Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door deneyer Bekijk Berichten
    bij deze zet ik een paar foto's van mijn e87. zou graag julie menig hebben, wat vinden julie ervan. zou hem ook graag verlagen maar weet nog niet goed wat schroefset verlagingsveren. wat is het beste volgens julie?

alvast bedankt
    ik heb een paar veren van kw gezien dat rondom 4 cm verlagen er staan 18" velgen op gaat 4 cm niet te veel zijn?
    Last edited by ; 15/08/2010, 19:24.

Comment

ik heb een paar veren van kw gezien dat rondom 4 cm verlagen er staan 18" velgen op gaat 4 cm niet te veel zijn?
      in jouw geval niet, die auto staat wel hoog voor M-pakket te zijn. Is dat origineel?
      Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
        in jouw geval niet, die auto staat wel hoog voor M-pakket te zijn. Is dat origineel?
        Blijft wel heel mooie kleur, vraag me af wrm er zo weinig rond rijden in die kleur
        nee het zijn de orginele veren geen veren van het m-pakket, drm ben ik op zoek naar veren en ik weet dat de sportveren van bmw 3 cm verlagen, dus drm heb ik schrik dat 4 cm te veel zal zijn met 18"

Comment

maar nu heb ik er nog andere gezien met led lichten vanachter, maar weet niet juist hoe deze verbonden zijn maar ze zijn wel mooier
          Die zijn standaard op een facelift met xenonlichten.
          Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).

Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Die zijn standaard op een facelift met xenonlichten.
            Ziet er alleszins chiquer uit dan de standaardachterlichten. Heb trouwens zelf ook blacklines (standaard op een Edition Sport).

Enfin, achteraf nog van achterlichten wisselen, zou ik nooit doen, maar toegegeven, die LED's achteraan en de angeleyes vooraan waren wel mede redenen om de xenons te nemen. De prijs (900 € incl. koplampsproeiers) viel uiteindelijk ook nog min of meer mee voor wat je ervoor terug krijgt, imo.
            ik heb een site gevonden waar ze vertellen wat je nodig hebt van materiaal en hoe je het moet doen om de nieuwe led achterlichten te installeren op de oude lichten. het enige probleem is dat het volledig in het spaans is. kan er hier iemand spaans om er een ned versie van te maken

de site is http://www.bmwfaq.com/f31/investigac...l-95-a-456263/

Comment

• ik heb eibach veren, -3 en -2
              dat is ongeveer gelijk aan een sportpakket, al zal je 1 cm verschil amper zien hoor

Comment

• ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.

maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.

weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo

alvast bedankt

Comment

ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.

maar ik wil dat het gaat zoals bij de facelift als je op de knop van openen of sluiten duuwt de lichten aangaan samen met de verlichting onder de klinken en de binnenverlichting en samen terug uitgaan.

weet er iemand of dit mogelijk is of je naar de garage kan gaan en dat laten instellen of er een how to bestaat waar je de verlichting aansluit op het circuit van de binnenverlichting of zo

alvast bedankt
                  Je kunt zo'n follow me home modules kopen om dat te installeren maar ik vermoed niet dat je dit voor de facelift softwarematig kunt.

Comment

• weet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

weet er iemand waar die opzetstukken te verkrijgen zijn op deze m-bumpern en wat de prijs hiervan is?
                      Dat zijn opzetstukken van Schnitzer.
                      BMW-dealer DAVO (zie link) in Tongeren is officieel importeur/dealer van Schnitzer. Daar kan je dus altijd terecht.
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• weet iemand of deze lichten van goede kwaliteit zijn het zijn volledig nieuwe koplamen die de orginele niet xenon vervangen naar een xenon look maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken

Xenon Look Angel Eyes

Comment

• Olivierooo kan je daar wellicht meer over vertellen. Die had bij z'n eerste 1-serie de plannen om Xenon na te plaatsen. Of het er effectief van gekomen is, weet ik niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                            Olivierooo kan je daar wellicht meer over vertellen. Die had bij z'n eerste 1-serie de plannen om Xenon na te plaatsen. Of het er effectief van gekomen is, weet ik niet meer.
                            Nope, gaat niet. Xenon op non-xenon model. Of kost toch erg veel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Nope, gaat niet. Xenon op non-xenon model. Of kost toch erg veel geld.

de foto van de lichten gaan wel op gewone niet xenon lampen, want het zijn xenonlook angel eyes
                              http://www.kapaza.nl/Auto_onderdelen...ngel_Eyes.html kijk hier maar eens maar ja ik wil gewoon weten of ze hetzelfde effect geven als de orginele bmw xenon lampen of niet

Comment

de foto van de lichten gaan wel op gewone niet xenon lampen, want het zijn xenonlook angel eyes
                                http://www.kapaza.nl/Auto_onderdelen...ngel_Eyes.html kijk hier maar eens maar ja ik wil gewoon weten of ze hetzelfde effect geven als de orginele bmw xenon lampen of niet
                                Interessante link. Blijkbaar zijn die units afkomstig van DEPO. MAAR die lampen zijn blijkbaar enkel voor op een pre-LCI te plaatsen? Van '04 tot '07? Of kijk ik ergens over.

Hier is een voorbeeldje van een Duitser die deze lichten geplaatst heeft, wel de zwarte versie. Lichtopbrengst is wel minder als OEM Halogeen naar het schijnt. Dat houd me dan ook weer tegen. Het draait ten eerste nog altijd om je eigen veiligheid.

Hier zie je duidelijk dat er vier punten per ring feller oplichten dan de rest. Kwaliteit valt dus m.i. wat tegen.

Vergelijking met OEM Halogeen.

Vergelijking tussen OEM Halogeen, DEPO Halogeen (Angle Eyes), OEM Xenon.

Comment

• Blijkbaar dus ook voor op een facelift, zie foto.

Comment

• Ik vind 't lelijk. Misschien omdat ik er een oog voor heb (als liefhebber en als '1 eigenaar) en het zie dat het niet origineel is, I don't know. De corona's die zo met vlekken branden zijn trouwens ook niet om aan te zien.

Je bent, vind ik, beter af met een stel goéie (lichte en goed gemaakte) lichtmetalen velgen met toprubber op, dan met zo'n look-at-me spul. Maar ik ben dan ook eentje die 't meer heeft voor het 'zelf rijden' dan voor het 'gezien worden'.

Als ik me niet vergis is ook bij de prefacelift via de BC in te stellen dat je lichten ontbranden als je de auto ontsluit. Zoek het even op in de handleiding, het staat er in. Maakt niet uit xenon of geen xenon, lichtpack of niet. Dénk ik. Heb alvast prefacelifts gezien (weliswaar met lichtpack en xenon) die ook net zoals de mijne verlicht werden van zodra de deuren werden ontsloten per afstandsbediening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Ik vind 't lelijk. Misschien omdat ik er een oog voor heb (als liefhebber en als '1 eigenaar) en het zie dat het niet origineel is, I don't know. De corona's die zo met vlekken branden zijn trouwens ook niet om aan te zien.

Je bent, vind ik, beter af met een stel goéie (lichte en goed gemaakte) lichtmetalen velgen met toprubber op, dan met zo'n look-at-me spul. Maar ik ben dan ook eentje die 't meer heeft voor het 'zelf rijden' dan voor het 'gezien worden'.

Als ik me niet vergis is ook bij de prefacelift via de BC in te stellen dat je lichten ontbranden als je de auto ontsluit. Zoek het even op in de handleiding, het staat er in. Maakt niet uit xenon of geen xenon, lichtpack of niet. Dénk ik. Heb alvast prefacelifts gezien (weliswaar met lichtpack en xenon) die ook net zoals de mijne verlicht werden van zodra de deuren werden ontsloten per afstandsbediening.
                                      ja nee toch niet dat is een optie die ik niet heb het enige dat ik heb is als de auto uit is en ik de groot lichten aanzet dat ze een bepaalde tijd blijven branden, maar nu heb ik zo een coming leaving home module gekocht waar ze van zeiden is heel gemakkelijk te installeren maar ik denk dat ik dan simpel ben want de handleiding die erbij zit slaagt om te beginnen nergens op en ik zou niet weten waar te beginen.

en ik weet niet wat er mis is met mijn velgen dus verklaar u aub is nader en de banden die erop zitten zijn pireilli p zeros dus ik denk ni echt dat dat goedkope brol is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                        Interessante link. Blijkbaar zijn die units afkomstig van DEPO. MAAR die lampen zijn blijkbaar enkel voor op een pre-LCI te plaatsen? Van '04 tot '07? Of kijk ik ergens over.

Hier is een voorbeeldje van een Duitser die deze lichten geplaatst heeft, wel de zwarte versie. Lichtopbrengst is wel minder als OEM Halogeen naar het schijnt. Dat houd me dan ook weer tegen. Het draait ten eerste nog altijd om je eigen veiligheid.

Hier zie je duidelijk dat er vier punten per ring feller oplichten dan de rest. Kwaliteit valt dus m.i. wat tegen.

Vergelijking met OEM Halogeen.

Vergelijking tussen OEM Halogeen, DEPO Halogeen (Angle Eyes), OEM Xenon.
                                        ja maar naar het schijnt kan je ook de gele lichten vervangen door witte led lichten en die geven meer denk ik het vb hiervan staat ook op die site. maar ja ik weet nog ni wat ik ga doen

Comment

ik weet dat bij het facelift model als je de wagen opent of sluit de lichten aangaan. bij het vorig model gaat dit niet kan je alleen maar de verlichten doen brandenals de wagel stil ligt en je de sleutel uit het contact haalt en met de pharen is doet en dan blijven ze letelijke sec branden.

alvast bedankt
                                          Dit is enkel bij een lichtpakket volgens mij.
                                          M'n moeder heeft dit op haar auto en bij openen of sluiten gaan de angel eyes, ledjes onder de klink, de leds van de achterlichten (standlichten) even aan.

De normale xenon lichten kan je volgens mij niet laten branden of je moet, zoals je zelf al beschrijft, even aan de hendel van de 'faren' trekken.
                                          Op ebay enzo zijn wel modules tekoop die het wel schijnen te kunnen. Heb er pas zo eentje besteld voor mijn E39 FL, ben eens benieuwd.

Comment

Working...
                                          X