Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sorry dak zomaar jullie topic binnenval, maar ik vraag me gewoon af
waarom jullie niet gewoon een M kopen ipv een "niet M model" en dan de wereld
gaan liggen afzoeken naar plastic kitjes en stickertjes voor een "M model".....
Dag allemaal, heeft er iemand ervaring met het geheel vervangen van het halogeen unit naar xenon unit. Ik heb op ebay een geheel nieuwe 2008 xenon model gekocht, maar bij het aansluiten doen de xenon lampen het niet. Enige wat brand zijn de angel eyes. Het vreemde is dat er ook fout melding op de bordcomputer staat. Het gaat hier niet om aftersales xenon maar om het gehele unit. Wat betreft de auto is de e81 van 2008.
Please help me
je kunt dit niet zomaar overplaatsen, de gehele kabelboom moet vervangen worden.
erg duur grapje bij de dealer.
Ja had beter xenon aangeduid op de optielijst, kost maar 610 euro.
Als er 19 inch velgen, 8.5j 225/35/R19 onder een standaard E87 gaan, moet er iets aangepast worden aan de wielkas of schokbrekers? Wat is de beste oplossing? Ik wil niet teveel veren om schuren tegen de wielkas te voorkomen, maar ook weer niet te stug rijden.
De ET waarde is dan 40. Raakt dit de wielkas? Iemand ervaring? (8.5J 235/35r19)
Als je auto verlaagd is met een schroefkit zal dat schuren tegen de kassen.Hebzelf een schroefkit van kw steken ,bbs velgen van 8x18 et 38 en das juist als je zo laag ligt. Die velgen
die jij zegt zijn wel 2mm meer naar binnen et 40,maar de velg komt 6 mm meer naar buiten.
Das dus 4mm meer dan buiten dan bij mijn 1. Als ge nie echt laag gaat zal dit geen al te groot probleem zijn,maar met 4 personen zal deze zeker schuren,ook vooraan bij het nemen van verkeersdrempels. Maar bij originele ophanging geeft dit geen probleem
Als je auto verlaagd is met een schroefkit zal dat schuren tegen de kassen.Hebzelf een schroefkit van kw steken ,bbs velgen van 8x18 et 38 en das juist als je zo laag ligt. Die velgen
die jij zegt zijn wel 2mm meer naar binnen et 40,maar de velg komt 6 mm meer naar buiten.
Das dus 4mm meer dan buiten dan bij mijn 1. Als ge nie echt laag gaat zal dit geen al te groot probleem zijn,maar met 4 personen zal deze zeker schuren,ook vooraan bij het nemen van verkeersdrempels. Maar bij originele ophanging geeft dit geen probleem
Ik zal het zeker gaan verlagen, maar dan uitrollen met ik denk 1 CM? Dit zou dan wel voldoende moeten zijn neem ik aan? De velgen die eronder gaan zijn dus 235/35/r19 ET40 voor en achter.
Verlaging zal ongeveer 3 cm zijn met verlagingsveren om comfortabelheid te behouden.
Dit zou goed moeten zijn?
Ik zal het zeker gaan verlagen, maar dan uitrollen met ik denk 1 CM? Dit zou dan wel voldoende moeten zijn neem ik aan? De velgen die eronder gaan zijn dus 235/35/r19 ET40 voor en achter.
Verlaging zal ongeveer 3 cm zijn met verlagingsveren om comfortabelheid te behouden.
Dit zou goed moeten zijn?
Waarom rollen van kasten als je maar 3 cm wil verlagen??
Hey, dat is hem die ik bedoel Is echt super irl Vloeit mooi mee met de lijn,de andere die je toont van carbon steekt nogal uit
Niet verwarren met het kleine spoilertje standaard he
Ja nu je het zegt, deze is idd langer dan de standaard. Mss een gouden middenweg, want met een look-alike van de performance-spoiler krijg denkik snel een 'tjoener' stempel. En da's de bedoeling nt
Damn zo'n kleine aanpassing, maar zo'n resultaat Mooie auto heb je daar trouwens Heb op het punt gestaan net dezelfde te kopen ( 5 deurs wel) , stond een paar maand geleden op kapaza.
Comment