Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenLaten we nog een maandje wachten gTa...
als er dan geen andere alternatieven zijn...
dan gaan we samen ?
Als we met genoeg zijn kunnen we korting vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk BerichtenOK, ik ga mee!
Mocht het verkeerd lopen, kunnen we alvast met 4 man kaart spelen
R-M
Comment
-
Ik wil langer dan een maandje wachten. Ik wil eerst de kat uit de boom kijken en die mannen een beetje prijzenslag laten spelen. Plus, als je niet bij de eerste bent, vang je doorgaans ook de fleiters niet.
September/oktober : ja. Of zelfs misschien lente 2009, wat mij betreft.
'k Zie wel. Als jullie gaan ga ik zeker mee om dat daar te bekijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk BerichtenOK, ik ga mee!2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIk ga zeker ook mee. Spaarpotje is al aangelegd ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sx125 Bekijk BerichtenIk ga ook mee
Meld me aan; wel pas 2000 km op de klok staan : ) maar ga mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenIk heb nog geen enkele terugmelding gehad van andere tuningbedrijven
dit is Heinz , kempower en PPE...
Ofwel is het dus weer een stunt van Zip, ofwel zijn ze dus in de kont geneukt door Zip...
Comment
-
Er wordt zelfs al langer geopperd dat ze ook de VAG-EDC17 nog niet eens zouden hebben gekraakt (Audi A5 3.0 TDI). Ik vind 't ook maar fishy.
Feit is, 'k ben zo goed als 100% zeker dat ik niet ga laten chippen. 'k Heb dat nu één keer gedaan in m'n leven, 't is leuk, maar 't is uiteindelijk niet optimaal (op verschillende vlakken) en ja zelfs gevaarlijk (verzekeringstechnisch).
Ik ga wel met plezier alle berichtgeving blijven volgen, en ja 'k zou zelfs meegaan naar zip om 'es hun zaak te kunnen bekijken en ze bezig te zien. Gaan kijken in garages en stuff :
Ik had eigenlijk garagist moeten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk BerichtenNee,zijn BBs'en (zie foto)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk heb ook al een mail ontvangen van ZIPtuning in België, de chip zou af zijn. Dikke 215 pk en 310 Nm.
Nog even wachten..
ben curieus of het waar is, want als ik hier verhalen lees over hun...
Ziptuning kan de EDC17 varianten chiptunen
Ziptuning is klaar met de ontwikkelingen voor de BMW 2008 diesel en benzine motoren. Nu kunnen dus alle BMW 1, 3, 5 & X6 serie 2008 benzine/diesel motoren getuned worden bij Ziptuning met een software aanpassing, wij plaatsen geen powerbox.
Comment
-
Laatste paar keer gehoord van klanten zelf dat ze Ziptuning bellen, vragen of hun auto kan worden getuned en werden uitgenodigd om naar Ziptuning te komen. Vervolgens staan die mensen daar en blijkt helemaal niets waar te zijn van de mooie verhalen te kloppen. Een man komt uit Belgie omdat Ziptuning zegt de nieuwste 3.0TDI EDC17 te kunnen, blijken ze het niet te kunnen!! Ford Mondeo 2007 TDCI, ze zeggen van wel maar ze kunnen het niet, klant boos weggereden! Ze hebbeb helemaal geen geschoold personeel en ze maken al helemaal ggen software op maat. Ze kopen hun software bij een of ander gammel tuningbdrijfje in Duitsland en weten zelf helemaal niks af van software. Ze doen zich inderdaad veel groter voor dan dat ze daadwerkelijk zijn. Dat ze er nog zelf in geloven dat ze 10-15 auto's per dag tunen. Slaap lekker Ziptuning. Mensen, als ze slim zijn, kopen geen rommel ook al is het voor weinig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNaar het schijnt heeft zip opnieuw iedereen blaasjes wijsgemaakt. checksum is nog steeds niet gekraakt
Comment
Comment