Aero Pack
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Knappe foto's !
Welke kleur heeft die wagen nu ?
In Antwerpen rijdt er ook zo" ééntje rond.de chaffeur er van is wel een dikke nek,hij stond is men 1serie wa uit te lache aan de stoplicht met z'n dieselke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceOh boy, waarom dat M-logo?
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Allez, dat stuk plastiek, dat ziet er toch niet uit ?
De achterkant van de 1 is zowiezo al niet moeders mooiste, maar dit is erover ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Och, vergeet die M192 Styling velgen, dÃt zijn de schoonste velgen voor een E87, perfecte maat ook, niet te groot, niet te klein ...
En dan nog eens met de schoonste kleur, wow !
En dat doen deze velgen me plotseling veel minder, i.t.t wat die Z4 M Coupé me deed in't BMW Lovers topic. (Naast die CSL....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIs dat geen M-pakket?
Klopt
'k Vind het gewoon "not done" om daar zo'n logo op te hangen...
Net zoals je op een 5xxd ook geen M-logo hangt, ook al heeft 'ie het M-pack.
En een AMG-logo hoort ook alleen maar op een échte AMG en niet op een E 200 CDI met AMG-pack...
Maar dat is gewoon mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace'k Vind het gewoon "not done" om daar zo'n logo op te hangen...
Net zoals je op een 5xxd ook geen M-logo hangt, ook al heeft 'ie het M-pack.
En een AMG-logo hoort ook alleen maar op een échte AMG en niet op een E 200 CDI met AMG-pack...
Maar dat is gewoon mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Dit lijken me replica's. De diepte van de velg is niet groot genoeg...
En dat doen deze velgen me plotseling veel minder, i.t.t wat die Z4 M Coupé me deed in't BMW Lovers topic. (Naast die CSL....)
Comment
Comment