Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch jammer dat RacDyn nog gn lijn voor de e87 heeft mijn favoriete bmw tuner. Velgen kun je wel krijgen natuurlijk maar de andere accesoires blijkbaar niet...
'k Heb zo'n velgen nog 'es onder m'n Babs gelegd, tweedehandse, om 'es te zien hoe 't stond. Zeer knap maar zéér opvallend, en 19" onder een E46 of een E87 is niet positief voor de rij-eigenschappen.
'k Heb zo'n velgen nog 'es onder m'n Babs gelegd, tweedehandse, om 'es te zien hoe 't stond. Zeer knap maar zéér opvallend, en 19" onder een E46 of een E87 is niet positief voor de rij-eigenschappen.
Perfect voor juni-juli-augustus dan doe ik toch nie veel km's en zo'n velgen pak je toch puuuuuur voor de uitstraling hé
Damn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!
Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...
Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?
Damn als ik deze foto's zie, moet ik toch dringend eens mn achterruiten gaan tinten. De blacklines op sparkling graphite komen dan pas echt tot hun uiting!
Ik ga eens informeren misschien voor de zonneschermen. Dat lijkt vanop afstand wat op getinte ruiten en is nog eens functioneel ook. Plus het feit dat je na de zomer of wanneer je maar wil, ze makkelijk terug kan wegnemen...
Iemand foto's van E87 met zonnescherm (eventueel voor/na)?
Op onze 325Ci zit er ook een elektrisch zonnescherm op de achterruit en die staat winter en zomer omhoog. Het stoort hélemaal niet en zorgt voor meer privacy langs achter gezien.
Voor op de 120d heb ik ook zonnescherm besteld, enkel voor op de ahterruit. Ik wou niet de getinte ruiten omdat die enkel de achterste en zij achterraampjes getint maken. Nu moest ze helemaal getint zijn, dan zou ik die optie genomen hebben. Maar langs opzij vind ik dat niet mooi staan die zijruitjes getint naast de voorste zijruit niet getint
Comment