Toch jammer dat RacDyn nog gn lijn voor de e87 heeft mijn favoriete bmw tuner. Velgen kun je wel krijgen natuurlijk maar de andere accesoires blijkbaar niet...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tuning BMW '1 (E81, E87)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Heb zo'n velgen nog 'es onder m'n Babs gelegd, tweedehandse, om 'es te zien hoe 't stond. Zeer knap maar zéér opvallend, en 19" onder een E46 of een E87 is niet positief voor de rij-eigenschappen.
Comment
-
Vorige zomer gespot aan de karting te Ieper. Ik vond het wel knap !
Comment
-
Damn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!
Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...
Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?Last edited by GregV; 11/05/2007, 20:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenDamn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!
Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...
Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?
Voor op de 120d heb ik ook zonnescherm besteld, enkel voor op de ahterruit. Ik wou niet de getinte ruiten omdat die enkel de achterste en zij achterraampjes getint maken. Nu moest ze helemaal getint zijn, dan zou ik die optie genomen hebben. Maar langs opzij vind ik dat niet mooi staan die zijruitjes getint naast de voorste zijruit niet getint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenknappe pic vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk BerichtenMooie foto idd, maar kben nie zo gek op dergelijk type velgen onder een eendje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten
Had iemand dit al gezien op een e87? Vind het wel knap die CF diffusor... maar zou mss nog beter staan op een zwart eendje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenKzie enkel een kruisje
Deze zou echter wel zichtbaar moeten zijn:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk BerichtenZou dit de nieuwe look van de "blackline" achterlichten worden?
Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenknappe lichten op de 1. helemaal mijn smaak.
Op een donkerkleurige '1 zal dat héél schoon staan!!
Comment
Comment