Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's jouw mening, je zet mij daarbij in quote maar zover zoals jij gaat, wil ik niet gaan in m'n beweringen.
De eerste vraag, chippen : ja of neen ... daar geef je zelf al een antwoord op. En de rest is bla bla, ook wat ik zeg.
No offence
Comment
-
Ja mannen, het is eindelijk zo ver.
Alle EDC 17 van BMW zijn nu programeerbaar en dit via diagnose stekker, geen soldering / manipulatie in uw stuurdoos !!
Wij hebben de wagen een halve dag nodig. ( Checksum recalculation duurt nog wat lang..)
Dus volgende modellen zijn nu OK:
118d 136pk
118d 143pk
120d 163pk
120d 177pk
123d 204pk
318d 136pk
318d 143pk
320Cd 163pk
320Cd 177pk
325d 192pk
Aarzel niet om ons te contacteren voor verdere info en price quotes
PPE Team
Comment
-
'programeerbaar'
Professionele mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPPE ook al. Alright.
Odan, ga je kar 'es chippen, rij er 'es een half jaar erg hard mee en dan gaan we 'es een pint drinken, want 'k ga veel vragen hebben.
gij ging sowieso toch ni chippen dus ja... waarom hebt ge dan vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenhet zijn fransen die al de moeite doen nederlands te klappen...
dus ja redelijk proffesioneel...
En goeie service dus ja ik vergeef ze hun schrijffout...
toch tof als iedereen zo perfectionistisch is als vele forummembers hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenhet zijn fransen die al de moeite doen nederlands te klappen...
Maar 'programmable' is ook met twee m'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtengij ging sowieso toch ni chippen dus ja... waarom hebt ge dan vragen
Comment
-
Velgen
Hallo Allemaal
Ik heb voor de BMW 1 serie nog een mooie set 19 Inch M3 CSL wielen liggen compleet met runflat banden.
kijk maar eens onder het topic AANBOD er staan een paar mooie foto's bij met de maten.
De set is maar 3 maand oud en absoluut onbeschadigd er is maar 1500 kilometer mee gereden is origineel van BMW met Bridgestone potenza runflat banden
Des set heeft nieuw € 3500 gekost mag nu weg voor € 2350,=
Kan op iedere 1 serie zonder aanpassingen aan de carroserie
Ze passen ook op alle 3 series E36, E46
en ook op de E90 maar dan wel met spacers achter.
Laat maar horen bij interesse
Groeten Erwin
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEDC17 is binnen 3 weken te tunen bij Heinz
Verdacht véél turbo problemen bij BMW
Comment
Comment