Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoi, past zeer goed op 1 serie.Heb zelf op mijn ex e81 8x18 et 38 bbs rx gehad met 225 40 18.Lag zelfs op schroefkit.

Comment

• [QUOTE=Nemo;2095633]die 2.0d logo is wel mooi op de zijkant

margi tjoening

Hi, wat voor velgen zijn het?

Comment

• Dat zijn de M dubbelspaak 208 M velgen. Kosten een goeie €500 per stuk.

Comment

• beste bmw vrienden ,ik heb een bmw 120d cabrio met xenon origineel ook grootlicht ,nu de angel eyes zijn geel en ik zou die als de xenon willen ,
          weten jullie goede adressen waar ze die leds hebben ,regio turnhout ,

bedankt

Comment

• Afblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
            Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html

Maar waarom zou je dat in godsnaam willen doen? OEM xenon is het mooist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
              Afblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.
              Normaal worden de lichtblokken volledig vervangen voor wie LED AE's wilt, zoals dit; http://www.hlautomotive.com/nl/angel...e87-04-09.html
              Euhm? Bij oem xenons op een E87 kan je de lampjes van de angel eyes gewoon apart vervangen hoor..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Afblijven, om zoiets te doen moet ge de dichting van uw koplamp opensnijden, en gaat vocht geven. Moest het al lukken zelfs, wat denk ik niet het geval is.

Je moet die LED rings niet vervangen enkel een LED lampje insteken . Normaal is dat een H8 lamp.

Comment

• Die aftermarket LED dingen zijn meestal rommel. Teveel hitte, kostelijk, onvoldoende lichtopbrengst,... . Ik heb gewoon chinese halo lampkes gestoken die blauw getint zijn. Schijnt fel, kost twee keer niks en ziet er wit uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Je moet die LED rings niet vervangen enkel een LED lampje insteken . Normaal is dat een H8 lamp.
                    Weeral wat bijgeleerd. Ik had aftermarket lampen en in die ringen zaten een paar 10tal LED's.

Comment

• OEM is 1 lamp met een lichtring

Comment

Working...
                      X