Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • tuning BMW '1 (E81, E87)

    Post hier Je favoriete 1 serie foto's.. Tuning is ook mooie velg,bumpers,kleur enz.. Ik zal beginnen..

    E 87 T u n i n g I S O P E N . . .
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Euhm... Een topic voor een model...






    Comment


    • #3
      Er bestaat toch een topic met E90 tuning ook,waarom kan E87 tuning dan niet dacht ik zo..

      Comment


      • #4
        Hamann

        Hamann

        Comment


        • #5
          Ac Schnitzer

          Ac Schnitzer

          Comment


          • #6
            Beide prachtig...ik zou wel de hamann kiezen wegens meer klasse!

            Comment


            • #7
              Er is maar 1 pack dat een 1 nodig heeft.

              Het officiele BMW M-pack, dat heeft hij nodig!

              Sinds ik daar die blauwe 130i zag staan in frankfurt, ben ik behoorlijk verkocht

              Comment


              • #8
                Deze bedoel je hé..

                Comment


                • #9
                  *rrrrrrr*

                  Comment


                  • #10
                    ik stel me beetje vragen bij die 1reeks.. kvind het een prachtige wagen.. zo'n 130i doet me dromen.. maar die achterdeuren en achterbank...
                    Ze zijn ergens zo.. overbodig.. het idee van hot-hatch met achterwielaandrijving vindk geweldig..
                    ZO'n 1 is zeer hot.. maar weinig hatch vind ik. Volgens mij is een hatchback meer dan een auto waar je een "rechte poep" en eventueel 4deuren opzet..
                    Houdt een hatchback niet in dat je je kinderen ermee naar school kan doen ZONDER dat je hun beentjes hoeft te breken?
                    5 cm kan soms een groot verschil maken , dat weten we allemaal spijtig dat ze dat bij bmw niet weten...

                    Comment


                    • #11
                      Een BMW '1 gereden door een "standaard" vrouw (dus geen fotomodel van 1m86), laat méér dan voldoende plaats voor de kinderbeentjes en -voetjes achteraan.

                      Los daarvan : ik heb die achterzitplaatsen ook niet nodig, en zou 't erg vinden mocht ik naar Zuid-Frankrijk rijden met 2 passagiers op m'n achterbank. Het feit dat er achterdeuren in zitten, vind ik wél goed : het verhoogt de bruikbaarheid van je auto toch behoorlijk (vast weghangen, tas met laptop, aktentas, boodschappen, ...).

                      Maar dat ze nu maar gauw een 3-deurs versie brengen ervan. Of een BMW '2, maar ik vrees dat die dan weer een stukkie duurder zal zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Een BMW '1 gereden door een "standaard" vrouw (dus geen fotomodel van 1m86), laat méér dan voldoende plaats voor de kinderbeentjes en -voetjes achteraan.

                        Los daarvan : ik heb die achterzitplaatsen ook niet nodig, en zou 't erg vinden mocht ik naar Zuid-Frankrijk rijden met 2 passagiers op m'n achterbank. Het feit dat er achterdeuren in zitten, vind ik wél goed : het verhoogt de bruikbaarheid van je auto toch behoorlijk (vast weghangen, tas met laptop, aktentas, boodschappen, ...).

                        Maar dat ze nu maar gauw een 3-deurs versie brengen ervan. Of een BMW '2, maar ik vrees dat die dan weer een stukkie duurder zal zijn.
                        mja, zacht van prijs kan je zo'n 1 toch ook niet bepaald noemen vind ik... die achterste plaatsen zijn voor velen niet echt bruikbaar denk ik.. (buiten die kleine huismoeder met haar nog kleinere kindjes dan... maar heeft die niet liever een golf?)
                        Ik denk dat als je een 1 met een leuke motor neemt.. 2.0i 2.0d of 3.0i.. en wat opties neemt... het moeilijk is aan de verleiding te weerstaan om enkele briefjes meer te trekken en voor een z4 te gaan.. dan kan je je dak opengooien en ben je de man met de sportkar....

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Een BMW '1 gereden door een "standaard" vrouw (dus geen fotomodel van 1m86), laat méér dan voldoende plaats voor de kinderbeentjes en -voetjes achteraan.

                          Los daarvan : ik heb die achterzitplaatsen ook niet nodig, en zou 't erg vinden mocht ik naar Zuid-Frankrijk rijden met 2 passagiers op m'n achterbank. Het feit dat er achterdeuren in zitten, vind ik wél goed : het verhoogt de bruikbaarheid van je auto toch behoorlijk (vast weghangen, tas met laptop, aktentas, boodschappen, ...).

                          Maar dat ze nu maar gauw een 3-deurs versie brengen ervan. Of een BMW '2, maar ik vrees dat die dan weer een stukkie duurder zal zijn.

                          je wat? een nieuw izehems kledingstuk?

                          ik vind te weinig plek achter in de 1 klinkklare bull****, op de meeting op de Ring heb ik de zetel van nicky zijn 1tje es op mijn maat gezet en me dan es op de achterbank gegooid en daar is verdomme meer plaats in dan in mijn golf IV of in mijn cab, ik dacht dat ik echt met mijn benen tegen de zetels ging zitten maar nee hoor, viel reuze mee

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                            je wat? een nieuw izehems kledingstuk?

                            ik vind te weinig plek achter in de 1 klinkklare bull****, op de meeting op de Ring heb ik de zetel van nicky zijn 1tje es op mijn maat gezet en me dan es op de achterbank gegooid en daar is verdomme meer plaats in dan in mijn golf IV of in mijn cab, ik dacht dat ik echt met mijn benen tegen de zetels ging zitten maar nee hoor, viel reuze mee
                            Ik volg jouw mening over die achterbank!

                            Bij De Schepper heb ik mij eens in een 1 gezet, eerst vooraan en mij dan ook eens vanachter gezet en ik vond dat ik toch nog voldoende ruimte had, weliswaar niet voor naar Spanje te rijden maar voor niet te lange afstanden vind ik het zeker acceptabel!
                            Na de artikels die ik over de 1-serie gelezen had, dacht ik echt dat je bitterweinig plaats zou hebben achteraan, maar ik was aangenaam verrast.

                            En dan nog, ik koop een auto voor mij en niet voor een ander Als ze klagen over te weinig plaats, moeten ze maar ander vervoer zoeken

                            Comment


                            • #15
                              En dan nog, ik koop een auto voor mij en niet voor een ander Als ze klagen over te weinig plaats, moeten ze maar ander vervoer zoeken
                              Ik denk dat er al veel content zullen zijn dat ze mee mogen, al was het in de koffer van de 1 Serie

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                Ik volg jouw mening over die achterbank!

                                Bij De Schepper heb ik mij eens in een 1 gezet, eerst vooraan en mij dan ook eens vanachter gezet en ik vond dat ik toch nog voldoende ruimte had, weliswaar niet voor naar Spanje te rijden maar voor niet te lange afstanden vind ik het zeker acceptabel!
                                Na de artikels die ik over de 1-serie gelezen had, dacht ik echt dat je bitterweinig plaats zou hebben achteraan, maar ik was aangenaam verrast.

                                En dan nog, ik koop een auto voor mij en niet voor een ander Als ze klagen over te weinig plaats, moeten ze maar ander vervoer zoeken


                                Zoals ik al eerder zei: ben je dan niet beter dat je dan nog een paar briefjes trekt en voor een minder uitgeruste z4 gaat? dan ben je de man met de sportkar en je haren in de wind.. met waarschijnlijk nog een pak meer rijplezier en een roadster ervaring...

                                ...en euh als ik de reacties hierboven lees.. begin in nog te geloven dat de 1 werkelijk een ruime wagen is achterin... ... raar...

                                Comment


                                • #17
                                  Oorspronkelijk geplaatst door 53


                                  Zoals ik al eerder zei: ben je dan niet beter dat je dan nog een paar briefjes trekt en voor een minder uitgeruste z4 gaat? dan ben je de man met de sportkar en je haren in de wind.. met waarschijnlijk nog een pak meer rijplezier en een roadster ervaring...

                                  ...en euh als ik de reacties hierboven lees.. begin in nog te geloven dat de 1 werkelijk een ruime wagen is achterin... ... raar...


                                  Niet om te zeggen dat het de ruimste wagen is in zijn klasse, maar ik had het veel slechter verwacht na de commentaar die je overal leest op het net.

                                  Als je een 1 tegenkomt, is het toch meestal een diesel en dat heb je nu net niet bij een Z4 hé! (maar al goed ook ) Dat zal voor een deel van de kopers ook nog wel het verschil maken denk ik.

                                  Comment


                                  • #18
                                    De '1 is achterin zeer zeker géén ruime wagen, maar het is nog nét doenbaar als je niet te groot bent. Als je de artikels leest, echter, lijkt het dat je maar 1m40 mag zijn om achterin een eentje nog wat deftig te kunnen zitten, en dat is overdreven.

                                    Nu, voor mij is de '1 te klein, achterin. Als ik de voorzetels op de juiste stand zet voor me, dan kan ik achterin niet meer zitten, tenzij ik m'n benen schuin steek. Bovendien mag je ook geen grote voeten hebben, anders ben je verplicht om je voeten te draaien om uit de auto te geraken (ze kunnen er in de lengte, i.e. dus zijdelings naar buiten brengen, niet door).

                                    Maar bon.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Bmw Type 1

                                      Bmw type R

                                      Comment


                                      • #20
                                        Silver

                                        Comment

                                        Working...
                                        X