Idem.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenNaajs
Die velgen staan er echt wel vetjes onder!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten19" is imo te groot onder een 1. 18" is perfect!
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSinds de facelift zie ik de 1 liever zonder M sportpakket.Last edited by GregV; 19/12/2007, 23:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn nog een inlaatje.
I'd have my right nut removed for a car like that.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenbestaat er zoiets voor een 118i/120i.Zo ja link me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenbestaat er zoiets voor een 118i/120i.Zo ja link me
Variant Code: grpmra*3658
Suitable for: 1 Series (E87).
Description
-118i/120i
The top of the range "High-End Intake Systems" is made without compromise to maximize the overall performance of air intake systems as one complete unit. Conical air filter, placed within the inner and outer of center cone, controls air turbulences that in turn forces the speed of airflow to accelerate. Each carbon intake is custom made specially to meet the specification of the individual car .Other mechanisms within the systems, such as heat insulation and air-cooling, are also carefully designed to work in synergy to produce the superlative performance of the whole unit.
The system isolates the engine heat, delivering cool air to the filter, and performs the function of an air chamber, giving priority to intake efficiency The shape is specially designed for each model, taking into consideration the engine characteristics and the character of the vehicle.
In order to achieve even better air-intake rectification, center cones have been installed in the filter tops and inners.
The filter has multiple layers of natural cotton, strengthened using stainless steel mesh. It is a wet type using special oil. It is accordion-shaped, maintaining an enlarged air-intake area with control of any deformation due to the negative pressure. With a grid structure, the filter rectifies the air-intake while filtering.
Estimated Installation Cost at CA Workshops: £62.00 inc VAT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHou wel rekening met het volgende; op een 130i geeft een andere luchtinlaat 15pk vermogensverliest
Ik weet niet of het bij de andere 1's ook zo is, maar de standaard inlaat is héél goed.
Ik heb net gelezen dat een carbon intake ong. 12pk winst geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb net gelezen dat een carbon intake ong. 12pk winst geeft
Ik heb de vermogensgrafieken gezien van de test op de 130i die iemand uitvoerde, 15pk minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBij welke wagen en welke filter ?
Ik heb de vermogensgrafieken gezien van de test op de 130i die iemand uitvoerde, 15pk minder
Comment
-
CSL velgen
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIdd, knap!
Nu is die CSL-velg natuurlijk wel zodanig eenvoudig en strak dat ze in feite op zowat elke wagen zou kunnen passen.
Hallo allemaal
Ben blij dat jullie de CSL velgen mooi vinden.
Ik heb voorop de 8 J x 19 ET 47 velgen met 225 banden gemonteerd en achter de 8,5 J x 19 ET 44 met 255 banden.
Het ziet er in mijn ogen perfect uit en dan ook nog zonder spoorverbreders of aanpassingen aan de carosserie.
En ik kon de velgen zonder problemen bestellen bij de BMW dealer.
Groeten Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 535d Bekijk BerichtenHallo allemaal
Ben blij dat jullie de CSL velgen mooi vinden.
Ik heb voorop de 8 J x 19 ET 47 velgen met 225 banden gemonteerd en achter de 8,5 J x 19 ET 44 met 255 banden.
Het ziet er in mijn ogen perfect uit en dan ook nog zonder spoorverbreders of aanpassingen aan de carosserie.
En ik kon de velgen zonder problemen bestellen bij de BMW dealer.
Groeten Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 535d Bekijk Berichtenvoorop zijn het de CS velgen en achter de CSL velgen
Erwin
Ik denk dat ik hem zo en niet anders zou willen, 130i, Le mans blauw (toch?), CS/CSL velgen, M-pack
Grandioos!
Toch nog even een vraag: hoe heb je die CSL velgen kunnen bemachtigen? CS velgen kan je gewoon bij de dealer vastkrijgen, maar ik heb altijd gedacht dat je om CSL te kunnen bemachtigen, je een aankoopbewijs van een M3 CSL moest kunnen voorleggen...
De achterste velgen lijken mij ook niet diep genoeg om CSL velgen te zijn....
Correct me if I'm wrong.
Comment
-
hallo
Ja klopt Le Mansblau.
En ik kon ze gewoon bestellen style 163 het is de vooras velg van een M3 CSL
ze hebben nergens naar gevraagd
moet wel zeggen dat ik de magazijn man bij de dealer goed ken, ben al jaren klant daar.
Groeten Erwin
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenSchitterende 1!!!
Ik denk dat ik hem zo en niet anders zou willen, 130i, Le mans blauw (toch?), CS/CSL velgen, M-pack
Grandioos!
Toch nog even een vraag: hoe heb je die CSL velgen kunnen bemachtigen? CS velgen kan je gewoon bij de dealer vastkrijgen, maar ik heb altijd gedacht dat je om CSL te kunnen bemachtigen, je een aankoopbewijs van een M3 CSL moest kunnen voorleggen...
De achterste velgen lijken mij ook niet diep genoeg om CSL velgen te zijn....
Correct me if I'm wrong.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 535d Bekijk Berichtenhallo
Ja klopt Le Mansblau.
En ik kon ze gewoon bestellen style 163 het is de vooras velg van een M3 CSL
ze hebben nergens naar gevraagd
moet wel zeggen dat ik de magazijn man bij de dealer goed ken, ben al jaren klant daar.
Groeten Erwin
Zoveel te beter dat je ze hebt kunnen bestellen!
Je hebt dus de voorasvelgen van de CSL, achteraan op jouw eend geplaatst.
Maar je hebt er een 255 band rond getrokken?! Leg dat eens uit?
Comment
Comment