Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Naajs

Die velgen staan er echt wel vetjes onder!!!
      Ik zie 1.000.000.000 maal liever jouw velgen WC-eend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        19" is imo te groot onder een 1. 18" is perfect!
        Je komt dat rap gewoon, ik vind 19" soms al klein ogen

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Sinds de facelift zie ik de 1 liever zonder M sportpakket.
        Dat gevoel heb ik ook, die nieuwe voorbumper is echt wel mooier en sportief genoeg. Ik heb morgen of vrijdag een shoot samen met een nieuwe E81 130i. Daarop zullen de facelift verschillen wellicht duidelijk te zien zijn. Foto's volgen in het weekend...
        Last edited by GregV; 19/12/2007, 23:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          En nog een inlaatje.

I'd have my right nut removed for a car like that.
          bestaat er zoiets voor een 118i/120i.Zo ja link me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Idd

Comment

GRUPPE M RAM AIR INTAKE SYSTEM, E87 1 SERIES £385.50 inc. VAT
              Variant Code: grpmra*3658

Suitable for: 1 Series (E87).

Description
              -118i/120i

The top of the range "High-End Intake Systems" is made without compromise to maximize the overall performance of air intake systems as one complete unit. Conical air filter, placed within the inner and outer of center cone, controls air turbulences that in turn forces the speed of airflow to accelerate. Each carbon intake is custom made specially to meet the specification of the individual car .Other mechanisms within the systems, such as heat insulation and air-cooling, are also carefully designed to work in synergy to produce the superlative performance of the whole unit.

The system isolates the engine heat, delivering cool air to the filter, and performs the function of an air chamber, giving priority to intake efficiency The shape is specially designed for each model, taking into consideration the engine characteristics and the character of the vehicle.

In order to achieve even better air-intake rectification, center cones have been installed in the filter tops and inners.

The filter has multiple layers of natural cotton, strengthened using stainless steel mesh. It is a wet type using special oil. It is accordion-shaped, maintaining an enlarged air-intake area with control of any deformation due to the negative pressure. With a grid structure, the filter rectifies the air-intake while filtering.

Estimated Installation Cost at CA Workshops: £62.00 inc VAT

Comment

• Bedankt,maar wel kostelijk

Comment

• Hou wel rekening met het volgende; op een 130i geeft een andere luchtinlaat 15pk vermogensverliest

Ik weet niet of het bij de andere 1's ook zo is, maar de standaard inlaat is héél goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Hou wel rekening met het volgende; op een 130i geeft een andere luchtinlaat 15pk vermogensverliest

Ik weet niet of het bij de andere 1's ook zo is, maar de standaard inlaat is héél goed.

Ik heb net gelezen dat een carbon intake ong. 12pk winst geeft

Comment

Ik heb net gelezen dat een carbon intake ong. 12pk winst geeft
                      Bij welke wagen en welke filter ?

Ik heb de vermogensgrafieken gezien van de test op de 130i die iemand uitvoerde, 15pk minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Bij welke wagen en welke filter ?

Ik heb de vermogensgrafieken gezien van de test op de 130i die iemand uitvoerde, 15pk minder
                        Ik had het net met Oliveroo gezien.Ben merk vergeten was iets amerikaans en wagen 330i e90

Comment

• Blackline achterlichten E81

Comment

• Lumma

Comment

• CSL velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                              Idd, knap!
                              Nu is die CSL-velg natuurlijk wel zodanig eenvoudig en strak dat ze in feite op zowat elke wagen zou kunnen passen.

Hallo allemaal

Ben blij dat jullie de CSL velgen mooi vinden.
                              Ik heb voorop de 8 J x 19 ET 47 velgen met 225 banden gemonteerd en achter de 8,5 J x 19 ET 44 met 255 banden.
                              Het ziet er in mijn ogen perfect uit en dan ook nog zonder spoorverbreders of aanpassingen aan de carosserie.
                              En ik kon de velgen zonder problemen bestellen bij de BMW dealer.

Groeten Erwin
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 27/01/2008, 21:53. Reden: foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 535d Bekijk Berichten
                                Hallo allemaal

Ben blij dat jullie de CSL velgen mooi vinden.
                                Ik heb voorop de 8 J x 19 ET 47 velgen met 225 banden gemonteerd en achter de 8,5 J x 19 ET 44 met 255 banden.
                                Het ziet er in mijn ogen perfect uit en dan ook nog zonder spoorverbreders of aanpassingen aan de carosserie.
                                En ik kon de velgen zonder problemen bestellen bij de BMW dealer.

Groeten Erwin
                                csl of cs velgen ?

Comment

• velgen

voorop zijn het de CS velgen en achter de CSL velgen

Erwin

Comment

voorop zijn het de CS velgen en achter de CSL velgen

Erwin
                                    Schitterende 1!!!
                                    Ik denk dat ik hem zo en niet anders zou willen, 130i, Le mans blauw (toch?), CS/CSL velgen, M-pack

Grandioos!

Toch nog even een vraag: hoe heb je die CSL velgen kunnen bemachtigen? CS velgen kan je gewoon bij de dealer vastkrijgen, maar ik heb altijd gedacht dat je om CSL te kunnen bemachtigen, je een aankoopbewijs van een M3 CSL moest kunnen voorleggen...
                                    De achterste velgen lijken mij ook niet diep genoeg om CSL velgen te zijn....
                                    Correct me if I'm wrong.
                                    Last edited by ; 28/01/2008, 10:41.

Comment

• hallo

Ja klopt Le Mansblau.

En ik kon ze gewoon bestellen style 163 het is de vooras velg van een M3 CSL
                                      ze hebben nergens naar gevraagd
                                      moet wel zeggen dat ik de magazijn man bij de dealer goed ken, ben al jaren klant daar.

Groeten Erwin

Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                                      Schitterende 1!!!
                                      Ik denk dat ik hem zo en niet anders zou willen, 130i, Le mans blauw (toch?), CS/CSL velgen, M-pack

Grandioos!

Toch nog even een vraag: hoe heb je die CSL velgen kunnen bemachtigen? CS velgen kan je gewoon bij de dealer vastkrijgen, maar ik heb altijd gedacht dat je om CSL te kunnen bemachtigen, je een aankoopbewijs van een M3 CSL moest kunnen voorleggen...
                                      De achterste velgen lijken mij ook niet diep genoeg om CSL velgen te zijn....
                                      Correct me if I'm wrong.

Comment

hallo

Ja klopt Le Mansblau.

En ik kon ze gewoon bestellen style 163 het is de vooras velg van een M3 CSL
                                        ze hebben nergens naar gevraagd
                                        moet wel zeggen dat ik de magazijn man bij de dealer goed ken, ben al jaren klant daar.

Groeten Erwin
                                        Erwin, stel je auto eens voor in het 'Mijn Auto' gedeelte!

Zoveel te beter dat je ze hebt kunnen bestellen!

Je hebt dus de voorasvelgen van de CSL, achteraan op jouw eend geplaatst.
                                        Maar je hebt er een 255 band rond getrokken?! Leg dat eens uit?

Comment

• Hai

Ja de 235 vind ik eigenlijk iets te smal je hebt dan ook nagenoeg geen velg bescherming
                                          en met de 255 is dat opgelost en de wielkast is net iets mooier gevuld.

Erwin
                                          Last edited by ; 28/01/2008, 17:05.

Comment

Working...
                                          X