dikke turbo blazer. de kleur is echt de max op die kar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GregV Bekijk Berichten
ShadowlineDiffusor, 19" BMW Rims + 25/50 Springs.
'k Vind de quad tailpipes niet zo knap. Is die diffusor gewoon gespoten, of is 't de carbon versie van BMW Performance?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind de quad tailpipes niet zo knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn dikke spacers heeft 'ie zeker ook steken.
'k Vind de quad tailpipes niet zo knap. Is die diffusor gewoon gespoten, of is 't de carbon versie van BMW Performance?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichteniemand foto's van een 1 serie met styling 193 velg van e90?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKnappe 1 maar enkel spijtig van quad eisenmann exhaust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk BerichtenVoila..Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Als je es ééntje irl wil zien staan... in Aalst aan de Sint Annabrug staat er elke dag een zwarte met deze velgen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn dikke spacers heeft 'ie zeker ook steken.
is de 19" performance velg voor de E92... die komen zo breed op een eend d8 ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichteniemand foto's van een 1 serie met styling 193 velg van e90?
Mvg stefaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtendie zwarte op BBS'en vind ik er niet uitzien eerlijk gezegd, terwijl ik normaal super fan ben van BBS Le Mans!
auto te laag... velgen 2 maten te groot, het klopt gewoon niet meer...
Zou wel 'es pics willen zien van een duck op de 19" 225M van de '3 coupé.
Comment
Comment