Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
[FONT='Arial','sans-serif']Graag had ik een eerlijk antwoord, [/font]
[FONT='Arial','sans-serif']En geen verkoops argument?[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Is de bmw 120d met EDC17 motorsturing al ECHT te chippen, en dan bedoel ik ook wel chippen... Niet ja zeggen en dan achter de rug een box plaatsen ofzo...[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Er word hier omtrent enorm met spek geschoten in het “tuning” milieu[/font]
[FONT='Arial','sans-serif']Ik heb men 120d sportshatch nu al bijna een jaar, en wacht al bijna even lang om hem te kunnen chippen [/font]J
[FONT='Arial','sans-serif']Geachte heer van Vlierberghe,[/font]
[FONT='Arial','sans-serif'][FONT='Calibri','sans-serif']De tuning voor uw auto is nog in ontwikkeling, de motor van uw auto heeft een motormanagement uit de nieuwste generatie. Elke vier/vijf komt er nieuwe generatie op de markt. Wij werken op dit moment aan een oplossing hiervoor.[/font]
[FONT='Calibri','sans-serif']Zodra wij de tuning hebben ontwikkeld nemen wij contact met u op.[/font]
[FONT='Calibri','sans-serif']Wij plaatsen nooit powerboxen, het is wel apart dat u al een jaar de auto heeft, dan bent waarschijnlijk één van de eerste geweest die de BMW heeft gekregen.[/font]
Met vriendelijke groet, Paul Castelein
voila
toch raar dat ze al een persbericht hebben uitgegeven dan...[/font]
dus volgens jouw plaatst Ziptuning daar een box? Ik denk dat jeje nu wel heel ongeloofwaardig maakt. Het is duidelijk dat jij hier op dit forum je concurent zwart wil maken door te liegen
Ik ben bij Ziptuning geweest voor tuning van mijn nieuwe BMW, ook een EDC17 ecu. en er werd gewoon netjes uitgelegd dat deze nog niet kon, ook toen ik vroeg of ze er een box op wilde zetten werd dat niet gedaan. Dus als ze boxen plaatsen waarom deden ze dat dan niet op mijn verzoek? Antwoord is simpel. er is in hun hele onderneming niet 1 box aanwezig.
Misschien dat je een ander forum moet gaan zoeken om je Heinz Ketsjup te promoten.
Grabit,
ik denk dat jij niet goed gelezen hebt,
Heinz, ofte brunol , verkondigt niet dat ze perse altijd Boxen steken...
Maar dat aan de hand van het verhaal van een andere gebruiker die beweerde dat zijn bmw 118d MET nieuwe EDC17 sturing WEL gechipt was bij Ziptuning, en dat er dan vermoedelijk een box gestoken was... omdat, zoals je zelf aanhaald, het nog niet mogelijk de EDC17 sturing te remappen.
Besides, waarom heeft ziptuning dan een perspericht de wereld ingestuurd dat ze dit wel kunnen?
Het performance stuurtje met Led's en LCD unit : 1004 eur:
De performance stoelen : 1832.25 per stoel
De remmenkit : tot 120d 1997.33 en alle motorisaties daarboven 2296.41.
De performance velgen Style 269 : Kit met banden (Bridgestone RFT) 3142.37. of 388.74 velg voor en 413.94 velg achter...
etc etc etc...
Het performance stuurtje met Led's en LCD unit : 1004 eur:
De performance stoelen : 1832.25 per stoel
De remmenkit : tot 120d 1997.33 en alle motorisaties daarboven 2296.41.
De performance velgen Style 269 : Kit met banden (Bridgestone RFT) 3142.37. of 388.74 velg voor en 413.94 velg achter...
etc etc etc...
Ze antwoorden niet op m'n mails met m'n vraag of ze daadwerkelijk al chippen, of eerder gewoon verkoopspraatjes afsteken gezien de EDC17-onkraakbaarheid. Zegt genoeg, zeker?
Ze antwoorden niet op m'n mails met m'n vraag of ze daadwerkelijk al chippen, of eerder gewoon verkoopspraatjes afsteken gezien de EDC17-onkraakbaarheid. Zegt genoeg, zeker?
Hahah, kan ik begrijpen ja ! Ik hoop dat ze nog even onkraakbaar blijven . Want zo is mijn 118d pre-facelift tenminste nog niet zo traag .
Heb trouwens volledige uitlaatlijn + eisenmann einddemper besteld, wordt normaal als alles goed is 28e april gemonteerd bij Heinz + software aanpassing, dus ben eens benieuwd hoeveel pk's ze er ( +/- veilig ) kunnen uithalen, ze mogen van mij tot op 'het randje' gaan als ze dat willen natuurlijk ( want mijn vorige chiptuner deed dit niet ).
Join the club
edit: Cooper S tunen ze tot 210 pk, niet slecht. Beek heeft er al 214 uitgehaald.
ik denk dat we best de kat uit de boot kijken tot meerdere tuners er in geslaagd zijn...
Ik sta er ook voor te springen, maar niet zo hard, dat ik risico's ga nemen
ik denk dat we best de kat uit de boot kijken tot meerdere tuners er in geslaagd zijn...
Ik sta er ook voor te springen, maar niet zo hard, dat ik risico's ga nemen
De kat uit de boom kijken zul je bedoelen .
Maar zijn er al ergens ( buiten info van die Zwitserse website ) mensen die ook CONCRETE resultaten hebben van chiptuning op de facelift 1-serie ?
Comment