Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Dat moet toch enorm veel geld kosten om dit achteraf bij een firma te laten overtrekken.

Het is zo op foto te zien wel mooi gedaan.

Valt best mee, niet meer dan OEM, dacht ik.
    En je kan kleuren kiezen die niet standaard mogelijk zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      van mij mag die zo blijven
      Ja, hij zal hiermee later beter zijn marktwaarde behouden als er nauwelijks verschillen zijn

Comment

• @ Tulpje ... waarom zijn de (standaard in M-pack) velgen dan verloren geld ? Heb het met mijn vorige beemer (5 reeks e39) ook zo gedaan. Bij ev verkoop kan alles terug ori gezet worden + geen gezaag bij keuring. Ivm prijsverschil tussen nu en facelift ... die prijs loopt op zene (extra korting omdat facelift uitkomt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk Berichten
          @ Tulpje ... waarom zijn de (standaard in M-pack) velgen dan verloren geld ? Heb het met mijn vorige beemer (5 reeks e39) ook zo gedaan. Bij ev verkoop kan alles terug ori gezet worden + geen gezaag bij keuring. Ivm prijsverschil tussen nu en facelift ... die prijs loopt op zene (extra korting omdat facelift uitkomt)
          hoeveel korting heb je gekregen als je het geen probleem vindt op te vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            hoeveel korting heb je gekregen als je het geen probleem vindt op te vertellen
            Totale korting 7%

Comment

Totale korting 7%

En hoeveel moet je meer betalen voor een facelift?
              (desnoods via PM )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                En hoeveel moet je meer betalen voor een facelift?
                (desnoods via PM )
                Volgens de officiele bmw papieren kost de standaard 120d excl btw nu : 21.404,96 euro .... de facelift gaat in Maart : 22.024,79 euro kosten.
                Verschil = 619,38 euro.

Comment

• Ah ok, niet dat ik een aankoop plan, 't is ter informatie

Comment

• Comment

• Niceeee ... kheb wel een paar vraagskes .... staat er normaal op het dak geen antenne ??? Welke velgen zijn dat op de zwarte ( maat en merk )?

Comment

Niceeee ... kheb wel een paar vraagskes .... staat er normaal op het dak geen antenne ??? Welke velgen zijn dat op de zwarte ( maat en merk )?
                        je kan u antenne wegwerken hé , op cleaned kom je dit wel es tegen.
                        maar betwijfel dat het zo gedaan is.

BBS RS GT ?

Comment

• ASA ZR2 op de eerste, BBS CK op de andere. En de antenna is niet weg hoor volgens mij...
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                            ASA ZR2 op de zwarte, BBS CK op de grijze.
                            ja idd ASA , nog gezien maar kwas het helemaal vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                              ASA ZR2 op de eerste, BBS CK op de andere. En de antenna is niet weg hoor volgens mij...
                              Bedankt voor de info .
                              Weet er soms iemand een goede velgenshop (dus veel keuze) zijn?
                              Liefst in Oost-vlaanderen, maar als het echt de moeite is ga ik desnoods naar Duitsland. Dagtripke van maken, dan is madam ook content.

Comment

Bedankt voor de info .
                                Weet er soms iemand een goede velgenshop (dus veel keuze) zijn?
                                Liefst in Oost-vlaanderen, maar als het echt de moeite is ga ik desnoods naar Duitsland. Dagtripke van maken, dan is madam ook content.
                                Banden Deboosere in Ingelmunster

http://www.deboosere.be/

Comment

• 19" M6 Replica

Last edited by ; 26/01/2007, 23:58.

Comment

• waar kunnen we die bewonderen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten

Knap zene .... die M6 style velgskes. Psies een grote maat ook ... 19" ?

Comment

• 17" M6 Replica

Comment

• Oei oei

In 17" zijn toch wat klein, zeker zo'n open velg...

Comment

Working...
                                          X