Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemowas blijkbaar wat te laag
De eigenaar heeft een dier omver gereden zo te zien...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBAan de foto's te zien heeft dit niets te maken met de verlaging.
De eigenaar heeft een dier omver gereden zo te zien...
ps. het was per ongeluk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsIk heb die al een paar keer in Brugge gespot, hij is idd heel knap! Heeft gepersonaliseerde nummerplaat é?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Kerel zit op mijn (en Stevy zijn) school
'k Vind het maar zus en zo eigenlijk.
Comment
-
Das toch zo belachelijk als het breed is zeker.
Als je GPS wilt in je wagen neem je ofwel een tomtom die je kan uitnemen, of een origineel BMW-ding.
Dit is wel een ingebouwde willen om niet met zo een lelijke tomtom te moeten rondrijden, maar er geen geld aan willen geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDas toch zo belachelijk als het breed is zeker.
Als je GPS wilt in je wagen neem je ofwel een tomtom die je kan uitnemen, of een origineel BMW-ding.
Dit is wel een ingebouwde willen om niet met zo een lelijke tomtom te moeten rondrijden, maar er geen geld aan willen geven...
zegt gij.... 'k zie niet in waarom dat belachelijk zou zijn? 'k vind 't zelfs nog slim. 't is niet zo duur dan die belachelijk dure merkeigen systemen en 't is mooier dan zo'n huis-tuin en keuken tomtom gps.
Comment
Comment