Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op een atmosferische motor met een full exhaust win je misschien 10-15 MAX. Wat ge-remap en optimalisatie en je komt aan 20 pk erbij zonder veel problemen.
ik denk niet dat hij dat veel 'sneller' zal aanvoelen maar wel veel alerter (betere gasrespons)
ik zou sowieso een auto van 400+ pk niet gaan laten chippen, allez ja, wa is daar nog het nut van ...
Zouden ze ne Veyron ook kunnen chippen? Hoeveel zouden ze daar uit krijgen, Das toch ook nen turbo?
Alles valt te chippen. Hoeveel geld wil je er aan geven?
De ontwikkeling van de veyron heeft ontzettend veel gekost. Naar het schijnt zoveel dat het project Veyron nooit gaat renderen. En één van de problemen die ze hadden met de veyron was de koeling van de motor. Dat hebben ze nu voor mekaar gekregen, maar ik veronderstel ook niet meer dan dat, op dat vlak zal er niet veel reserve zijn. Moest ik een chiptuner zijn zou ik daar dus mooi met m'n handen van af blijven...
Uit gelijk welk blok meer vermogen halen zonder aanpassingen vermindert altijd de levensduur eh
Goed gezegd, vaak wordt dat ontkend, of vergeten, of als onwaar geacht. Dit geldt dus zéér zeker ook voor turbodiesel die worden gechipt, zelfs al zou het zo'n zogezegde "magische box" zijn die 15% of méér verbruik laat besparen terwijl er wel 20% vermogen en koppel (of méér) wordt gewonnen.
Voor de rest volg ik ook helemaal G55AMG in z'n uitleg.
Comment