Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuning BMW '1 (E81, E87)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch jammer dat RacDyn nog gn lijn voor de e87 heeft mijn favoriete bmw tuner. Velgen kun je wel krijgen natuurlijk maar de andere accesoires blijkbaar niet...

Comment

• Dit onder een e87 met M-pack kwijl kwijl

Comment

• 'k Heb zo'n velgen nog 'es onder m'n Babs gelegd, tweedehandse, om 'es te zien hoe 't stond. Zeer knap maar zéér opvallend, en 19" onder een E46 of een E87 is niet positief voor de rij-eigenschappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          'k Heb zo'n velgen nog 'es onder m'n Babs gelegd, tweedehandse, om 'es te zien hoe 't stond. Zeer knap maar zéér opvallend, en 19" onder een E46 of een E87 is niet positief voor de rij-eigenschappen.
          Perfect voor juni-juli-augustus dan doe ik toch nie veel km's en zo'n velgen pak je toch puuuuuur voor de uitstraling hé

Comment

• Vorige zomer gespot aan de karting te Ieper. Ik vond het wel knap !

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Damn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!

Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...

Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?
              Last edited by GregV; 11/05/2007, 20:10.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Damn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!

Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...

Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?
                  Op onze 325Ci zit er ook een elektrisch zonnescherm op de achterruit en die staat winter en zomer omhoog. Het stoort hélemaal niet en zorgt voor meer privacy langs achter gezien.

Voor op de 120d heb ik ook zonnescherm besteld, enkel voor op de ahterruit. Ik wou niet de getinte ruiten omdat die enkel de achterste en zij achterraampjes getint maken. Nu moest ze helemaal getint zijn, dan zou ik die optie genomen hebben. Maar langs opzij vind ik dat niet mooi staan die zijruitjes getint naast de voorste zijruit niet getint

Comment

• EDIT: Net nog wat pics gevonden en ziet er vrij knap uit. De bestelling is ondertussen al geplaatst

Last edited by GregV; 12/05/2007, 15:43.

Comment

• knappe pic vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        knappe pic vind ik
                        Mooie foto idd, maar kben nie zo gek op dergelijk type velgen onder een eendje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten
                          Mooie foto idd, maar kben nie zo gek op dergelijk type velgen onder een eendje...
                          Ja, die horen onder een Audi te staan

Comment

• Had iemand dit al gezien op een e87? Vind het wel knap die CF diffusor... maar zou mss nog beter staan op een zwart eendje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ximer Bekijk Berichten

Had iemand dit al gezien op een e87? Vind het wel knap die CF diffusor... maar zou mss nog beter staan op een zwart eendje
                              Kzie enkel een kruisje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                Kzie enkel een kruisje
                                Je moet blijkbaar lid zijn van het forum waarvan de foto komt.

Deze zou echter wel zichtbaar moeten zijn:

Comment

• Zou dit de nieuwe look van de "blackline" achterlichten worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                                    Zou dit de nieuwe look van de "blackline" achterlichten worden?

Hmmm, not my style...
                                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• knappe lichten op de 1. helemaal mijn smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        knappe lichten op de 1. helemaal mijn smaak.
                                        De mijne ook ..

Op een donkerkleurige '1 zal dat héél schoon staan!!

Comment

Working...
                                        X