Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Ik kan niet anders zeggen dan:
    dat zijn heel zinvolle en nuttige mods mijn E81 friendje

De geruchtenmolen ivm chiptuning doet weer volop zijn werk:
    Een collega op mijn werk, die volgende week zijn nieuwe 320 coupe mag gaan halen, hebben ze wijsgemaakt dat ze die van hem al konden chippen... ze gingen hem "het adreske" nog wel geven...
    ik heb hem gewaarschuwd voorzichtig te zijn....
    Als ik "het adreske" heb, laat ik het hier zeker weten
    Yeah Right

De vader van een vriend van me hebben ze zo een "ecobox" aangesmeerd voor op zijn Merc S320cdi. Dat ding ligt nu ergens in een hoek, want dat deed helemaal niks. In tegendeel, de motor werd er helemaal futloos van ...

Heeft daar aardig wat euro's voor moeten betalen op de koop toe

Comment

• True. 'k Geloof er ook niks van. 'k Zit ondertussen al bij ziptuning, heinz, PPE, kempower en regelin in den databank, en ze hebben me allemaal beloofd me te contacteren van zodra 't zaakje rond is. Ik verwacht dus géén chipmogelijkheid voor ik een aantal keer "Hey kom binnen 't is rond, ge kunt één van de eerste zijn en dat tegen een speciaal prijske van maar 1.500 EUR excl. BTW !!!!" in m'n inbox heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Ik kan niet anders zeggen dan:
        dat zijn heel zinvolle en nuttige mods mijn E81 friendje
        Dat hoefde gij mij ni te bevestigen

Heb ook gevraagd naar polybushkes, maar da's nog ne no go voor 't moment. Remschijven heb 'k ook al prijzen van, maar vervang ik niet voor ze "op" zijn. En een Eibach anti-rollkit bestaat al, en is nuttig, maar die zou 'k pas steken in combinatie met polyurethaan bushings (alles in één keer monteren, der is aan beide nogal wat werk immers).

Dus, nu gewoon remmetjes, en dan is 't effe pauze.

Comment

• Lol we hebben precies gehoord achter hetzelfde ongeveer allemaal...

Ik heb nog prijzen liggen voor Bilstein dempers met eibach veren... maar dan wil ik ook ander bussen
          mer das toch ni ver direct
          eerst velgen, remmen en wa CF addenda...

Comment

• Velgen? check

Drie sets. Vier bijna als ik de 16" wintervelgen meereken (maar daar moet één velg van worden hersteld, zit deukje in)

Comment

• Idem, Wanli

Wel vette velgskes voor op een witte duck. Oden -> kaufen!

Comment

• nene BMW Performance will it be

Comment

• Goei keus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                    Eisenmann op 118i

Iemand idee van sound en van kostprijs?

Comment

• Ik weet niet voor welke uitvoering maar hier zijn richtprijzen. Ik dacht ook dat heinz die verkoopt en plaatst (mét attesten voor keuring).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Ik weet niet voor welke uitvoering maar hier zijn richtprijzen. Ik dacht ook dat heinz die verkoopt en plaatst (mét attesten voor keuring).

http://www.fischermotorsport.de/BMW/...n-0.49507.html
                        Thx! Ik ga eens informeren bij heinz. De prijs valt nog me vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Iemand idee van sound en van kostprijs?
                          Dit is een soundfileke die bij de wagen hoort

Aktuelles Programm, News, die besten Clips, ganze Folgen und Hintergrundinformationen zu den Sendungen von ProSieben. WE LOVE TO ENTERTAIN YOU.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                            Dit is een soundfileke die bij de wagen hoort

http://www.myvideo.de/watch/3863922/..._Eisenmann_ESD
                            Thx! Ze zijn besteld.

Comment

• Als van de zomer de nieuwe EDC17 nog niet getemd is, overweeg ik mij zo een geavanceerde box aan te schaffen...

Deze krijgt heel goede reviews... vanaf dat ik kan chiptunen vliegt ie

Comment

• Valt nog mee van prijs.

Comment

• idd , en de electronica die er achter zit lijkt me redelijk goed...
                                  het spel zou zich, aanpassen aan u rijstijl...
                                  sportief, eco.. alle tzou verschillende mappings bevatten waartussen dat da ding continu switched...

Ze hebben ook nog ne aparte unit voor u turbodruk aan te passen... maar da heb ik ni nodig denk ik dan zo
                                  bmw en turbo opschroeven in 1 zin is gevaarlijk

Comment

• navi

hallo jongens ,
                                    ik heb juist een 120 d full option gekocht.
                                    alleen de enig optie ik ik niet heb is de DVD-rom van de navigatie LOL
                                    kan iemand mij vertellen dat dit eentje van teleatlas of van navtech is ?

alvast bedank hoor

Comment

• uitlaat van 116 i

Deze foto is door jou op internet geplaatst. mag ik jou vragen welke uitlaat er onder deze 116 i zit en waar je hem kan kopen etc.

Comment

• Badges verwisselen.. ik heb ergens op het net zwart/witte BMW carbon logo's gezien (motorkap / koffer) - ook beschikbaar voor velgen, ventieltjes etc.

Nu is mijn vraag of de BMW badge gemakkelijk te verwijderen (vooraan zal nog gaan - maar achteraan is dat het kantelmechanisme om de koffer te openen) en of je de originele nadien terug kan plaatsen?

vb'tje:

Comment

Working...
                                        X