Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
    Niemand??
    Prijsgericht zou ik eerder naar de BMW velgen gaan. Heb zelf 18" velgen op( 3 reeks coupe M-sport http://www.autotrack.nl/car-img/of05...0006486163.jpg) en je moet altijd overal oppassen voor stoepschade en dergelijke (zeker als je er zoals ik 30000km per jaar mee rijd).
    De BBS velgen zijn super mooi, maar vind 800 euro per velg een beetje teveel van het goede (zeker aangezien ik er tot nu toe al elk jaar 1 of 2 nieuw heb moeten kopen). Het is eerder een persoonlijke keuze denk ik. Heb beide velgen al op een 1 reeks gezien en vind ze beide mooi.

Moest je foto's willen van een 1 in Monacoblauw met de velg van de 3 coupe M-sport, die kan ik je wel bezorgen. Voor de rest kan ik je enkel mijn mening geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
      Niemand??

Heb toch nog 2 foto's gevonden van de eerste combi, wel niet in le mans blauw sry

en als ik goed zie is het beide in 18"

hopelijk helpt dit je wat verder

Comment

• Thanks Boerke, geeft zeker al een idee.
        Bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door eL_BoErKe Bekijk Berichten
        Heb toch nog 2 foto's gevonden van de eerste combi, wel niet in le mans blauw sry

en als ik goed zie is het beide in 18"

hopelijk helpt dit je wat verder

Comment

• Hey,
          iemand enig idee of er achterlampen bestaat voor E87 met de facelift look? of is hier enkel blackline mogelijk?
          mss al een faq, maar heb het nog nergens geleze..
          merci alvast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kalkoen Bekijk Berichten
            Hey,
            iemand enig idee of er achterlampen bestaat voor E87 met de facelift look? of is hier enkel blackline mogelijk?
            mss al een faq, maar heb het nog nergens geleze..
            merci alvast!
            je bedoelt of je de achterlichten van een facelift in een PreFL krijgt?
            Ja, gewone of blackline maakt niet uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
              je bedoelt of je de achterlichten van een facelift in een PreFL krijgt?
              Ja, gewone of blackline maakt niet uit...
              oh dat zijn exact dezelfde lampen? dus deze passen in mijn preFL?

nog een vraagje, een klink van mijn deur blijft soms hangen bij het open doen ervan, met als gevolg dat de deur niet meer sluit, tot dat men deze klinkt terug 'klikt'.. ik heb geleze dat dit wel vaker voorkomt bij de 1'tjes.. eigelijk een beetje schandalig maar oke, makkelijke oplossing hiervoor?

merci!

Comment

• laten smeren bij BMW, denk dat ik dat ook had vroeger. Klinken zijn toen wel vervangen in garantie.

Comment

• je moet wel de fiche van je kabelboom veranderen, kwestie van reorganisatie van de kabels

deurklinken probleem hek ik ook gehad, maar met een speciaal soort kruipolie opgelost...

Comment

• Hoi, ik ben op zoek naar zetelhoezen voor mijn E87.
                    Nu is mijn vraag of de zetelhoezen voor een E81 hetzelfde zijn als degene voor een E87.
                    Heeft iemand hier een idee over en weet er misschien iemand een goede website hiervoor?

Comment

• E87 heeft 2 deuren meer als de E81, daar stoppen de verschillen ongeveer tussen beide types.

Zeker qua zetels is er geen enkel verschil, je kan in beide modellen wel opteren voor sportzetels, maar voor een zetelhoes zal dat weinig tot geen verschil opleveren.

Comment

• merci al jonges!
                        Coussee: die kruipolie, hebt ge daar de klink voor gedemonteerd, of gewoon opengehouden en erin gespote?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kalkoen Bekijk Berichten
                          merci al jonges!
                          Coussee: die kruipolie, hebt ge daar de klink voor gedemonteerd, of gewoon opengehouden en erin gespote?
                          openhouden en ingespoten, is al jaar geleden en nog altijd ok

Comment

• Hi ik ben nieuw op deze forum heb lang meoten zoeken voor een forum voor mijn nieuwe 1 serie .

Ik had een vraagje , waar ik een M pakket ( voor en achter bumper ) kan aanschaffen voor een redelijk prijs , via internet het liefst aangezien ik in nederland woon .

Comment

• Kijk hier even. Zeer schappelijk in prijs.

Oorspronkelijk geplaatst door Dejviisz Bekijk Berichten
                              Hi ik ben nieuw op deze forum heb lang meoten zoeken voor een forum voor mijn nieuwe 1 serie .

Ik had een vraagje , waar ik een M pakket ( voor en achter bumper ) kan aanschaffen voor een redelijk prijs , via internet het liefst aangezien ik in nederland woon .

Comment

• Waar zou ik het best terecht kunnen om een dakspoiler te laten plaatsen op mijn e87 118d?
                                Ik heb deze spoiler gevonden: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=630
                                Hij zou wel nog moeten herspoten worden in Le Mans blauw.

Ga ik hiervoor best naar een BMW garage of kan dit ook bij een gewone carrosserie?
                                Last edited by Nynck; 15/04/2010, 16:03.
                                BMW E87 118d M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nynck Bekijk Berichten
                                  Waar zou ik het best terecht kunnen om een dakspoiler te laten plaatsen op mijn e87 118d?
                                  Ik heb deze spoiler gevonden: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=630
                                  Hij zou wel nog moeten herspoten worden in Le Mans blauw.

Ga ik hiervoor best naar een BMW garage of kan dit ook bij een gewone carrosserie?
                                  Ik heb hem origineel laten plaatsen (bijlevering), en dus heeft de BMW dealer hem gespoten en geplaatst. Maar ik dacht dat hij gewoon gelijmd zit met zo'n speciaal type lijm, dus als je een beetje handig bent kan je hem wsl zelf plaatsen.

Greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Helemaal af !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicodw Bekijk Berichten
                                      Helemaal af !!!
                                      Een achterspoiler zou wel niet misstaan.

Comment

• Ook eens mijn kleintje hierop zwieren .
                                        TSW Snetterton
                                        Vooraan 18x8 ___225/40 michelin ps 2
                                        Achteraan 18x9.5 ___255/35 michelin ps2

let niet op de fotokwaliteit .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                          Ook eens mijn kleintje hierop zwieren .
                                          TSW Snetterton
                                          Vooraan 18x8 ___225/40 michelin ps 2
                                          Achteraan 18x9.5 ___255/35 michelin ps2

let niet op de fotokwaliteit .

ik zie dat je nieuw bent, misschien wat meer informatie van je 1?

Comment

Working...
                                          X