Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      Je moet je voltspanning overzetten en een andere kabelboom kopen dacht ik.
      het een is 24V en het ander 12V.

Dikke kaka imo.
      bedankt olivieroo, maar weet je misschien waar ik zo'n kabel kan halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N24 Bekijk Berichten
        bedankt olivieroo, maar weet je misschien waar ik zo'n kabel kan halen?
        Echt geen idee. Ga eens naar een bmwgarage ofzo. Maar gaat je weer duur uitkomen. Ik heb bijna dezelfde domme koop gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buck Bekijk Berichten
          Sorry dak zomaar jullie topic binnenval, maar ik vraag me gewoon af
          waarom jullie niet gewoon een M kopen ipv een "niet M model" en dan de wereld
          gaan liggen afzoeken naar plastic kitjes en stickertjes voor een "M model".....

Buck
          Speel wat op de playstation ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N24 Bekijk Berichten
            Dag allemaal, heeft er iemand ervaring met het geheel vervangen van het halogeen unit naar xenon unit. Ik heb op ebay een geheel nieuwe 2008 xenon model gekocht, maar bij het aansluiten doen de xenon lampen het niet. Enige wat brand zijn de angel eyes. Het vreemde is dat er ook fout melding op de bordcomputer staat. Het gaat hier niet om aftersales xenon maar om het gehele unit. Wat betreft de auto is de e81 van 2008.
            Please help me
            je kunt dit niet zomaar overplaatsen, de gehele kabelboom moet vervangen worden.
            erg duur grapje bij de dealer.
            Ja had beter xenon aangeduid op de optielijst, kost maar 610 euro.

Comment

• Schokbrekers E87 19" Velgen

Beste Einsers!

Als er 19 inch velgen, 8.5j 225/35/R19 onder een standaard E87 gaan, moet er iets aangepast worden aan de wielkas of schokbrekers? Wat is de beste oplossing? Ik wil niet teveel veren om schuren tegen de wielkas te voorkomen, maar ook weer niet te stug rijden.

Ik verneem graag van jullie!

Neo

Comment

• 225 krijg je perfect onder een eend hoor, voor + achter zonder aanpassingen.

Tenzij je ET waarde volledig verkeerd is...

Comment

• De ET waarde is dan 40. Raakt dit de wielkas? Iemand ervaring? (8.5J 235/35r19)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeoC84 Bekijk Berichten
                    De ET waarde is dan 40. Raakt dit de wielkas? Iemand ervaring? (8.5J 235/35r19)
                    Als je auto verlaagd is met een schroefkit zal dat schuren tegen de kassen.Hebzelf een schroefkit van kw steken ,bbs velgen van 8x18 et 38 en das juist als je zo laag ligt. Die velgen
                    die jij zegt zijn wel 2mm meer naar binnen et 40,maar de velg komt 6 mm meer naar buiten.
                    Das dus 4mm meer dan buiten dan bij mijn 1. Als ge nie echt laag gaat zal dit geen al te groot probleem zijn,maar met 4 personen zal deze zeker schuren,ook vooraan bij het nemen van verkeersdrempels. Maar bij originele ophanging geeft dit geen probleem

Comment

• Nice Coupé

Comment

• een verlaging siert de 1 coupe echt wel meesterlijk!
                        die veelbesproken "gedrongenheid" lijkt wel te verdwijnen zo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                          Als je auto verlaagd is met een schroefkit zal dat schuren tegen de kassen.Hebzelf een schroefkit van kw steken ,bbs velgen van 8x18 et 38 en das juist als je zo laag ligt. Die velgen
                          die jij zegt zijn wel 2mm meer naar binnen et 40,maar de velg komt 6 mm meer naar buiten.
                          Das dus 4mm meer dan buiten dan bij mijn 1. Als ge nie echt laag gaat zal dit geen al te groot probleem zijn,maar met 4 personen zal deze zeker schuren,ook vooraan bij het nemen van verkeersdrempels. Maar bij originele ophanging geeft dit geen probleem
                          Ik zal het zeker gaan verlagen, maar dan uitrollen met ik denk 1 CM? Dit zou dan wel voldoende moeten zijn neem ik aan? De velgen die eronder gaan zijn dus 235/35/r19 ET40 voor en achter.

Verlaging zal ongeveer 3 cm zijn met verlagingsveren om comfortabelheid te behouden.
                          Dit zou goed moeten zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeoC84 Bekijk Berichten
                            Ik zal het zeker gaan verlagen, maar dan uitrollen met ik denk 1 CM? Dit zou dan wel voldoende moeten zijn neem ik aan? De velgen die eronder gaan zijn dus 235/35/r19 ET40 voor en achter.

Verlaging zal ongeveer 3 cm zijn met verlagingsveren om comfortabelheid te behouden.
                            Dit zou goed moeten zijn?
                            Waarom rollen van kasten als je maar 3 cm wil verlagen??

Comment

• Zou zonde zijn deze te laten spuiten, daarom : iemand die een gelijkaardige spoiler gezien heeft? (de performance stukken zijn DUUR )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten

Zou zonde zijn deze te laten spuiten, daarom : iemand die een gelijkaardige spoiler gezien heeft? (de performance stukken zijn DUUR )
                                Dan zou ik zelf de andere spoiler kopen van bmw zenne Op salesafter voor weinig geld te koop

Comment

Dan zou ik zelf de andere spoiler kopen van bmw zenne Op salesafter voor weinig geld te koop
                                  Devil , ik vind 'm niet hoor. Enkel deze (die staat er al op) :

Comment

• Hey, dat is hem die ik bedoel Is echt super irl Vloeit mooi mee met de lijn,de andere die je toont van carbon steekt nogal uit

Niet verwarren met het kleine spoilertje standaard he
                                    Last edited by ; 18/08/2009, 12:15. Reden: bijschrijven

Comment

Hey, dat is hem die ik bedoel Is echt super irl Vloeit mooi mee met de lijn,de andere die je toont van carbon steekt nogal uit

Niet verwarren met het kleine spoilertje standaard he
                                      Ja nu je het zegt, deze is idd langer dan de standaard. Mss een gouden middenweg, want met een look-alike van de performance-spoiler krijg denkik snel een 'tjoener' stempel. En da's de bedoeling nt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                                        Devil , ik vind 'm niet hoor. Enkel deze (die staat er al op) :

Heb je er ook foto's van?

De voor en na zie je ook in mijne topic op deze pagina http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23747&page=9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Heb je er ook foto's van?

De voor en na zie je ook in mijne topic op deze pagina http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23747&page=9
                                          Damn zo'n kleine aanpassing, maar zo'n resultaat Mooie auto heb je daar trouwens Heb op het punt gestaan net dezelfde te kopen ( 5 deurs wel) , stond een paar maand geleden op kapaza.

voor :

na:

Comment

Working...
                                          X