Oorspronkelijk geplaatst door deneyer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenik heb een paar veren van kw gezien dat rondom 4 cm verlagen er staan 18" velgen op gaat 4 cm niet te veel zijn?
Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichtenin jouw geval niet, die auto staat wel hoog voor M-pakket te zijn. Is dat origineel?
Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenmaar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooier
Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).
Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie zijn standaard op een facelift met xenonlichten.
Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).
Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.
de site is http://www.bmwfaq.com/f31/investigac...l-95-a-456263/
Comment
-
ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.
maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.
weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.
maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.
weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo
alvast bedankt
Comment
-
weet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenweet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?
BMW-dealer DAVO (zie link) in Tongeren is officieel importeur/dealer van Schnitzer. Daar kan je dus altijd terecht.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenOlivierooo kan je daar wellicht meer over vertellen. Die had bij z'n eerste 1-serie de plannen om Xenon na te plaatsen. Of het er effectief van gekomen is, weet ik niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenNope, gaat niet. Xenon op non-xenon model. Of kost toch erg veel geld.
de foto van de lichten gaan wel op gewone niet xenon lampen, want het zijn xenonlook angel eyes
http://www.kapaza.nl/Auto_onderdelen...ngel_Eyes.html kijk hier maar eens maar ja ik wil gewoon weten of ze hetzelfde effect geven als de orginele bmw xenon lampen of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtende foto van de lichten gaan wel op gewone niet xenon lampen, want het zijn xenonlook angel eyes
http://www.kapaza.nl/Auto_onderdelen...ngel_Eyes.html kijk hier maar eens maar ja ik wil gewoon weten of ze hetzelfde effect geven als de orginele bmw xenon lampen of niet
Hier is een voorbeeldje van een Duitser die deze lichten geplaatst heeft, wel de zwarte versie. Lichtopbrengst is wel minder als OEM Halogeen naar het schijnt. Dat houd me dan ook weer tegen. Het draait ten eerste nog altijd om je eigen veiligheid.
Hier zie je duidelijk dat er vier punten per ring feller oplichten dan de rest. Kwaliteit valt dus m.i. wat tegen.
Vergelijking met OEM Halogeen.
Vergelijking tussen OEM Halogeen, DEPO Halogeen (Angle Eyes), OEM Xenon.
Comment
-
Ik vind 't lelijk. Misschien omdat ik er een oog voor heb (als liefhebber en als '1 eigenaar) en het zie dat het niet origineel is, I don't know. De corona's die zo met vlekken branden zijn trouwens ook niet om aan te zien.
Je bent, vind ik, beter af met een stel goéie (lichte en goed gemaakte) lichtmetalen velgen met toprubber op, dan met zo'n look-at-me spul. Maar ik ben dan ook eentje die 't meer heeft voor het 'zelf rijden' dan voor het 'gezien worden'.
Als ik me niet vergis is ook bij de prefacelift via de BC in te stellen dat je lichten ontbranden als je de auto ontsluit. Zoek het even op in de handleiding, het staat er in. Maakt niet uit xenon of geen xenon, lichtpack of niet. Dénk ik. Heb alvast prefacelifts gezien (weliswaar met lichtpack en xenon) die ook net zoals de mijne verlicht werden van zodra de deuren werden ontsloten per afstandsbediening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 't lelijk. Misschien omdat ik er een oog voor heb (als liefhebber en als '1 eigenaar) en het zie dat het niet origineel is, I don't know. De corona's die zo met vlekken branden zijn trouwens ook niet om aan te zien.
Je bent, vind ik, beter af met een stel goéie (lichte en goed gemaakte) lichtmetalen velgen met toprubber op, dan met zo'n look-at-me spul. Maar ik ben dan ook eentje die 't meer heeft voor het 'zelf rijden' dan voor het 'gezien worden'.
Als ik me niet vergis is ook bij de prefacelift via de BC in te stellen dat je lichten ontbranden als je de auto ontsluit. Zoek het even op in de handleiding, het staat er in. Maakt niet uit xenon of geen xenon, lichtpack of niet. Dénk ik. Heb alvast prefacelifts gezien (weliswaar met lichtpack en xenon) die ook net zoals de mijne verlicht werden van zodra de deuren werden ontsloten per afstandsbediening.
en ik weet niet wat er mis is met mijn velgen dus verklaar u aub is nader en de banden die erop zitten zijn pireilli p zeros dus ik denk ni echt dat dat goedkope brol is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenInteressante link. Blijkbaar zijn die units afkomstig van DEPO. MAAR die lampen zijn blijkbaar enkel voor op een pre-LCI te plaatsen? Van '04 tot '07? Of kijk ik ergens over.
Hier is een voorbeeldje van een Duitser die deze lichten geplaatst heeft, wel de zwarte versie. Lichtopbrengst is wel minder als OEM Halogeen naar het schijnt. Dat houd me dan ook weer tegen. Het draait ten eerste nog altijd om je eigen veiligheid.
Hier zie je duidelijk dat er vier punten per ring feller oplichten dan de rest. Kwaliteit valt dus m.i. wat tegen.
Vergelijking met OEM Halogeen.
Vergelijking tussen OEM Halogeen, DEPO Halogeen (Angle Eyes), OEM Xenon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichtenik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.
alvast bedankt
M'n moeder heeft dit op haar auto en bij openen of sluiten gaan de angel eyes, ledjes onder de klink, de leds van de achterlichten (standlichten) even aan.
De normale xenon lichten kan je volgens mij niet laten branden of je moet, zoals je zelf al beschrijft, even aan de hendel van de 'faren' trekken.
Op ebay enzo zijn wel modules tekoop die het wel schijnen te kunnen. Heb er pas zo eentje besteld voor mijn E39 FL, ben eens benieuwd.
Comment
Comment