Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ william blake: ik werk in gent dus da zal wel kloppen

Redelijk wat activiteit hier bij de 1'tje, leuk.

De mijne is ook bij heinz gedaan.
    Ik heb de "oude" 118d en kom uit op 152 pk, maar leuker ook 360 n/M.
    Ahjaa, mss leuk om weten ik rijd al meer dan 50.000 km gechipt en geen last van koppeling of wat dan ook.
    Dankzij den 120d kunnen de 118's redelijk wat aan.
    Last edited by cooper s; 16/04/2008, 22:10.

Comment

• Zelfs de sjilpers op het tsjilpforum zitten met de handen in het haar. Ze weten daar zelfs nog niet dat ziptuning (waar oden en ik naar mailden) uiteindelijk nog altijd de EDC17 niet chipt.

Comment

• Ziptuning zou toch de EDC17 in de Audi diesels (2.0 TDI CR, alle diesels in de A5 en nieuwe A4) al gekraakt hebben, en kunnen programmeren. Zelfs MTM kan dit (nog) niet, die steken een box.

Hopelijk lukt 't ze gauw met de BMW EDC17 ook...

Comment

• Zou het?!?

Was vorige week nog niet!!!

Comment

• Haalt anders 'es 521Nm uit een single-turbo 2-liter turbodiesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
              Eeuwen geleden da ik hier op het forum ben gekomen. De wagen uit mijne nick is al 4 jaar weg.
              Ik rijd dus ook met een 1'tje.
              Slechte foto's. Velgen zijn voorlopig. Worden binnenkort hoogglansverdicht.

Ik hoop dat er hier nie te veel een hartaanval krijgen . Ahjaa, kleur is zachter in het echt.

Ik heb u vorige week in Erembodegem op steenweg zien staan, op Terjoden richting Haaltert

ik moet zeggen: het valt op

Comment

• Ik heb het zo niet op Ziptuning GTA,
                ze hebben al zoveel beweerd op hun site...
                Nu als het waar is, dan rijd ik samen met den baas van Heinz ( meneer HeinZ zelf dus), naar ginder...
                Ie zij me.. "als iemand het al kan, chippen, niet boxen... dan krijgt ge heel dat kot hier...!" Dixit Heinz
                Worth a try huh ?

Comment

• Overigens snel een mailtje naar Herr Heinz gestuurd met de link...
                  hopelijk blijft zen bloeddruk binne gezonde waarden...
                  mens kost zicht der precies druk in maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                    Overigens snel een mailtje naar Herr Heinz gestuurd met de link...
                    hopelijk blijft zen bloeddruk binne gezonde waarden...
                    mens kost zicht der precies druk in maken
                    Ben is benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Haalt anders 'es 521Nm uit een single-turbo 2-liter turbodiesel.

http://www.ziptuning.nl/chiptuning/A...pk.html#header
                      Hoe gezond kan het nog zijn hé Maar allesinds

Comment

• Nu, pas op, twee weken geleden stonden bij de 2.0d177 nog strepekes op de waarden zoals bij de 123d nu, maar vorige week kreeg ik een mail dat de chip van de 2.0d177 nog niet af was, dat ze er nog mee bezig zijn, en dat ze me zouden contacteren van zodra de chip beschikbaar was.

Ze hebben me nog niet gecontacteerd, so...

Comment

Haalt anders 'es 521Nm uit een single-turbo 2-liter turbodiesel.

http://www.ziptuning.nl/chiptuning/A...pk.html#header
                          dat kan toch niet gezond zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Hoe gezond kan het nog zijn hé Maar allesinds
                            Benz gaat dra ook 500 Nm halen uit een 2,2-liter, ofte een specifiek koppel van een goeie 235 Nm / liter. Oké, da's nog altijd minder dan die mindblowing 256 Nm / liter van die gechipte D3 ... maar we spreken wél over een seriemodel, so.

Comment

• 120d 177 pk 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                dat kan toch niet gezond zijn
                                Het lijkt mij vooral een nukkig baasje te zijn. De vermogenscurve kan gewoonweg niet meer lineair lopen, met zo'n waarden.

Voorts kan de D3 dit wel aan, immers die heeft de aandrijflijn van de 330d (koppeling, drijfstang, differentieel), en ook z'n turbo is een duidelijk beefier exemplaar dan van de 320d.

Blijkbaar moet 't toch doenbaar zijn. Check de 1.9 TDI'kes die ze middels andere turbo en software op ruim voorbij de 200 pk brachten, en ook tot of zelfs voorbij de 500 Nm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  120d 177 pk 2006
                                  Ken jij een andere 2.0d177 dan die die in 2007 is gelanceerd? Daarvoor was het 163pk, en basta. De 163pk versie staat er trouwens mooi boven, dus wat zou 't dan zijn? En als je 't niet zo nauw neemt met één maandje, dan klopt het zelfs, want de '1 facelift kwam zeer vroeg in 't jaar 2007...

Comment

• hier spreken ze over een stijging van 35 pk, da's bullshit.

iedereen weet dat de Mk.II stock al over de 185 pk zit, onlangs is er zelfs een exemplaar gedyno'ed met 189 pk... koppel 280 Nm

Comment

• Op zulke sites wordt toch altijd vergeleken met de opegegeven cijfers van de fabrikant? Of denk je dat ze vrijwillig gaan toegeven dat het 20 pk minder stijgt?

Comment

Ken jij een andere 2.0d177 dan die die in 2007 is gelanceerd? Daarvoor was het 163pk, en basta. De 163pk versie staat er trouwens mooi boven, dus wat zou 't dan zijn? En als je 't niet zo nauw neemt met één maandje, dan klopt het zelfs, want de '1 facelift kwam zeer vroeg in 't jaar 2007...
                                        ah ok, wist niet dat de 177 pk zo 'kort' op de markt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Op zulke sites wordt toch altijd vergeleken met de opegegeven cijfers van de fabrikant? Of denk je dat ze vrijwillig gaan toegeven dat het 20 pk minder stijgt?
                                          ja natuurlijk, is verkoopspraat

Comment

Working...
                                          X