Oorspronkelijk geplaatst door cooper s
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Vraagje over "telefoontuning"
Is BMWs blauwtand compatibel met Sony Ericossons nieuwe W715? De overige walkman gsm's zijn zowat de enige telefoons die volledig compatibel zijn maar de W715 staat niet in BMWs lijst maar heeft ingebouwd GPS en dat is wel zo leuk...
Mijn eend is van september 2007 (MY2008 )
EDIT: antwoord is ja, een verkoper gevonden die de moeite wou nemen om te testen en het werkt in ieder geval, wel de voice control nog niet werkend gekregen, we shall see..ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
zwarte velgen en aerokit
Ik heb hier een eindje terug de vraag gesteld achter eventuele zwarte velgen die onder mn witte 1 passen.
Ik zou de M 18 duims velgen van mn maat kunnen overkopen en zou die dan laten poedercoaten in het zwart, iemand daar ervaring mee? en hoe doen ze het dan met het M-embleem op de velg?
Verder nog: een achterbumper van aerokit op een m-pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxavi Bekijk BerichtenIk heb hier een eindje terug de vraag gesteld achter eventuele zwarte velgen die onder mn witte 1 passen.
Ik zou de M 18 duims velgen van mn maat kunnen overkopen en zou die dan laten poedercoaten in het zwart, iemand daar ervaring mee? en hoe doen ze het dan met het M-embleem op de velg?
Verder nog: een achterbumper van aerokit op een m-pakket?
nu nog plaats vinden voor te coaten en eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk BerichtenM-embleem is een sticker die eraf zal moeten en dan een nieuwe erop. Als de 18' van een 1 serie komen zal er weg geen probleem zijn.
nu nog plaats vinden voor te coaten en eronder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxavi Bekijk BerichtenIk heb nog iets beter gevonden, http://accessories.bmw.nl/internet_b...imageVersion=1 van BMW zelf! vind ze prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichtenprachtige velgen, weet je toevallig niet het partnummer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenE81 120d, Alipineweiss, 19" bbs ck, dakspoiler.
Comment
-
die komt gewoon uit de BMW accesoires lijst :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NeoC84 Bekijk BerichtenBeste Mensen,
Ik vraag me af waar deze M pakket te verkrijgen is en of de kunstof diffusor erbij zit? Zonee, wat kost deze?
Wat is verder nog meer nodig om dit pakket op een E87/E81 te zetten?
Alvast bedankt!
Gr.
Neo
PS. Ben van Nederland - Utrecht
Inzake namaak en imitatiestukken geen gedacht wegens geen interesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NeoC84 Bekijk BerichtenBeste Mensen,
Ik vraag me af waar deze M pakket te verkrijgen is en of de kunstof diffusor erbij zit? Zonee, wat kost deze?
Wat is verder nog meer nodig om dit pakket op een E87/E81 te zetten?
Alvast bedankt!
Gr.
Neo
PS. Ben van Nederland - Utrecht
Comment
-
Dag allemaal, heeft er iemand ervaring met het geheel vervangen van het halogeen unit naar xenon unit. Ik heb op ebay een geheel nieuwe 2008 xenon model gekocht, maar bij het aansluiten doen de xenon lampen het niet. Enige wat brand zijn de angel eyes. Het vreemde is dat er ook fout melding op de bordcomputer staat. Het gaat hier niet om aftersales xenon maar om het gehele unit. Wat betreft de auto is de e81 van 2008.
Please help me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk BerichtenSorry dak zomaar jullie topic binnenval, maar ik vraag me gewoon af
waarom jullie niet gewoon een M kopen ipv een "niet M model" en dan de wereld
gaan liggen afzoeken naar plastic kitjes en stickertjes voor een "M model".....
Buck
Comment
Comment