Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik stel me beetje vragen bij die 1reeks.. kvind het een prachtige wagen.. zo'n 130i doet me dromen.. maar die achterdeuren en achterbank...
Ze zijn ergens zo.. overbodig.. het idee van hot-hatch met achterwielaandrijving vindk geweldig..
ZO'n 1 is zeer hot.. maar weinig hatch vind ik. Volgens mij is een hatchback meer dan een auto waar je een "rechte poep" en eventueel 4deuren opzet..
Houdt een hatchback niet in dat je je kinderen ermee naar school kan doen ZONDER dat je hun beentjes hoeft te breken?
5 cm kan soms een groot verschil maken , dat weten we allemaal spijtig dat ze dat bij bmw niet weten...
Maar dat ze nu maar gauw een 3-deurs versie brengen ervan. Of een BMW '2, maar ik vrees dat die dan weer een stukkie duurder zal zijn.
mja, zacht van prijs kan je zo'n 1 toch ook niet bepaald noemen vind ik... die achterste plaatsen zijn voor velen niet echt bruikbaar denk ik.. (buiten die kleine huismoeder met haar nog kleinere kindjes dan... maar heeft die niet liever een golf?)
Ik denk dat als je een 1 met een leuke motor neemt.. 2.0i 2.0d of 3.0i.. en wat opties neemt... het moeilijk is aan de verleiding te weerstaan om enkele briefjes meer te trekken en voor een z4 te gaan.. dan kan je je dak opengooien en ben je de man met de sportkar....
Maar dat ze nu maar gauw een 3-deurs versie brengen ervan. Of een BMW '2, maar ik vrees dat die dan weer een stukkie duurder zal zijn.
je wat? een nieuw izehems kledingstuk?
ik vind te weinig plek achter in de 1 klinkklare bull****, op de meeting op de Ring heb ik de zetel van nicky zijn 1tje es op mijn maat gezet en me dan es op de achterbank gegooid en daar is verdomme meer plaats in dan in mijn golf IV of in mijn cab, ik dacht dat ik echt met mijn benen tegen de zetels ging zitten maar nee hoor, viel reuze mee
ik vind te weinig plek achter in de 1 klinkklare bull****, op de meeting op de Ring heb ik de zetel van nicky zijn 1tje es op mijn maat gezet en me dan es op de achterbank gegooid en daar is verdomme meer plaats in dan in mijn golf IV of in mijn cab, ik dacht dat ik echt met mijn benen tegen de zetels ging zitten maar nee hoor, viel reuze mee
Ik volg jouw mening over die achterbank!
Bij De Schepper heb ik mij eens in een 1 gezet, eerst vooraan en mij dan ook eens vanachter gezet en ik vond dat ik toch nog voldoende ruimte had, weliswaar niet voor naar Spanje te rijden maar voor niet te lange afstanden vind ik het zeker acceptabel!
Na de artikels die ik over de 1-serie gelezen had, dacht ik echt dat je bitterweinig plaats zou hebben achteraan, maar ik was aangenaam verrast.
En dan nog, ik koop een auto voor mij en niet voor een ander Als ze klagen over te weinig plaats, moeten ze maar ander vervoer zoeken
Bij De Schepper heb ik mij eens in een 1 gezet, eerst vooraan en mij dan ook eens vanachter gezet en ik vond dat ik toch nog voldoende ruimte had, weliswaar niet voor naar Spanje te rijden maar voor niet te lange afstanden vind ik het zeker acceptabel!
Na de artikels die ik over de 1-serie gelezen had, dacht ik echt dat je bitterweinig plaats zou hebben achteraan, maar ik was aangenaam verrast.
En dan nog, ik koop een auto voor mij en niet voor een ander Als ze klagen over te weinig plaats, moeten ze maar ander vervoer zoeken
Zoals ik al eerder zei: ben je dan niet beter dat je dan nog een paar briefjes trekt en voor een minder uitgeruste z4 gaat? dan ben je de man met de sportkar en je haren in de wind.. met waarschijnlijk nog een pak meer rijplezier en een roadster ervaring...
...en euh als ik de reacties hierboven lees.. begin in nog te geloven dat de 1 werkelijk een ruime wagen is achterin... ... raar...
Zoals ik al eerder zei: ben je dan niet beter dat je dan nog een paar briefjes trekt en voor een minder uitgeruste z4 gaat? dan ben je de man met de sportkar en je haren in de wind.. met waarschijnlijk nog een pak meer rijplezier en een roadster ervaring...
...en euh als ik de reacties hierboven lees.. begin in nog te geloven dat de 1 werkelijk een ruime wagen is achterin... ... raar...
Niet om te zeggen dat het de ruimste wagen is in zijn klasse, maar ik had het veel slechter verwacht na de commentaar die je overal leest op het net.
Nu, voor mij is de '1 te klein, achterin. Als ik de voorzetels op de juiste stand zet voor me, dan kan ik achterin niet meer zitten, tenzij ik m'n benen schuin steek. Bovendien mag je ook geen grote voeten hebben, anders ben je verplicht om je voeten te draaien om uit de auto te geraken (ze kunnen er in de lengte, i.e. dus zijdelings naar buiten brengen, niet door).
Comment