Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lekker kontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Die heeft vandaag een nat interieur opgelopen

Zijn raam vergeten dichtdoen terwijl het aan 't regenen was

Comment

• Enkele interieur varianten bij de 1-Serie

Comment

• Comment

• Comment

• Hallo iedereen .... Ferme karren die hier al gepost zijn.
              Heb me hier ingeschreven op dit forum omdat we (ik en mijn madam) een 1'tje besteld hebben en er hier toch wel verschillende BMW 1 liefhebbers zijn die regelmatig van gedachten wisselen. Heb al verschillende interressante post gezien ! Kga nu een beetje verder lezen (pag da'k een beetje weet wat er al zo allemaal gezegd is.
              PS : We zouden de onze moeten hebben rond 15/03.
              Greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk Berichten
                Hallo iedereen .... Ferme karren die hier al gepost zijn.
                Heb me hier ingeschreven op dit forum omdat we (ik en mijn madam) een 1'tje besteld hebben en er hier toch wel verschillende BMW 1 liefhebbers zijn die regelmatig van gedachten wisselen. Heb al verschillende interressante post gezien ! Kga nu een beetje verder lezen (pag da'k een beetje weet wat er al zo allemaal gezegd is.
                Greets
                proficiat ,wat voor ééntje heb je gekocht en welke opties ?

Comment

• K'zal ne keer in de paperassen kijken .... ne 120D met M sportpakket in Le Mansblauw en zwart leder .... de grootste opties : xenon, navi prof, HiFi prof, performance line, kofferspoiler, carbon wings vooraan, carbon diffusor, .... Kdenk dat er juist een schuifdak niet inzit (vond ik nie echt nodig, zit airco in).
                  Kheb hem nog nie maar ben al aan het uitkijken naar andere velgskes en ne uitlaat.

Comment

Greets

Nog zo lang wachten? Sterkte!

Nee echt, ik zou 't daar echt moeilijk mee hebben, ben nogal ongeduldig zie je.

Anyway, welkom op 't forum, en proficiat met je 1!

Comment

Greets
                      Facelift model?

Comment

K'zal ne keer in de paperassen kijken .... ne 120D met M sportpakket in Le Mansblauw en zwart leder .... de grootste opties : xenon, navi prof, HiFi prof, performance line, kofferspoiler, carbon wings vooraan, carbon diffusor, .... Kdenk dat er juist een schuifdak niet inzit (vond ik nie echt nodig, zit airco in).
                        Kheb hem nog nie maar ben al aan het uitkijken naar andere velgskes en ne uitlaat.
                        De optionele 18" M velgen van het M pack vind ik het mooist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten

Hoe kom je aan die niet OEM BMW interieurs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Hoe kom je aan die niet OEM BMW interieurs?

Dat blauwe en bruine interieur heeft men gewoon alles laten overtrekken met ander leder, bij een bepaalde firma.

Ondere andere W3N op haar A3 heeft haar zetels ook achteraf laten overtrekken met leder.

Comment

• @ iedereen ... merci'kes
                              @ Chevy ... t'is inderdaad een tijdje wachten :-( (nog 1427 uurkes waarvan er ongeveer 410 geslapen zullen zijn ... van ongeduldig gesproken :-)
                              @ Tulpje & Co .... nee, gene facelift. Heb foto's gezien en vond de meerprijs niet de moeite. Ivm de velgskes .... zullen geen ori bmw worden. K'heb hier al zeer mooie van Breyton gezien .... zal in dat genre worden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                Dat blauwe en bruine interieur heeft men gewoon alles laten overtrekken met ander leder, bij een bepaalde firma.

Ondere andere W3N op haar A3 heeft haar zetels ook achteraf laten overtrekken met leder.
                                Dat moet toch enorm veel geld kosten om dit achteraf bij een firma te laten overtrekken.

Het is zo op foto te zien wel mooi gedaan.

Comment

• [quote=MaCaSa;1625263
                                  @ Tulpje & Co .... nee, gene facelift. Heb foto's gezien en vond de meerprijs niet de moeite. Ivm de velgskes .... zullen geen ori bmw worden. K'heb hier al zeer mooie van Breyton gezien .... zal in dat genre worden denk ik.[/quote]

Zoveel meerprijs is dat niet hoor. En sowieso krijgt je dat verschil in herverkoop achteraf terug verdiend met het facelift model

Hebben ze bij het M pack de prijs van de velgen afgetrokken? Want anders lijkt mij dit tochwel een verloren kost, alsook het hele M pack als je toch sowieso voor andere velgen gaat

Comment

• wordt het M en aero pack eigelijk wel gefacelift ? krijgen die ook andere voor en achterbumper ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      wordt het M en aero pack eigelijk wel gefacelift ? krijgen die ook andere voor en achterbumper ?
                                      Heb er ook al aan zitten denken.

Volgens die WTCC versie(foto) blijft de onderspoiler hetzelfde met die ronde mistlichten.

Maar bij een Aeropack behouden ze wel de mistlampen(geheel) van de standaard wagen en worden die aero bumperset achteraf gemonteerd.

Dus weet ik niet hoe ze dat gaan oplossen of veranderen

Comment

• Dat zou het M Pack(Limited Sport Edition) zijn voor de facelfit en 3deurs model.

(deze heeft wel de WTCC velgen)

Dus opzich geen verschil qua uiterlijk, enkel de achterlichten dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Heb er ook al aan zitten denken.

Volgens die WTCC versie(foto) blijft de onderspoiler hetzelfde met die ronde mistlichten.

Maar bij een Aeropack behouden ze wel de mistlampen(geheel) van de standaard wagen en worden die aero bumperset achteraf gemonteerd.

Dus weet ik niet hoe ze dat gaan oplossen of veranderen
                                          van mij mag die zo blijven

Comment

Working...
                                          X