Gezien de prijs van de tuning bij Heinz zit er precies ook al een uitlaat bij, zie ik nu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGezien de prijs van de tuning bij Heinz zit er precies ook al een uitlaat bij, zie ik nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhoeveel?
*tijd om wakker te worden*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenstaat er eigenlijk ergens een lijst online welke merken/modellen de EDC17 stuurdoosjes gebruiken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenik zou sowieso een auto van 400+ pk niet gaan laten chippen, allez ja, wa is daar nog het nut van ...
Zouden ze ne Veyron ook kunnen chippen? Hoeveel zouden ze daar uit krijgen, Das toch ook nen turbo?
De ontwikkeling van de veyron heeft ontzettend veel gekost. Naar het schijnt zoveel dat het project Veyron nooit gaat renderen. En één van de problemen die ze hadden met de veyron was de koeling van de motor. Dat hebben ze nu voor mekaar gekregen, maar ik veronderstel ook niet meer dan dat, op dat vlak zal er niet veel reserve zijn. Moest ik een chiptuner zijn zou ik daar dus mooi met m'n handen van af blijven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenUit gelijk welk blok meer vermogen halen zonder aanpassingen vermindert altijd de levensduur eh
Voor de rest volg ik ook helemaal G55AMG in z'n uitleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenEn al ervaringsdeskundigen ivm ziptuning en EDC17 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtendie ken ik.. das iemand van bimmerboard
Knappe 1 vind ik! Dat rood randje zou niet persé moeten, maar lelijk is het zeker niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenwelke nummerplaat heb jij ? Denk u vandaag gezien te hebben in Roeselare.
Denk het niet hoor.
Comment
Comment