Oorspronkelijk geplaatst door Driver1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
-
Op enkele details (4 uitlaten, kofferklepspoiler en de verlaging) na vind ik hem prachtig! Nog maar eens het bewijs dat 19" op de E87 zeker niet overdone en volgens mij optisch toch wel het minimum is. Let wel, de wagen op deze foto is nog eens extra verlaagd en dat vind ik persoonlijk overbodig.Last edited by GregV; 17/04/2007, 21:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenM1American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa.
Sla me dood, maar 'k vind ze te smal achteraan.
En 'k heb er de prijs niet voor over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWas er dan ook geen verschil tussen CS velgen en de CSL velgen, in diepte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenNeen,op die 1reeks liggen gewoon achteraan dezelfde velgen als vooraan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWas er dan ook geen verschil tussen CS velgen en de CSL velgen, in diepte?
Dit zijn vermoedelijk geen CSL-velgen, maar CS-velgen. De CSL-velgen (de échte, dus, van 8,5 duim breed) zijn zeer moeilijk te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenWel dat is wat ik bedoelde: zijn het hier op deze 1', niet de CS velgen? Die zowel voor- als achteraan even breed zijn. Terwijl op een CSL de breedte achteraan anders is?
De achterste CSL- of CS-velg (die zijn dus gelijk) passen op de '1 achteraan slechts met ingrijpende carrosseriewerken, de voorste velgen van zowel de CSL als de CS zullen rondom de '1 best goed passen, maar ik vermoed dus dat dit CS-velgen zullen zijn, en geen CSL-velgen.
Ze zien er uiteraard wel identiek uit, dus iedereen zegt "CSL-velgen" omdat dat zovele cooler is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOp de M3 CS en CSL ligt achteraan een velg vabn 9,5Jx19". De M3 CSL echter heeft vooraan 8,5Jx19" en de CS heeft vooraan 8Jx19". Dat is het onderscheid tussen de CS-velgen (= optie op de M3, met Competition Pack dus, en zo vrij te verkrijgen bij de BMW-dealer) en de CSL-velgen (= geen optie, bij de BMW dealer enkel te verkrijgen mits voorlegging van 'n eigendomstitel van 'n M3 CSL met chassisnummer).
De achterste CSL- of CS-velg (die zijn dus gelijk) passen op de '1 achteraan slechts met ingrijpende carrosseriewerken, de voorste velgen van zowel de CSL als de CS zullen rondom de '1 best goed passen, maar ik vermoed dus dat dit CS-velgen zullen zijn, en geen CSL-velgen.
Ze zien er uiteraard wel identiek uit, dus iedereen zegt "CSL-velgen" omdat dat zovele cooler is.
Ik zou gedacht hebben dat het vooraan dezelfde maten waren, tussen CS & CSL, en achteraan een andere maat. Maar dat is dat niet zo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk BerichtenLijkt me wel de gepaste plaats voor deze vraag... iemand al een veerpootbrug op een E87 gezien?
Ik weet dat de duitse tuners er zeker aanbieden: AC Schnitzer, Hartge en Breyton.
EDIT: Gevonden. Het was blijkbaar een BMW accessoire (No. 51710406937) : meer info.Last edited by GregV; 10/05/2007, 22:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenJa, ben enkele dagen geleden nog één tegengekomen (vrij speciale versie, bovenop de standaard veerpootbrug)... Zal nog eens opnieuw zoeken.
Ik weet dat de duitse tuners er zeker aanbieden: AC Schnitzer, Hartge en Breyton.
EDIT: Gevonden. Het was blijkbaar een BMW accessoire (No. 51710406937) : meer info.
Comment
Comment