Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
Lijkt wel CSL kleur ! Machtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
I need DETAILS !!!!- welke verlaging?
- welke uitlaat?
- spacers op die éérste foto? zo ja hoeveel mm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
- welke uitlaat?
De foto's zijn al een tijdje geleden gedownload en weet niet meer van welke site ik ze gehaald heb
Heb al enkele uren gezocht op de verschillende fora..maar kan ze
echt niet meer vinden!!
Comment
-
*kuch*
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
- welke uitlaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk heb zo'n kort antennetje. Ik vind het veel knapper dan die lange zwik die er standaard op staat.
Ik heb dat toen in een autoshop in Sint-Truiden gekocht voor 15 Euro. Van welk merk ze is weet ik ondertussen al niet meer. Je kan de antenne wel op 3 verschillende lengtes instellen. Ik denk dat Nemo dezelfde heeft?
Als m'n auto terug uit de garage is zal ik er eens een duidelijke foto van nemen. Hieronder toch een foto om je een beeld te geven
Prachtige 1, ik heb in de week ook nog een witte ergens te koop zien staan, past er héél goed bij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHmm, welke velgen zijn dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRH Alurad "MO Edition" 8Jx18" 196,00 EUR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenRH Alurad "MO Edition" 8Jx18" 196,00 EUR
Comment
-
RH Alurad bestaat al 'n heel eind, heeft z'n naam gemaakt met best OK alu velgen van Duitse makelij, en soms "intelligent" kopiëren van merkenvelgen (b.v. de Hartge Classics met één spaak minder). www.rh-alurad.de
Voor looks en dagelijks gebruik lijken ze mij meer dan goed genoeg! Als je "goeie" velgen wil die zeer licht zijn, denk ik dat je duurder moet shoppen.
Comment
Comment