Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Waarom zouden ze dat moeten hebben? Eens een product op de markt is gebracht, weerhoudt niks jou om dat product uiteen te prutsen en te veranderen zoals je wil. Het zal uiteraard zorgen voor het zich terugtrekken door de constructeur bij elke garantie-claim, dat spreekt voor zich. Maar garantievoorwaarden, of enige wet, verbieden niet dat men producten die vrijelijk op de markt beschikbaar zijn, mag aanpassen.
    En de verkoop ervan ?

vb. :

Last edited by ; 15/06/2008, 16:20.

Comment

Da's jouw mening, je zet mij daarbij in quote maar zover zoals jij gaat, wil ik niet gaan in m'n beweringen.
      Geen probleem, ik gebruik uw quote enkel voor illustratie ... je moet zeker niet akkoord gaan met mijn volledie theorie, niemand moet akkoord gaan met mij zelfs, maar uw quote loopt een stuk mee met mijn theorie.

De eerste vraag, chippen : ja of neen ... daar geef je zelf al een antwoord op. En de rest is bla bla, ook wat ik zeg.

No offence

Comment

• Dat verkopen is iets anders, da's waar. Maar het feit op zich mag, uiteraard.

Wat chippen betreft -> geen discussie, 'k denk er hetzelfde van.

Comment

• Ja mannen, het is eindelijk zo ver.

Alle EDC 17 van BMW zijn nu programeerbaar en dit via diagnose stekker, geen soldering / manipulatie in uw stuurdoos !!

Wij hebben de wagen een halve dag nodig. ( Checksum recalculation duurt nog wat lang..)

Dus volgende modellen zijn nu OK:

118d 136pk
          118d 143pk
          120d 163pk
          120d 177pk
          123d 204pk

318d 136pk
          318d 143pk
          320Cd 163pk
          320Cd 177pk
          325d 192pk

Aarzel niet om ons te contacteren voor verdere info en price quotes

PPE Team

Comment

• ik heb al ne pm verstuurd op bimmerboard

Comment

• PPE garandeerd 215 pk en 420 Nm

Comment

• PPE ook al. Alright.

Odan, ga je kar 'es chippen, rij er 'es een half jaar erg hard mee en dan gaan we 'es een pint drinken, want 'k ga veel vragen hebben.

Comment

• 'programeerbaar'

Professionele mensen
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• het zijn fransen die al de moeite doen nederlands te klappen...
                    dus ja redelijk proffesioneel...
                    En goeie service dus ja ik vergeef ze hun schrijffout...
                    toch tof als iedereen zo perfectionistisch is als vele forummembers hier...

Comment

PPE ook al. Alright.

Odan, ga je kar 'es chippen, rij er 'es een half jaar erg hard mee en dan gaan we 'es een pint drinken, want 'k ga veel vragen hebben.

gij ging sowieso toch ni chippen dus ja... waarom hebt ge dan vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        het zijn fransen die al de moeite doen nederlands te klappen...
                        dus ja redelijk proffesioneel...
                        En goeie service dus ja ik vergeef ze hun schrijffout...
                        toch tof als iedereen zo perfectionistisch is als vele forummembers hier...

Comment

het zijn fransen die al de moeite doen nederlands te klappen...
                          Dat wist ik niet, wel mooi dan

Maar 'programmable' is ook met twee m'en
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

gij ging sowieso toch ni chippen dus ja... waarom hebt ge dan vragen
                            Ik heb ALTIJD vragen. Ik ben een spons als het op gebruikerservaringen aankomt, maakt niet uit van wat, zolang 't van spullen is die ook mij interesseren. Ik weet dat gewoon allemaal wreed graag.

Comment

• Velgen

Hallo Allemaal

Ik heb voor de BMW 1 serie nog een mooie set 19 Inch M3 CSL wielen liggen compleet met runflat banden.

kijk maar eens onder het topic AANBOD er staan een paar mooie foto's bij met de maten.
                              De set is maar 3 maand oud en absoluut onbeschadigd er is maar 1500 kilometer mee gereden is origineel van BMW met Bridgestone potenza runflat banden
                              Des set heeft nieuw € 3500 gekost mag nu weg voor € 2350,=

Kan op iedere 1 serie zonder aanpassingen aan de carroserie
                              Ze passen ook op alle 3 series E36, E46
                              en ook op de E90 maar dan wel met spacers achter.
                              Laat maar horen bij interesse

Groeten Erwin
                              Last edited by ; 18/06/2008, 00:08.

Comment

• Jammer genoeg te groot voor een 1 reeks

Comment

• Mooie wieldop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Mooie wieldop.

Comment

• EDC17 is binnen 3 weken te tunen bij Heinz

Comment

• Ik ga ook eens een mailtje sturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          EDC17 is binnen 3 weken te tunen bij Heinz
                                          Over 3 weken te lezen op HLN.be

Verdacht véél turbo problemen bij BMW

Comment

Working...
                                          X