de sharkfin besteld en aangepast?

Ik zou dit namelijk ook graag hebben ipv. de antenne die er nu opsteekt.
                                    euh dit is een orginele bmw vin ik weet niet van op welk model deze komt het kan zijn dat het van een e90 heb die besteld bij bmw zelf. en om te installeren was heel leuk. je moet hiervoor gans de zijkant als je de koffer open doet eraf halen zodat je de dakhemel kan losdoen ahteraan en dan moet je de bout los draaien waar de antenne mee vast zit. dan is de antenne helemaal los , dan haal je hem uit het dak en moet je met een special sleutel langs onder de vijzen los draaien zodat je gans het boovenste deel van de antenne eraf kan halen en dat je alleen nog onderkant hebt met het elec gedeelte van de antenne dit moet je dan terug vast zetten op het dak met de bout langs binnen.

maar dit alles was het makkelijke deel want de vorm van de haaivin komt niet overeen met dat van de antenne dus moet je dat gans mooi uitvijlen tot het mooi aansluit en dan met sterke dubbelzijdige tape erop plakken en dan heb je mijn resultaat

Comment

• mooie eend.
                                      een verlaging zou niet misstaan bij deze eend.

Comment

• Zal ook eens pics van mijn 120d posten, hij is van 2005 met 78000 km momenteel

Nog even een vraag, ik zie hierboven een 2005 model met facelift achterlichten. Zijn er veel aanpassingen nodig voor die te plaatsen, of gewoon hetzelfde?

En weet er iemand of ik mp3 kan afspelen? vind het nergens terug in mijn handleiding (is in frans)

Comment

• nee er zijn aanpassing voor nodig ikzelf was eerst naar de garage geweest voor te vragen of het mogelijk was en kreeg daar het antwoord dat weet ik niet dat moet ik opzoeken. ik heb ze dan zelf geinstalleerd ben er wel ongeveer 3 uur aan bezig geweest voor de draden juist te verbinden. en belde dan de week erna naar de garage en kregg daar het antwoord sorry dat is niet mogelijk.

maar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooier
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X