Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dubbelacount?
    Want er zit hier al een bruno van heinz

Comment

• Een vraagje.

Als ik die xenons koop KLIK. Zijn die dan perfect aan te sluiten op mijn eend met gewone lanmpen?

Of is het allemaal niet zo makkelijk?

Comment

• Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          Neen.
          Enig idee hoe ik ze dan wel kan doen passen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
            Enig idee hoe ik ze dan wel kan doen passen?
            Je hebt daar blijkbaar nog een of andere sturing voor nodig (onderaan zie je het er ook bij staan dat het niet inbegrepen zit in de veiling)

Comment

Je hebt daar blijkbaar nog een of andere sturing voor nodig (onderaan zie je het er ook bij staan dat het niet inbegrepen zit in de veiling)
              Zou dat te bestellen zijn bij bmw?

Alvast bedankt

Comment

Zou dat te bestellen zijn bij bmw?

Alvast bedankt
                zelfs voor m'n stokoude caramel is alles nieuw te bestellen. Dus voor uw eendje van een paar jaar veronderstel ik van wel ja

Comment

zelfs voor m'n stokoude caramel is alles nieuw te bestellen. Dus voor uw eendje van een paar jaar veronderstel ik van wel ja
                  Zal wel weer een bom geld kosten zeker maar kom.

Comment

Uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                      Eigenlijk ligt het heel eenvoudig , de nieuwe BMW motoren met EDC17 motorsturing kunnen momenteel niet getuned worden. Door niemand niet , ook niet door ziptuning !
                      Wat inderdaad wel kan is het lezen en schijven van de computer , alleen dat die na 2 keer starten stilvalt omdat de ECU de tuning detecteerd ( door de niet originele checksum). wij zijn dan ook al maanden bezig met de nieuwste BMW's te tunen door programma's uit te lezen en computer simulaties te doen , we hebben zelf al enkele testen gedaan op de testbank. Maar verkopen kan je dit niet omdat de stuurdozen blokeren.

Bij Ziptuning steken ze een powerbox , 'k heb vorige week nog een powerbox van hun verwijderd uit de wagen van een klant , nadat we op de testbank een mager 12pk en 22Nm extra hadden gemeten.

Ps wat betreft AUDI / VW kunnen wij reeds , en ik mag met fierheid zeggen als 1ste in de Benelux , sinds december 2007 de nieuwste generaties tunen . A5 , Tiguan , enz !
                      Geen idee of ze de waarheid spreken of niet, maar digitalchip.ch beweert de EDC17 geheimen te hebben gekraakt, en zij zouden (naar eigen zeggen) dus b.v. de 120d177 wel al kunnen chiptunen (zonder box, dus).

Comment

• ik zie da nu ni bepaald zitten om naar zwitserland te rijden

Comment

• Ik zou daar geen problemen mee hebben.

De salonprijs was 425 EUR, bitter weinig geld als je 't mij vraagt (gesteld dat het over kwalitatieve software-aanpassing gaat en dus niet een simpel boxje), en die prijs was geldig voor installaties tot en met ... september. 'k Was al dat papierke aan 't invullen, tot één van die pipo's zei dat er op het salon zelf al 100 EUR voorschot moet worden gegeven.

Ja, daa-aag.

Comment

• Zwarte nieren

wie weet waar ik zwarte Grillen kan vinden voor in men E81?
                            En wat ze ongeveer zouden kosten...
                            Mercccii

Comment

Er zou een conversie kit beschikbaar zijn voor een kleine €1000 bij bmw.

Vroeger koste dit 2500 euro en meer

Comment

• Ben al een tijdje aan het nadenken over een chiptuning bij men BMW 118D. Wat me dan toch opvalt zijn de verschillen bij de tuners.

Kempower: Van 122pk en 280Nm --> naar oftewel 155/165pk en 340/360Nm (hangt blijkbaar af van de motorcomputer...)
                                Heinz Car Performance: Van 122pk en 280Nm --> naar 152pk en 340 Nm
                                Powerplus Engineering: Van 122pk en 280Nm --> naar 149pk en 340Nm
                                Ziptuning: Van 122pk en 280Nm --> naar 164pk en 360Nm.

en dan heb ik het nog niet over de prijsverschillen. Staan nu gerangschikt van duurste naar goedkoopste.

Iemand hier een verklaring voor? Enige suggesties?
                                Last edited by ; 19/03/2008, 23:35.

Comment

• Da ge u ni moet blindstaren op topvermogen/max koppel, maar da ge de volledige curves zou moeten kunnen zien, das veel belangrijker. Ge zijt op de baan niks met nen auto die veel vermogen/koppel heeft bovenin, maar in het middengebied zo plat als een vijg is.

Comment

• Der juist even een (stoute) mail gestuurd naar Ziptuning, adhv een "persbericht" dat ze gelanceerd hadden, dat ze de EDC17 sturing gekraakt zouden hebben...

Dus heb ik een mail gestuurd of ze men 120d met EDC17 sturing echt kunnen chippe, ZONDER achter men rug een box te steken aangezien ze dan zo ongeveer de eerste in europa zouden zijn die het zouden kunnen...

ALs ik antwoord krijg, post ik hem hier wel

Comment

• Sportshatch met 19" M6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Die velgen vind ik mooier op een M6 passen. Het zwart dakje/spiegels vind ik mooi passen/contrast met de witte kleur.

Comment

• Dit is foute boel

Comment

Working...
                                          X