Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh neen, hé, de getunede motoren starten niet aangezien die EDC17 checksum nog niet is gekraakt. Mochten ze de getunede motoren op de testbank kunnen zetten, dan kunnen ze 'm ook gewoon meegeven met de klant en was er uiteraard geen probleem, right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenZo zal de mijne er ongeveer uitzien,
De velgen, de carbon spiegels, de zwarte nieren en de striping is bestelds...
levertijd is ong 3 weken voordat alles binnen is...
Ik gaan wel men M-bumper behouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenjah dat vond ik ook
volgende op de lijst is Remkit en de ophanging ...
Maar dus nu eerst het exterieur...
Velgen heb ik allemaal zonder band besteld... want anders heb ik weer van die runflats aan men been en het is nog is goedkoper ook...
Comment
-
Vét !
Al vind ik die striping hondslelijk, maar da's elk z'n smaak, hè. Wel jammer dat je pardoes bij de Belgische dealer hebt besteld, 'k heb wel nog niet geïnformeerd bij één van m'n mannetjes in Duitsland, maar de kans is/was groot dat ik wel wat van de prijs af kon doen.
De voorspoiler vind ik eigenlijk wel een noodzakelijk iets. Nee, echt. Zo knap dat ding. Als ik ooit de neus van m'n '1 moet herstellen oid -> die wordt het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenZo zal de mijne er ongeveer uitzien,
De velgen, de carbon spiegels, de zwarte nieren en de striping is bestelds...
levertijd is ong 3 weken voordat alles binnen is...
Ik gaan wel men M-bumper behouden
De onderdelen gaan u wagen echt af maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenMijn short-shift pookje in binnengekomen in de garage.
De onderdelen gaan u wagen echt af maken...
Ben gisteren ook de catalogus gaan halen
Pookje staat nog op de lijst en vooral het remsysteem interesseerd mijn. Begin volgende maand rij ik een wagen met dat remsysteem en kan ik ook beter oordelen of het de moeite is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDaar wil ik wel eens mee rijden !
Pookje staat nog op de lijst en vooral het remsysteem interesseerd mijn. Begin volgende maand rij ik een wagen met dat remsysteem en kan ik ook beter oordelen of het de moeite is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDaar wil ik wel eens mee rijden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat zal de keuring zeggen, als ge met dat remsysteem komt aanlopen? Hebben ze bij BMW weet van 't feit dat de Belgische AutoKeuringIdioten niet toestaan dat er aan het originele remsysteem wordt geraakt?
Je krijgt een attest van BMW dat het een origineel onderdeel is uit de catalogus ...
=> no problem !
Comment
-
Ja , ik heb dat allemaal in een redelijk impulsieve bui besteld , ik was weer eens aan het piekeren over velgen... en ben die ieens gaan bestellen... zodat ik er uit was...
Ik vind dat die striping wel mag op ne witte, dan breekt dat wat... nu is het zo WIT WIT ... snap je
Ik hoop alleen dat ze die wat recht plakken... daar heb ik wat schrik voor...
En ivm die voorbumper...nja ik vind die heel mooi, maar het feit dat de mistlichten verdwijnen vind ik toch spijtig...
Ik zal , in een later stadium, eerst geneigd zijn de zijschorten te steken...
Maar ik ga al beginnen met hetgeen ik nu heb besteld
De rekening was al prijzig genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenDe rekening was al prijzig genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
Ik wil ze ook zo graag, maar ze zijn vrij duur
Comment
-
Hoe zit dat nu met ziptuning.nl ?!? Die zouden wel de EDC17-code beheersen? Klopt dat wel? Toch vreemd dat zij de enige zouden zijn, er zijn zelfs geen Duitse tuners die 'm al onder de knie hebben... ik heb er mijn twijfels bij...
ziptuning.nl -> kom het maar 'es uitleggen
Comment
Comment