Naar mijn mening is de 17" te klein en de 19" te groot dus 18" zou perfect zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenNaar mijn mening is de 17" te klein en de 19" te groot dus 18" zou perfect zijn
Alles boven de 18" oogt op meeste wagens TE groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind 17" op een 1 zekers niet te klein, zelfs perfect maar een 18" staat hem nog beter
Alles boven de 18" oogt op meeste wagens TE groot.
Over het algemeen is 17" goed op 'n E87, maar die styling 167 (M6) is te klein in 17", die is beter een maatje groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenKnap zene .... die M6 style velgskes. Psies een grote maat ook ... 19" ?
Zo te zien geeft (volgens de meesten) een 18" velg het mooiste resultaat qua groote.
Is het mogelijk om eens 2 foto's van exact dezelfde 1 te posten, maar de ene keer met bv M6 in 19" en de andere met M6 in 18" ? Mag uiteraard ook een ander merk velg zijn.
Ik veronderstel dat er tussen 18" en 19" ook wel een verschil zal zijn in rijconfort, of is dat minimaal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenStom Staat in de titel dat het 19 " is .
Zo te zien geeft (volgens de meesten) een 18" velg het mooiste resultaat qua groote.
Is het mogelijk om eens 2 foto's van exact dezelfde 1 te posten, maar de ene keer met bv M6 in 19" en de andere met M6 in 18" ? Mag uiteraard ook een ander merk velg zijn.
Ik veronderstel dat er tussen 18" en 19" ook wel een verschil zal zijn in rijconfort, of is dat minimaal ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten18" is perfect voor een één serie,niet te hard en niet te zacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk BerichtenThx Nemo .... keuze is dus al gemaakt, zal 18" worden. Nu nog een mooi velgske zoeken. Kheb nog wat tijd ... 1'tje wordt maar begin Maart geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelke kleur is dà t?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhoeveel is het max. budget dat je wilt uitgeven aan velgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengeen originele BMW kleur maar wel chique1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaCaSa Bekijk Berichten1000 euro (zonder banden). Minder mag altijd natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendan kan je gewoon beter je M velgen houden.Want mooie en kwalitatieve 18" velgen kosten toch meer dan 250euro de stuk of je moet een goede occasie set zoeken
Prijs banden in : 1350 euro (ong 2 jaar geleden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWelke kleur is dà t?
Comment
Comment