Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Mooi, met alle carbon-spul erop dat je bij BMW zelf kan krijgen (spiegelkappen, voorspoilerlipjes, diffusor achteraan). Had 'm echter nog liever met de MST Wiesmann carbon-diffusor gezien.
    Gvd, 't is nog waar ook!

    Aan m'n kot staat een schitterende witte E81 120d met M-pack en allerlei carbonaria (spiegelkappen, voorspoilerlipjes en diffusor) en er rijdt écht geen onknappe dame mee, toen ze instapte was ik toevallig haar wagen aan het bekijken en het kind zegt "elle est belle, hein?" waarop ik antwoord "oui, vraiment, mais où as-tu trouv(e accent) tous les accessoires en carbon?" "ah, chez BMW même bien-sûr"

    En ik geloofde het kind niet!
    Last edited by ; 06/11/2007, 14:43.

    Comment


    • Ik zou ze op een etentje getrakteerd hebben.

      Comment


      • Jaja, dat kennen we, het begint met een etentje en eindigt ????

        gTa houdt niet alleen van mooie eendjes!

        Comment




        • Onnozelaar! Maar 't is wel juist.

          Comment


          • Een eend met OEM BMW 18" Styling 135M, dus 8Jx18" ET47 met 225/40R18 vooraan, en 8,5Jx18" ET50 achteraan met 255/35R18.



            Knap, vind ik. En de breedte gaat perfect!




            Onlangs zag ik bij m'n bandenboer ook een BMW '1 met de OEM BMW Styling 68M (dus 7,5Jx17" ET41 met 225 vooraan, en 8,5Jx17" ET50 met 245 achteraan), en dat stond PERFECT !

            Comment


            • er is maar 1 auto waarop de 135M goed staat en dat is de E46 met M-pack II. Op alle andere BMW's vind ik het lelijk.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                er is maar 1 auto waarop de 135M goed staat en dat is de E46 met M-pack II. Op alle andere BMW's vind ik het lelijk.
                Incl. de E60/E61 M pack

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten


                  Onnozelaar! Maar 't is wel juist.
                  Hij bedoelde dat je de wagen in hare garage al ging parkeren

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    er is maar 1 auto waarop de 135M goed staat en dat is de E46 met M-pack II. Op alle andere BMW's vind ik het lelijk.
                    'k Vind 't niet mis, maar 't was me vooral om de maat te doen. Vroeger sloegen ze je om de oren dat vanalles sleepte als je vooraan meer dan 205 durfde steken, enzovoort.

                    En kijk.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Incl. de E60/E61 M pack
                      nee, vind ik ook lelijk met de 135M .. die velg is veel te klein voor een E60/1 ... die heeft minstens 19" nodig, liefst 20" ... naar mijn smaak toch
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

                      Comment


                      • csl velgen!!

                        Zeker een superknappe velg voor onder de 1-Serie!!
                        8 x 19" ET47 (225/35/19)



                        Comment


                        • De énige écht knappe velg tot nu toe onder de '1, vind ik. Jammer dat je achteraan ook de voorste velgen moet leggen, die ogen dan 'n beetje smalletjes (vooral omdat je weet dat de achterste velgen van de CS(L) zo lekker diep gaan en deze missen dat dus).

                          Mocht ik ooit 19" op m'n eend leggen, dan zijn 't deze. Met spacers achteraan kom je dan mooi breed uit.

                          Doet me eraan denken trouwens, WC-Eeend, je hebt ze toch nog, hè? De dag komt dichterbij dat 'k ze ga nodig hebben.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            De énige écht knappe velg tot nu toe onder de '1, vind ik. Jammer dat je achteraan ook de voorste velgen moet leggen, die ogen dan 'n beetje smalletjes (vooral omdat je weet dat de achterste velgen van de CS(L) zo lekker diep gaan en deze missen dat dus).

                            Mocht ik ooit 19" op m'n eend leggen, dan zijn 't deze. Met spacers achteraan kom je dan mooi breed uit.

                            Doet me eraan denken trouwens, WC-Eeend, je hebt ze toch nog, hè? De dag komt dichterbij dat 'k ze ga nodig hebben.
                            Jaja, ik heb ze hier nog liggen

                            Ze staan al te popelen om onder de LSE te staan
                            Senna, Driven To Perfection

                            Comment


                            • @gta: Die 8 x 19" ET47 combinatie moet eigenlijk ook ideaal zijn. Ik zit met 8,5 x 19" maar mn ET waarde is slechts 35. Dus die CSL-velgen komen een stuk minder ver naar buiten, waardoor ik er vrij zeker van ben dat je geen enkel probleem zou mogen ondervinden qua wegcomfort.

                              Comment


                              • Mooi velgen die 19" maar zo'n 19" gaat nog meer het meubilair doen piepen en kraken

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  De énige écht knappe velg tot nu toe onder de '1, vind ik. Jammer dat je achteraan ook de voorste velgen moet leggen, die ogen dan 'n beetje smalletjes (vooral omdat je weet dat de achterste velgen van de CS(L) zo lekker diep gaan en deze missen dat dus).

                                  Mocht ik ooit 19" op m'n eend leggen, dan zijn 't deze. Met spacers achteraan kom je dan mooi breed uit.

                                  Doet me eraan denken trouwens, WC-Eeend, je hebt ze toch nog, hè? De dag komt dichterbij dat 'k ze ga nodig hebben.
                                  De CSL velgen van de M3 CS hebben dus ook achteraan de diepere look. 't Zijn dezelfde dan als op een echte CSL? Ik dacht dat de velgen zoals hier op deze 1', de velgen waren vanuit 't Competition Pack, tenzij replica uiteraard.....

                                  ?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                    Jaja, ik heb ze hier nog liggen

                                    Ze staan al te popelen om onder de LSE te staan

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                      @gta: Die 8 x 19" ET47 combinatie moet eigenlijk ook ideaal zijn. Ik zit met 8,5 x 19" maar mn ET waarde is slechts 35. Dus die CSL-velgen komen een stuk minder ver naar buiten, waardoor ik er vrij zeker van ben dat je geen enkel probleem zou mogen ondervinden qua wegcomfort.
                                      Dat denk ik er ook van, moet technisch gezien zo goed als perfect zijn. Alleen vind ik ze achteraan een beetje dunnetjes ogen. Maar hey, 'n spacertje kan daar verbetering brengen (wat de looks betreft, dan toch).

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                        De CSL velgen van de M3 CS hebben dus ook achteraan de diepere look. 't Zijn dezelfde dan als op een echte CSL? Ik dacht dat de velgen zoals hier op deze 1', de velgen waren vanuit 't Competition Pack, tenzij replica uiteraard.....

                                        ?
                                        De velgen achteraan zijn bij de CSL en de CS inderdaad identiek, en dat zijn die "diepe" velgen, yep. Prachtig.

                                        De velgen vooraan zijn bij de CSL een halve duim breder dan bij de CS. De CS-velgen zijn makkelijk verkrijgbaar.

                                        Eigenlijk zou 't voor op de BMW '1 ideaal zijn mocht je vooraan de 8 duim brede voorste velgen van de CS leggen, en op de achteras de 8,5 duim brede voorste velgen van de CSL. En dan 225 vooraan en 245 of 255 achteraan van bandjes. Maar ja, die voorste CSL-velgen, die zijn moeilijk te pakken te krijgen, zeker apart.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                                          Zeker een superknappe velg voor onder de 1-Serie!!
                                          8 x 19" ET47 (225/35/19)




                                          Idd, knap!
                                          Nu is die CSL-velg natuurlijk wel zodanig eenvoudig en strak dat ze in feite op zowat elke wagen zou kunnen passen.
                                          120d Hatch Edition Sport

                                          Comment

                                          Working...
                                          X