Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Driver1 Bekijk Berichten

M1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
      M1

Comment

• Op enkele details (4 uitlaten, kofferklepspoiler en de verlaging) na vind ik hem prachtig! Nog maar eens het bewijs dat 19" op de E87 zeker niet overdone en volgens mij optisch toch wel het minimum is. Let wel, de wagen op deze foto is nog eens extra verlaagd en dat vind ik persoonlijk overbodig.
        Last edited by GregV; 17/04/2007, 21:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          M1
          zoiets doe je niet.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Hartge 120d

De extra verlaging vind ik er iets over,maar voor de rest

Comment

• Knap

Comment

• (aftermarket) uitlaat ziet er redelijk knap uit! Enig idee van het merk?

Comment

• Speciaal voor gta

E87 met 19" CSL velgen

Meer foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                    Speciaal voor gta

E87 met 19" CSL velgen

Meer foto's

mooi
                    staat er zeer stoer bij deze 1

Comment

• Alleen jammer dat ze niet de diepte hebben zoals bij de CSL achteraan!

Comment

• Ja.

Sla me dood, maar 'k vind ze te smal achteraan.

En 'k heb er de prijs niet voor over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ja.

Sla me dood, maar 'k vind ze te smal achteraan.

En 'k heb er de prijs niet voor over.
                          Was er dan ook geen verschil tussen CS velgen en de CSL velgen, in diepte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Neen,op die 1reeks liggen gewoon achteraan dezelfde velgen als vooraan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Neen,op die 1reeks liggen gewoon achteraan dezelfde velgen als vooraan!
                              Wel dat is wat ik bedoelde: zijn het hier op deze 1', niet de CS velgen? Die zowel voor- als achteraan even breed zijn. Terwijl op een CSL de breedte achteraan anders is?

Comment

Ja, de CSL-velg (Styling 127) is vooraan 8,5 duim breed, de CS-velg (Styling 163) is vooraan slechts 8 duim breed. De maat achteraan is bij de 127 en de 163 identiek.

Dit zijn vermoedelijk geen CSL-velgen, maar CS-velgen. De CSL-velgen (de échte, dus, van 8,5 duim breed) zijn zeer moeilijk te vinden.

Comment

Wel dat is wat ik bedoelde: zijn het hier op deze 1', niet de CS velgen? Die zowel voor- als achteraan even breed zijn. Terwijl op een CSL de breedte achteraan anders is?
                                  Op de M3 CS en CSL ligt achteraan een velg vabn 9,5Jx19". De M3 CSL echter heeft vooraan 8,5Jx19" en de CS heeft vooraan 8Jx19". Dat is het onderscheid tussen de CS-velgen (= optie op de M3, met Competition Pack dus, en zo vrij te verkrijgen bij de BMW-dealer) en de CSL-velgen (= geen optie, bij de BMW dealer enkel te verkrijgen mits voorlegging van 'n eigendomstitel van 'n M3 CSL met chassisnummer).

De achterste CSL- of CS-velg (die zijn dus gelijk) passen op de '1 achteraan slechts met ingrijpende carrosseriewerken, de voorste velgen van zowel de CSL als de CS zullen rondom de '1 best goed passen, maar ik vermoed dus dat dit CS-velgen zullen zijn, en geen CSL-velgen.

Ze zien er uiteraard wel identiek uit, dus iedereen zegt "CSL-velgen" omdat dat zovele cooler is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Op de M3 CS en CSL ligt achteraan een velg vabn 9,5Jx19". De M3 CSL echter heeft vooraan 8,5Jx19" en de CS heeft vooraan 8Jx19". Dat is het onderscheid tussen de CS-velgen (= optie op de M3, met Competition Pack dus, en zo vrij te verkrijgen bij de BMW-dealer) en de CSL-velgen (= geen optie, bij de BMW dealer enkel te verkrijgen mits voorlegging van 'n eigendomstitel van 'n M3 CSL met chassisnummer).

De achterste CSL- of CS-velg (die zijn dus gelijk) passen op de '1 achteraan slechts met ingrijpende carrosseriewerken, de voorste velgen van zowel de CSL als de CS zullen rondom de '1 best goed passen, maar ik vermoed dus dat dit CS-velgen zullen zijn, en geen CSL-velgen.

Ze zien er uiteraard wel identiek uit, dus iedereen zegt "CSL-velgen" omdat dat zovele cooler is.
                                    Maar ik vind juist dat ze achteraan de diepte missen van de 9.5J brede CSL velg!

Ik zou gedacht hebben dat het vooraan dezelfde maten waren, tussen CS & CSL, en achteraan een andere maat. Maar dat is dat niet zo!

Comment

• Lijkt me wel de gepaste plaats voor deze vraag... iemand al een veerpootbrug op een E87 gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten
                                        Lijkt me wel de gepaste plaats voor deze vraag... iemand al een veerpootbrug op een E87 gezien?
                                        Ja, ben enkele dagen geleden nog één tegengekomen (vrij speciale versie, bovenop de standaard veerpootbrug)... Zal nog eens opnieuw zoeken.

Ik weet dat de duitse tuners er zeker aanbieden: AC Schnitzer, Hartge en Breyton.

EDIT: Gevonden. Het was blijkbaar een BMW accessoire (No. 51710406937) : meer info.
                                        Last edited by GregV; 10/05/2007, 22:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                          Ja, ben enkele dagen geleden nog één tegengekomen (vrij speciale versie, bovenop de standaard veerpootbrug)... Zal nog eens opnieuw zoeken.

Ik weet dat de duitse tuners er zeker aanbieden: AC Schnitzer, Hartge en Breyton.

EDIT: Gevonden. Het was blijkbaar een BMW accessoire (No. 51710406937) : meer info.
                                          THX!!

Comment

Working...
                                          X