Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap zene .... die M6 style velgskes. Psies een grote maat ook ... 19" ?
Stom Staat in de titel dat het 19 " is .
Zo te zien geeft (volgens de meesten) een 18" velg het mooiste resultaat qua groote.
Is het mogelijk om eens 2 foto's van exact dezelfde 1 te posten, maar de ene keer met bv M6 in 19" en de andere met M6 in 18" ? Mag uiteraard ook een ander merk velg zijn.
Ik veronderstel dat er tussen 18" en 19" ook wel een verschil zal zijn in rijconfort, of is dat minimaal ?
Stom Staat in de titel dat het 19 " is .
Zo te zien geeft (volgens de meesten) een 18" velg het mooiste resultaat qua groote.
Is het mogelijk om eens 2 foto's van exact dezelfde 1 te posten, maar de ene keer met bv M6 in 19" en de andere met M6 in 18" ? Mag uiteraard ook een ander merk velg zijn.
Ik veronderstel dat er tussen 18" en 19" ook wel een verschil zal zijn in rijconfort, of is dat minimaal ?
1000 euro (zonder banden). Minder mag altijd natuurlijk
dan kan je gewoon beter je M velgen houden.Want mooie en kwalitatieve 18" velgen kosten toch meer dan 250euro de stuk of je moet een goede occasie set zoeken
dan kan je gewoon beter je M velgen houden.Want mooie en kwalitatieve 18" velgen kosten toch meer dan 250euro de stuk of je moet een goede occasie set zoeken
Kweet nie zene Nemo .... op mijn vorige beemer zatten Rondell velgen maatje 8,5 x 18 en 9,5 x 18 met banden 225 en 255 ( was wel een 5 reeks).
Prijs banden in : 1350 euro (ong 2 jaar geleden).
Comment